Ole skrev:Den Allison Krauss er simpelthen fantastisk imho!!
Coach-Z skrev:... kvindelige vokaler er ĂĄbenbart bare lige mig.
Ostebaronen skrev:Du kan ellers altid finde næsten alt med JMJ i Accord hvis du da har en pladehøvl at spille dem på :D
Coach-Z skrev:Og sĂĄ lige en film ud fra en fantastisk bog
Coach-Z skrev:De kan aldrig konkurrere med bogen, men vi giver det et forsøg. Har du selv læst bøgerne?
Sendt fra min GT-N7100 med Tapatalk
el_serpiente skrev:Coach-Z skrev:De kan aldrig konkurrere med bogen, men vi giver det et forsøg. Har du selv læst bøgerne?
Jeg har læst nogle af bøgerne men ikke alle sammen. Enders Game er blandt de bedste sci-fi der er skrevet, og fortsættelsen er også ret god men så begynder det at gå lidt ned ad bakke og jeg gik kold. Det kunne være at jeg skulle prøve gå igang med dem igen.
Filmen er ok men det er mere "Hollywood laver en flot film" end så meget andet. Jeg har virkelig svært ved at føle noget for Ender eller nogen som helst i den film når jeg ser den. Der er slet ingen opbygning af karakterne, det eneste tidspunkt hvor der kommer lidt ind er hvor Ender er tilbage på jorden sammen med søsteren men det virker sådan lidt malplaceret.
superpronker skrev:el_serpiente skrev:Coach-Z skrev:De kan aldrig konkurrere med bogen, men vi giver det et forsøg. Har du selv læst bøgerne?
Jeg har læst nogle af bøgerne men ikke alle sammen. Enders Game er blandt de bedste sci-fi der er skrevet, og fortsættelsen er også ret god men så begynder det at gå lidt ned ad bakke og jeg gik kold. Det kunne være at jeg skulle prøve gå igang med dem igen.
Filmen er ok men det er mere "Hollywood laver en flot film" end så meget andet. Jeg har virkelig svært ved at føle noget for Ender eller nogen som helst i den film når jeg ser den. Der er slet ingen opbygning af karakterne, det eneste tidspunkt hvor der kommer lidt ind er hvor Ender er tilbage på jorden sammen med søsteren men det virker sådan lidt malplaceret.
Jeg er i gang med at høre den første bog på lydbog (når jeg cykler/vasker op/...) lige pt. og elsker det Udskyder at se filmen til jeg har hørt færdig. Hvor mange bøger dækker filmen over?
Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte og 8 gæster