Det er jeg sgu glad for at høre...selvom jeg dog var ret sikker på at Agusa ville passe herren udfra hvad du har nævnt tidligere.
Biblioteket er et glimrende sted at finde musik. Jeg tror bare at de yngre generationer ikke har samme tilhørsforhold til stedet som fx min havde. Børn og unge downloader bare i dag eller ser netflix. Det kræver intet at få hvad man vil ha', hvilket lidt er gået hen og blevet en generelt samfundsproblem. Værdien af noget man har måttet arbejde lidt for er røget i baggrunden til fordel for et overflødighedshorn af lettilgængelighed.
Hov...ja jeg skal nok stoppe. Man fĂĄr sgu nok af sĂĄdan noget gejl i x avis nu om dage...og der sker jo ikke en skid alligevel, sĂĄ ja jeg tager vel bare forskud pĂĄ den gamle sure mand jeg nok engang ender op med at blive
Er på penicilin for en gal hals lige pt, så det kan godt være at den næste anbefaling emmer lidt heraf. Svenske Fire! Orchestra er et band dirigeret af den helt ekstraordinære saxofonist Mats Gustafsson og som i fuldt flor spænder omkring 20 musikere. Hoveddelen består af andre horn såsom trompet, tuba, trækbasun osv. Umiddelbart kunne man lave en jazz kategorisation og smække en fin sløjfe på og se hvordan 2 mennesker tænker wow (Jazz er sgu ikke i særlig høj kurs pt), men det ville misrepræsentere Fire! Orchestra og i særdeleshed deres lyd. For under denne hvirvelstorm af horn finder vi et yderst funky jungledrive, der forankrer musikken helt nede i den dybe muldjord. Uanset hvor vildt og baskende det bliver oppe i fugleregistret med skrattende, pippende og næsten savende saxofon ytringer, så bibeholder rytmesektionen og guitaren dette helt fabelagtige panter lusk i beatet.
Nå ja...bare vent til ypperstepræstinden kommer ind med sin hviskende vokal, så er der satme ceremoni i Congo deltaet
:
https://m.youtube.com/watch?v=1vSAQNdNRwA