hjælp til musik net butik



hjælp til musik net butik

Indlægaf stollesen » 18. feb 2012, 03:13

musik14 er det en det har en god side på netter, hvor man kan køber musik cd og som har et stor udval.
kun også var godt hvis siden kun hør lide af musiken, ind man købe det .
tak få forhånd . :-)
Current headphones: hifiman he-1000
Amps:
DAC:
NAD M50 Digital Music Player
stollesen

 
Indlæg: 559
Tilmeldt: 14. jun 2011, 14:42
Geografisk sted: Næstved

Re: hjælp til musik net butik

Indlægaf Mathias Bak » 18. feb 2012, 05:30

Mathias Bak

Brugeravatar
 
Indlæg: 655
Tilmeldt: 30. maj 2011, 22:59

Re: hjælp til musik net butik

Indlægaf vaskebjørnen » 18. feb 2012, 10:17

Jeg er begyndt at bruge play.com
WARNING:DO NOT ATTEMPT TO DRIVE OR OPERATE HEAVY MACHINERY WHILE PLAYING YOUR AIR GUITAR

[GEAR] On the go: Ipod 160GB : Qusp LOD : Alo RX : Future Sonics Atrio
vaskebjørnen

Brugeravatar
Kabelsnedker
 
Indlæg: 2165
Tilmeldt: 19. nov 2011, 15:13
Geografisk sted: Næstved

Re: hjælp til musik net butik

Indlægaf Rappo » 18. feb 2012, 10:17

amazon.co.uk er et rigtigt godt bud. De har et stort udvalg og du slipper for told og andre ubehageligheder. Tilmed er priserne ofte ganske fordelagtige, men man skal til gengæld have en god portion tålmodighed i forhold til leveringstiden. Har lige ventet 14 dage på at modtage en cd. Til gengæld slap jeg med 26 danske kroner inkl. levering! :grin:

CDon er en anden mulighed. Jeg har dog tidligere haft lidt blandende erfaringer med dem og generelt er de ikke specielt billige, men man kan være heldig at finde et god tilbud.
Mit grej <--
I need my 1987 DG-20 Casio electric guitar, set to mandolin, yeah. Drop the drums!
Rappo

Brugeravatar
 
Indlæg: 1980
Tilmeldt: 13. jun 2011, 14:37
Geografisk sted: Odense

Re: hjælp til musik net butik

Indlægaf Sorensiim » 18. feb 2012, 10:21

Http://imusic.dk er min favorit her i landet, men jeg køber mere fra HdTracks for tiden. Generelt til fysiske skiver vil jeg dog også stemme på Amazon som Mathias linker til.
The best things in life are free. The second best are very, very expensive.
All the gear but no idea | Komfort-mod til Ultrasone & Beyerdynamic | Mine faste testnumre
Sorensiim

Brugeravatar
 
Indlæg: 4908
Tilmeldt: 13. jun 2011, 14:42
Geografisk sted: Skanderborg

hjælp til musik net butik

Indlægaf nc8000 » 18. feb 2012, 12:48

Med Amazon (og i princippet alle ikke danske EU web shops) skal man være opmærksom på at den annoncerede pris ikke nødvendigvis er det man kommer til at betale. Hvis butikken har en årlig omsætning til Danmark på over en hvis grænse (som jeg ikke husker) skal de opkræve dansk moms mens de anoncerede priser er med engelsk moms (hos Amazon). Den engelske moms fratrækkes så hvorefter den danske moms lægges ovenpå. At det så langt fra er alle der overholder disse regler er noget andet men Amazon gør. Amazon har også gratis forsendelse til Danmark, selv af små ordrer.

Endnu mere spændende er at mange af disse (specielt engelske) webshops ofte sender fra Jersey og Gurnsey som IKKE er med i EU. Grunden til dette er at disse øer har en momsundtagelse i forhold til England (historisk grundet eksport af blomster og grøntsager som ikke kunne tåle lang toldbehandling) som gør at forsendelser under en hvis grænse til UK ikke pålægges moms.

Det er altså den adresse varen sendes fra der er afgørende for told og moms, ikke hvor shoppen findes.
nc8000

 

Re: hjælp til musik net butik

Indlægaf Claus-DK » 19. feb 2012, 11:30

Mathias Bak skrev:Helt klart https://amazon.co.uk


Tak for tippe Mathias, endelig fik jeg fingrene i "Infected med The the" et af mine absolutte favorit albums fra mine teenage år.
Glæder mig til det kommer..

I got too much energy to switch off my mind....



Et album med kun gode sange er altid godt og afstresser skip knappen.. rullw3 rullw3
Claus-DK

Brugeravatar
Administrator
 
Indlæg: 12669
Tilmeldt: 1. apr 2011, 12:57
Geografisk sted: Kliplev


Tilbage til Musik

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte og 4 gæster

cron