Lad os se billeder af dit lyttehjørne



Lad os se billeder af dit lyttehjørne

Indlægaf Coach-Z » 1. jan 2014, 20:07

Det kan være at der er flere tråde med dette område, men da jeg i morgen eftermiddag skal ud og hente chaiselong, standerlampe osv til mit og kones fælles lytte/læsehjørne kunne jeg godt tænke mig at se et billede eller fem af hvordan i har indrettet jer.

Mit hjørne kommer til at være i hjørnet af stuen længst væk fra ungerne og fjernsynet forhåbentlig rulle4

Der kommer billeder op i morgen af mit hjørne og setup, men jeg kunne godt tænke mig at se hvordan i har indrettet jer.


Er der en tråd med et tilsvarende emne, må I meget gerne linke til det, så sletter jeg bare den her tråd igen.

EDIT:

Har ændret i emnet... lad os se om vi kan få så mange billeder, gerne flere fra forskellige vinkler og med mere eller mindre vide vinkler så vi rigtig kan nyde hvad det er folk har at rode med.
Senest rettet af Coach-Z 1. jan 2014, 21:28, rettet i alt 1 gang.
Coach-Z

Brugeravatar
 
Indlæg: 439
Tilmeldt: 22. dec 2013, 00:31
Geografisk sted: Næstved

Re: Lad os se dit lyttehjørne

Indlægaf Buyer no 1 » 1. jan 2014, 20:28

Coach-Z skrev:Er der en tråd med et tilsvarende emne, må I meget gerne linke til det, så sletter jeg bare den her tråd igen.


Vi har denne tråd, der omhandler lidt det samme

http://hoved-fi.dk/viewtopic.php?f=37&t=1338

Men den er måske lidt mere udstyrs-fokuseret, uden at vise så meget indretning. Så mon ikke der er plads til begge tråde :-)
Buyer no 1

Brugeravatar
 
Indlæg: 3685
Tilmeldt: 1. apr 2011, 15:40
Geografisk sted: Region Hovedstaden

Re: Lad os se dit lyttehjørne

Indlægaf Coach-Z » 1. jan 2014, 20:51

Uha ja, det er ellers godt nok nogle lækre setup folk har kan jeg se... jeg retter i overskriften på denne tråd lidt så vi primært fokuserer på billeder af ens indretning. Der kommer billeder op fra mig i morgen aften forhåbentligt.

Imens må folk meget gerne snuppe et billede eller to og lægge op :-)
Coach-Z

Brugeravatar
 
Indlæg: 439
Tilmeldt: 22. dec 2013, 00:31
Geografisk sted: Næstved

Re: Lad os se dit lyttehjørne

Indlægaf Sorensiim » 1. jan 2014, 21:11

Billede

Jeg er så heldig at have et arbejde hvor jeg kan bruge hovedtelefoner lige så tosset jeg har lyst, så det er rart at kunne lukke al kontorstøjen ude. Der er måske ikke så meget hjemlig hygge over det, men til gengæld får jeg penge for at være der (så længe jeg laver andet end bare at lytte til musik). 4musik
The best things in life are free. The second best are very, very expensive.
All the gear but no idea | Komfort-mod til Ultrasone & Beyerdynamic | Mine faste testnumre
Sorensiim

Brugeravatar
 
Indlæg: 4908
Tilmeldt: 13. jun 2011, 14:42
Geografisk sted: Skanderborg

Re: Lad os se dit lyttehjørne

Indlægaf Coach-Z » 1. jan 2014, 21:25

Sorensiim skrev:Billede

Jeg er så heldig at have et arbejde hvor jeg kan bruge hovedtelefoner lige så tosset jeg har lyst, så det er rart at kunne lukke al kontorstøjen ude. Der er måske ikke så meget hjemlig hygge over det, men til gengæld får jeg penge for at være der (så længe jeg laver andet end bare at lytte til musik). 4musik


Den er er lidt svær at sælge til min forstander på skolen, men jeg tænker jeg kan gøre et godt forsøg 8musik
Coach-Z

Brugeravatar
 
Indlæg: 439
Tilmeldt: 22. dec 2013, 00:31
Geografisk sted: Næstved

Re: Lad os se billeder af dit lyttehjørne

Indlægaf Euklid » 2. jan 2014, 20:59

Billede

Nu havde jeg jo kameraet fremme
Euklid

Brugeravatar
 
Indlæg: 510
Tilmeldt: 12. okt 2013, 14:16
Geografisk sted: Køge

Re: Lad os se billeder af dit lyttehjørne

Indlægaf Henrik_sdk » 2. jan 2014, 21:42

Hvad er det for smarte holdere?
Henrik_sdk

Brugeravatar
Administrator
 
Indlæg: 2384
Tilmeldt: 1. apr 2011, 23:46
Geografisk sted: Ringsted

Re: Lad os se billeder af dit lyttehjørne

Indlægaf Euklid » 2. jan 2014, 22:00

Det er nogle knager fra idémøbler, som på et tidspunkt blev tilovers :-)
Euklid

Brugeravatar
 
Indlæg: 510
Tilmeldt: 12. okt 2013, 14:16
Geografisk sted: Køge

Re: Lad os se billeder af dit lyttehjørne

Indlægaf Coach-Z » 2. jan 2014, 23:05

Så er der lidt billeder af mit nye lyttehjørne.

kostede mig 300+ km i bilen og en 5-6 timers arbejde med at hente og samle alle delene, men jeg er blevet ret så glad for hvordan det ser ud.

