Kvaksalver skrev:Swirl!
Sorensiim skrev:Kvaksalver skrev:Swirl!
Jeg tror desværre jeg ville blive træt af det - og så er jeg ved at danne mig en lille idé om en plan til et udkast til et muligt design
Kvaksalver skrev:Forklar mig i øvrigt, at jeg OVERHOVEDET ikke har brug for et sæt customs! Venligt, men bestemt...
helledie skrev:
CIEM er det bedste køb jeg har gjort indenfor hoved-fi! Jeg får så meget ud af dem. Jeg kan have dem på herhjemme, i bussen, på en gåtur. Jeg har ondt af alle dem der elsker musik og som ikke har et sæt.. De ved ikke hvad de går glip af
Kvaksalver skrev:helledie skrev:
CIEM er det bedste køb jeg har gjort indenfor hoved-fi! Jeg får så meget ud af dem. Jeg kan have dem på herhjemme, i bussen, på en gåtur. Jeg har ondt af alle dem der elsker musik og som ikke har et sæt.. De ved ikke hvad de går glip af
Og på det mere seriøse plan? Bare så jeg ved, hvad jeg går glip af
helledie skrev:Kvaksalver skrev:Forklar mig i øvrigt, at jeg OVERHOVEDET ikke har brug for et sæt customs! Venligt, men bestemt...
helledie skrev:Kvaksalver skrev:Forklar mig i øvrigt, at jeg OVERHOVEDET ikke har brug for et sæt customs! Venligt, men bestemt...
Burning777 skrev:Hvad er det?
Burning777 skrev:Men alligevel en umiskendelig signatur....
telum skrev:Jeg tæller i hvert fald 5 enheder, måske den ene er en dynamisk, spændende!
Sorensiim skrev:
Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte og 7 gæster