Northside



Northside

Indlægaf Søren » 5. feb 2013, 23:43

Det er da fuldstændig vanvittigt så gode navne der kommer til Nortside i år musik11 musik16 :

http://northside.dk/

Jeg har dog skrevet til dem pĂĄ Facebook at de skulle fĂĄ booket New Order ogsĂĄ..... da de er pĂĄ tour....popsy



Jeg snupper sgu sĂĄdan en kombibillet her med Spot ogsĂĄ:

http://spotfestival.dk/branche/artikler ... kant-rabat
Søren

Brugeravatar
 
Indlæg: 139
Tilmeldt: 2. jan 2013, 14:02
Geografisk sted: 2300 København S

Re: Northside

Indlægaf Sleazy » 6. feb 2013, 00:51

Ja, der er rigtig meget godt. Det var også skide sjovt sidste år, selvom de regnede konstant. Det er sjovt som god musik, øl og et regnslag kan redde sådan en situation.

Jeg glæder mig meget til mange af navnene i år og håber på, at jeg ikke har eksamener, der er i vejen.
Sleazy

 
Indlæg: 531
Tilmeldt: 20. nov 2011, 21:03
Geografisk sted: Aarhus C

Re: Northside

Indlægaf Søren » 6. feb 2013, 01:26

Jeg har en kammerat der bor lige 5 min. gang derfra.....men hĂĄber da ikke det regner ligesĂĄ meget i ĂĄr....;-)....men det er sindsygt de navne de har fĂĄet skaffet:-)
Søren

Brugeravatar
 
Indlæg: 139
Tilmeldt: 2. jan 2013, 14:02
Geografisk sted: 2300 København S

Re: Northside

Indlægaf Sorensiim » 6. feb 2013, 10:02

Jeg gad godt se Bikstok, Gogol Bordello, Portishead, Trentemøller og Band of Horses.

Problemet er at de fleste af de andre navne er nogen jeg helst ville se gennem et kikkertsigte...
The best things in life are free. The second best are very, very expensive.
All the gear but no idea | Komfort-mod til Ultrasone & Beyerdynamic | Mine faste testnumre
Sorensiim

Brugeravatar
 
Indlæg: 4908
Tilmeldt: 13. jun 2011, 14:42
Geografisk sted: Skanderborg

Sv: Northside

Indlægaf vaskebjørnen » 6. feb 2013, 10:05

Biffy Clyro kunne nok osse være et syn værdig :-)

Sendt fra min Galaxy Nexus med Tapatalk2
WARNING:DO NOT ATTEMPT TO DRIVE OR OPERATE HEAVY MACHINERY WHILE PLAYING YOUR AIR GUITAR

[GEAR] On the go: Ipod 160GB : Qusp LOD : Alo RX : Future Sonics Atrio
vaskebjørnen

Brugeravatar
Kabelsnedker
 
Indlæg: 2165
Tilmeldt: 19. nov 2011, 15:13
Geografisk sted: Næstved

Re: Northside

Indlægaf Sleazy » 6. feb 2013, 11:22

Sorensiim skrev:Jeg gad godt se Bikstok, Gogol Bordello, Portishead, Trentemøller og Band of Horses.


Jeg håber godt nok de lader Trentemøller kommer på sidst. Jeg tror det kunne være en fed oplevelse sen aften/tidlig nat.

Sorensiim skrev:Problemet er at de fleste af de andre navne er nogen jeg helst ville se gennem et kikkertsigte...


