Hvad lytter du til nu?



Re: Hvad lytter du til nu?

Indlægaf Mataugust » 30. maj 2024, 12:47

Billede

Planket fra Bandcamp:
What happens when members of Faith No More, Stabbing Westward, Rammstein, The Hardkiss (Ukraine), Revolting Cocks, Filter, Pigface, Agnostic Front, Basement Jaxx, Gravity Kills, The Cassandra Complex, Mesh, blackcarburning, The Joy Thieves, Deathline International, Vaselyne, and Black Needle Noise are making a charity track?
NAD M50 --> Denafrips Ares --> Harman Kardon HK675 --> Robinettebokx --> AKG K701/Grado GS100
Thorens TD320 -->Trichord Dino -->
Mataugust

Brugeravatar
 
Indlæg: 2769
Tilmeldt: 25. sep 2011, 22:37
Geografisk sted: Slagelse

Re: Hvad lytter du til nu?

Indlægaf Mataugust » 8. aug 2024, 18:39

Billede

Jeg er begyndt at høre mere opera, og nu er turen, takket være en portræt cd af Bartoli, kommet til Rossini.
Jeg kender ikke meget til ham, men har fået opsnappet at han har skrevet 32 operaer - og denne her skulle være et af hovedværkerne.

Rossini solgte rettighederne til Semiramide tilbage i 1823, og det medførte at der er kommet en masse fejlfyldte og uoriginale partiturer på gaden. Først i 1980'erne kom det originale Rossini partitur frem af gemmerne. Jeg ved ikke hvad der ligger til grund for denne indspilning, der er fra 2018.
NAD M50 --> Denafrips Ares --> Harman Kardon HK675 --> Robinettebokx --> AKG K701/Grado GS100
Thorens TD320 -->Trichord Dino -->
Mataugust

Brugeravatar
 
Indlæg: 2769
Tilmeldt: 25. sep 2011, 22:37
Geografisk sted: Slagelse

ForegĂĄende

Tilbage til Musik

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte og 6 gæster

cron