Det lyder straks mere rimligt!Mathias Bak skrev:De siger vist nok i so ein ding, at kunstnerne bliver afregnet med en procendel af spotifys omsætning, svarene til det antal plays de får.
Burning777 skrev:Du har såmænd ret nc8000.
Jeg hĂĄber bare Spotify er bevidste om at mange forbrugere vil have god etik og moral nĂĄr man bruger penge.
Hvis jeg var kunstner ville jeg nok tøve med at lægge min musik i Spotifys kasse. Spotify kan jo skalte og valte med pengene ligeså tosset de vil og udbetale million lønninger til sig selv og på den måde sikre at overskuddet bliver så lille som muligt. Overskudsdeling er fint men hvis man ikke kan være med til at bestemme fordelingen så er det knap så fint.
nc8000 skrev:Yes. Det er en væsentlig del af deres markedsføringsstrategi så det tror jeg ikke de laver om på
De har giftet sig med Facebook- det er hvad de har. Eller sagt pĂĄ en anden mĂĄde; Mark Zuckerberg har haft sjoveren godt og grundigt oppe i rumpetten pĂĄ Daniel Ek (don't picture that!).Bagger skrev:Hurtig kunde service, det skal de da have. Har allerede fĂĄet svar.
De har indgĂĄet et samarbejde med Facebook og derfor skal FB login benyttes
Spotify kræver at man har eller at man opretter en Facebook-konto, for at man kan få lov til at bruge deres musiktjeneste. Det synes jeg er arrogant. Hvis der nu havde været et alternativ, som f.eks. et Spotify-login (som der var tidligere og som gamle kunder stadig kan benytte i stedet for FB), så havde jeg ikke haft nogen problemer med deres Facebook-giftemål, men lige netop deres markedsføringstrategi gør jo, at bliver nød til at låse deres kunder og potentielle kunder, således at de kun kan benytte Spotify, såfremt de har en Facebook-konto. Ellers er der ingen idé i det.nc8000 skrev:Jeg kan ikke se hvordan arrogance kommer ind i dette. De har tydeligvis set det som en smart og strategisk måde at markedsføre sig på. Vi taler jo om et kommercielt firma her, ikke en filantropisk eller godgørende organisation
We are holding our first press conference in New York on November 30th to unveil the latest major development from Spotify – and a new direction for the company
Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte og 12 gæster