Det gælder da forhåbentlig ikke Kaizers Orchestra. Dem har jeg altid gerne ville se live. Jeg er sikker på, at de går godt til en røvfuld fadøl! :-)
Sleazy

 
Indlæg: 531
Tilmeldt: 20. nov 2011, 21:03
Geografisk sted: Aarhus C

Re: Northside

Indlægaf Sorensiim » 6. feb 2013, 11:39

Sleazy skrev:Det gælder da forhåbentlig ikke Kaizers Orchestra. Dem har jeg altid gerne ville se live. Jeg er sikker på, at de går godt til en røvfuld fadøl! :-)


Jeg har virkelig prøvet at kunne lide dem, men det fungerer slet slet ikke for mig.
The best things in life are free. The second best are very, very expensive.
All the gear but no idea | Komfort-mod til Ultrasone & Beyerdynamic | Mine faste testnumre
Sorensiim

Brugeravatar
 
Indlæg: 4908
Tilmeldt: 13. jun 2011, 14:42
Geografisk sted: Skanderborg

Re: Northside

Indlægaf Sleazy » 6. feb 2013, 11:42

Sorensiim skrev:Jeg har virkelig prøvet at kunne lide dem, men det fungerer slet slet ikke for mig.


Nu er du vidst bare på tværs for at være individualist! :grin:
Sleazy

 
Indlæg: 531
Tilmeldt: 20. nov 2011, 21:03
Geografisk sted: Aarhus C

Re: Northside

Indlægaf el_serpiente » 6. feb 2013, 22:23

Jeg tror også at Northside får besøg af mig igen i år. Der kommer jo en del jeg gerne vil se og så er det rart at jeg kan komme hjem og sove i min egen seng i natten.

Af band jeg ikke har set før så glæder jeg mig til The Knife og The flaming Lips. Trentemøller har jeg heller ikke set og det kunne også gå hen og blive rigtigt godt.
el_serpiente

Brugeravatar
 
Indlæg: 441
Tilmeldt: 5. dec 2011, 13:50
Geografisk sted: Ă…rhus

Re: Northside

Indlægaf Mathias Bak » 10. feb 2013, 00:33

Sorensiim skrev:Jeg gad godt se Bikstok, Gogol Bordello, Portishead, Trentemøller og Band of Horses.

Problemet er at de fleste af de andre navne er nogen jeg helst ville se gennem et kikkertsigte...


Enig i din liste. Af andre fede er ogsĂĄ Nick Cave, Kings of Convenience og Arctic Monkeys
Mathias Bak

Brugeravatar
 
Indlæg: 655
Tilmeldt: 30. maj 2011, 22:59

Re: Northside

Indlægaf Sorensiim » 10. feb 2013, 21:34

Mathias Bak skrev:
Sorensiim skrev:Jeg gad godt se Bikstok, Gogol Bordello, Portishead, Trentemøller og Band of Horses.

Problemet er at de fleste af de andre navne er nogen jeg helst ville se gennem et kikkertsigte...


Enig i din liste. Af andre fede er ogsĂĄ Nick Cave, Kings of Convenience og Arctic Monkeys

Gogol Bordello skulle være en FEST af en anden verden at se live... Hvis Bikstok er halvt så sjovt (host-host) som at se Malk De Koijn med Eaggerstunn som opvarmning så bliver det heller ikke kedeligt.
The best things in life are free. The second best are very, very expensive.
All the gear but no idea | Komfort-mod til Ultrasone & Beyerdynamic | Mine faste testnumre
Sorensiim

Brugeravatar
 
Indlæg: 4908
Tilmeldt: 13. jun 2011, 14:42
Geografisk sted: Skanderborg

Re: Northside

Indlægaf el_serpiente » 11. feb 2013, 11:12

Jeg så Gogol Bordello på Roskilde for nogle år siden. Jeg havde ikke hørt om dem før og det var en vanvittigt og humørfyldt FEST. Der var en masse musikere på scenen der for rundt mellem hinanden og spillede på forskellige instrumenter mens de sang, total kaos. Jeg har sjældent været så positivt overrasket overfor noget musik som jeg ikke kendte.
el_serpiente

Brugeravatar
 
Indlæg: 441
Tilmeldt: 5. dec 2011, 13:50
Geografisk sted: Ă…rhus


Tilbage til Musik

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte og 6 gæster

cron