rappo skrev:Den har ikke været nævnte endnu, så nu gør jeg det; Jeff Buckley - Hallelujah: https://www.youtube.com/watch?v=WIF4_Sm-rgQ. Leonard Cohens udgave er bestemt ikke dårlig, men Jeff Buckleys er bare bedre. Måske endda en af de bedste cover-versioner der er lavet?
Sorensiim skrev:I øvrigt enig med Rappo om Hallelujah - Jeff Buckley's udgave er da lige til at hyle over. Altså på en god måde :)
Aquila skrev:Ja hvis man er 83 år gammel, hedder Grethe og ikke kan gå på lokum selv, så måske, men ikke for mig da. Det er lige til at falde i søvn over.
Aquila skrev:Ja hvis man er 83 år gammel, hedder Grethe og ikke kan gå på lokum selv, så måske, men ikke for mig da. Det er lige til at falde i søvn over.
nc8000 skrev:Samme kan man så sige om Poul Dissing (som jeg elsker). Synge kan han sgu ikke men foredrage en sag og give den sjæl ......
Burning777 skrev:nc8000 skrev:Samme kan man så sige om Poul Dissing (som jeg elsker). Synge kan han sgu ikke men foredrage en sag og give den sjæl ......
Poul Dissing, Anisette og f.eks. David Bowie er nogle sangere, der har netop den evne - og det elsker jeg.
nc8000 skrev:Annisette kan virkelig synge men hun har en meget speciel stemme som bestemt ikke alle kan lide
Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte og 32 gæster