Moodagent - kvalitet



Moodagent - kvalitet

Indlægaf Haagensen » 4. nov 2020, 21:38

Har kort brugt Moodagent de sidste par dage på telefonen og bluetooth.
Umidelbart er der nogle tracks som man ikke finder på spotify og tidal, men hvad mener i andre om kvaliteten på siden?
- btw en super fed måde man kan ændre sine playlister efter mood, tror nok de skal få succes hvis de kan levere i kvalitet man vil bruge hjemme også.
et eksempel jeg lige har noteret - mtv unplugged 94 med Eagles, fed version jeg ikke er stødt på, på de andre 2 populære platforme.

thumbs musik11
Haagensen

 
Indlæg: 27
Tilmeldt: 30. mar 2020, 12:52

Re: Moodagent - kvalitet

Indlægaf Ostebaronen » 17. dec 2020, 12:05

Moodagent er jo et dansk startup, har et par tidligere kollega som arbejder der. Jeg synes det er et fedt koncept.

Mht. kvaliteten. Så bruger de 7digital til at streame fra. Samme streaming provider som YouSee/Telmore musik brugte sidst jeg arbejdede på de Apps. Kan ikke lige finde en indstilling i App'en til at skifte stream kvalitet (sikkert ikke tilgængelig med en trial). Men prøvede lige at kigge trafikken igennem App'en bruger, så fylder en sang på 3:37 ca. 6,23MB. Det svarer ca. til en bitrate på 256kb/s alt efter codec osv. I YouSee App'en kan man vælge Hi-Fi kvalitet som er 320kb/s, som jeg håber også er en mulighed i moodagent med en betalt konto.

Men udvalget af musik er det samme som YouSee/Telmore musik, hvilket ikke er en dårlig ting. 7digital har rigtig mange aftaler med store labels, så udvalget vil være rigtig godt. De har også en masse obskurt slager musik og lign. hvis man er til sådan noget :)
Mmm... Ost...
Ostebaronen

Brugeravatar
Code Poet
 
Indlæg: 2481
Tilmeldt: 17. maj 2011, 10:00
Geografisk sted: Søllerød


Tilbage til Musik

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte og 18 gæster