WiMP skrev:Almost to the day a year later we have sourced and encoded everything again and also launched WiMP HiFi.
jaffse skrev:Efter at have nærlæst deres pressemeddelelse fandt jeg følgende:WiMP skrev:Almost to the day a year later we have sourced and encoded everything again and also launched WiMP HiFi.
SĂĄ de skriver, at det er hele molevitten der nu ligger i FLAC/ALAC.
Buyer no 1 skrev:Jeg har ikke nærlæst betingelserne, men hvad ligger der i "Tilgængelig på iOS, Android, Sonos, Bluesound og via Airplay"?
Betyder det, at man ikke kan streame via sin pc?
DavidB skrev:Buyer no 1 skrev:Jeg har ikke nærlæst betingelserne, men hvad ligger der i "Tilgængelig på iOS, Android, Sonos, Bluesound og via Airplay"?
Betyder det, at man ikke kan streame via sin pc?
Fra gaffa:
I første omgang er tjenesten kun tilgængelig, hvis du har en android- eller iOS-smartphone eller tablet eller et hifi-anlæg fra Sonos eller Bluesound. Lossless streaming kommer også til PC og Mac, men der går noget tid endnu.
From Phone using Tapatalk
Buyer no 1 skrev:Så hvis man på et tidspunkt kan streame via pc, og få det digitale signal umodificeret sendt videre (som flac-filer via Foobar/wasapi), vil jeg med glæde betale 2400 kr. om året. Det svarer jo trods alt kun til 16 nye cd'ere
Burning777 skrev:Jeg håber meget på at Spotify også begynder med det så man kan få det ud via AppleTV til anlæget.
DavidB skrev:Burning777 skrev:Jeg håber meget på at Spotify også begynder med det så man kan få det ud via AppleTV til anlæget.
Kan man ikke det med wimp? De skriver "Tilgængelig på iOS, Android, Sonos, Bluesound og via Airplay."
"Via airplay" mĂĄ da betyde at man kan streame fra ios device til apple tv, lige som man kan med spotify?
Burning777 skrev:Wimp HiFi hermed bestilt, installeret og testet. Fedt at man kan se om det man lytter til er i høj kvalitet. Jeg har indtil nu kun fundet et enkelt nummer, der ikke var 'HiFi'. Nu tænker jeg bare om man dog bare kunne overføre alle sine Spotify playlister.
Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte og 18 gæster