Buyer no 1 skrev:Jeg lytter også en del til heavy metal. AC/DC, Kiss, Judas Priest, Motorhead og den slags. Genren kan vel nærmest betegnes precambriansk regressiv metal
Nå, spøg til side. Er der et sted hvor man kan få et hurtigt overblik over hvad alle de forskellige genrer betyder? Måske endda med eksempler, så man kan få et indblik i forskellen. Ellers kan vi måske lave den her?
Buyer no 1 skrev:Nå, spøg til side. Er der et sted hvor man kan få et hurtigt overblik over hvad alle de forskellige genrer betyder? Måske endda med eksempler, så man kan få et indblik i forskellen. Ellers kan vi måske lave den her?
Buyer no 1 skrev:Jeg lytter også en del til heavy metal. AC/DC, Kiss, Judas Priest, Motorhead og den slags. Genren kan vel nærmest betegnes precambriansk regressiv metal
nktnkt skrev:Det franske band Gojira laver også noget syret metal - kan ikke helt putte deres lyd ind i en kategori - skal høres
Sent from my iPhone using Tapatalk
nktnkt skrev:Prøv lige at høre det nye album med Killswitch Engage som hedder Incarnate - klasse album. Samme gør sig gældende for selvsamme band med As daylight dies. Tool med 10000 days og selvfølgelig Rage against the Maschine med debut albummet med samme navn - der er mange når man kommer igang
Sent from my iPhone using Tapatalk
Walbum4262 skrev:Syntes lige jeg vil slĂĄ et slag for dette fantastiske danske metal band helt igennem fedt og de har deres helt egen originale lyd
https://open.spotify.com/album/44j0wor8OeF3ahaoOx3vL5
Mortenhoe skrev:Alt med Illdisposed!
Walbum4262 skrev:Mortenhoe skrev:Alt med Illdisposed!
1-800 vindication er klart min favorit plade
Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte og 18 gæster