Billede

Billede

Billede

Billede

Billede

Billede
Coach-Z

Brugeravatar
 
Indlæg: 439
Tilmeldt: 22. dec 2013, 00:31
Geografisk sted: Næstved

Re: Lad os se billeder af dit lyttehjørne

Indlægaf Claus-DK » 2. jan 2014, 23:07

skal vi ikke flytte denne tråd over i fotodelen ??
Claus-DK

Brugeravatar
Administrator
 
Indlæg: 12661
Tilmeldt: 1. apr 2011, 12:57
Geografisk sted: Kliplev

Re: Lad os se billeder af dit lyttehjørne

Indlægaf librarian » 2. jan 2014, 23:13

Claus-DK skrev:skal vi ikke flytte denne tråd over i fotodelen ??

Jeg vil se billeder af museet
Stationært: Sansui SR-222 MK-V|Ontech Monsterdac V3>Luxman C/M 02
Transportabelt: Zstella usb dac
Hovedtelefoner:
AKG K240 DF / AKG K400 / ER4S
AKG K340 / Hovedgrej No. 1 / ikko oh1
Stax SRD7 MK2 > Stax Lambda Pro
librarian

 
Indlæg: 2518
Tilmeldt: 1. apr 2011, 15:36
Geografisk sted: København

Re: Lad os se billeder af dit lyttehjørne

Indlægaf Anda » 3. jan 2014, 01:56

Coach-Z skrev:Billede

thumbs
HiFiMAN HE-6 | Yamaha M-4 | Palmer Monicon | Audio-GD SA-1.32 | Gustard U10
Grejliste
Anda

Brugeravatar
 
Indlæg: 2239
Tilmeldt: 15. nov 2011, 00:46
Geografisk sted: København V

Re: Lad os se billeder af dit lyttehjørne

Indlægaf Claus-DK » 3. jan 2014, 03:16

librarian skrev:
Claus-DK skrev:skal vi ikke flytte denne tråd over i fotodelen ??

Jeg vil se billeder af museet


Musset er ikke hvad det har været, vi har en hjerneskade afdeling i byen og en dag tog jeg en stak af mine hovedtelefoner og gik ned og spurgte om ikke de kunne bruge dem, så nu har dem på hjernecenter-syd bedre lyd og jeg har fået ryddet alvorligt op..

Ind imellem er det en fantastisk fornemmelse at forære nogle noget du ved de bliver glade for og aldrig få så meget som en tak for det, OK lederen ved hvem jeg er, men ellers er jeg bare en anonym giver og det er slet ikke så tosset endda.. thumbs

Hjemme hos mig samlede de bare støv, nu gør de glæde hver dag og vil forhåbentligt blive ved med det længe endnu, hvis ikke kan jeg nok finde noget mere skrammel rundt omkring..

Jeg kan kun opfordrer andre til det samme, fritidshjem, plejehjem, skoler der er mange steder hvor de kunne have glæde af noget vi bare har liggende og fylde i vores skabe..og ofte bare venter på skraldespanden.
Claus-DK

Brugeravatar
Administrator
 
Indlæg: 12661
Tilmeldt: 1. apr 2011, 12:57
Geografisk sted: Kliplev

Re: Sv: Lad os se billeder af dit lyttehjørne

Indlægaf Coach-Z » 3. jan 2014, 07:54

Claus-DK skrev:
librarian skrev:
Claus-DK skrev:skal vi ikke flytte denne tråd over i fotodelen ??

Jeg vil se billeder af museet


Musset er ikke hvad det har været, vi har en hjerneskade afdeling i byen og en dag tog jeg en stak af mine hovedtelefoner og gik ned og spurgte om ikke de kunne bruge dem, så nu har dem på hjernecenter-syd bedre lyd og jeg har fået ryddet alvorligt op..

Ind imellem er det en fantastisk fornemmelse at forære nogle noget du ved de bliver glade for og aldrig få så meget som en tak for det, OK lederen ved hvem jeg er, men ellers er jeg bare en anonym giver og det er slet ikke så tosset endda.. thumbs

Hjemme hos mig samlede de bare støv, nu gør de glæde hver dag og vil forhåbentligt blive ved med det længe endnu, hvis ikke kan jeg nok finde noget mere skrammel rundt omkring..

Jeg kan kun opfordrer andre til det samme, fritidshjem, plejehjem, skoler der er mange steder hvor de kunne have glæde af noget vi bare har liggende og fylde i vores skabe..og ofte bare venter på skraldespanden.


Klasse det der Claus.. Respekt. Ikke for at give hovedtelefoner væk, men for at tænke Ideen og ikke mindst udføre den.
Det er så let at tænke at man vil gøre noget godt, men det ender ofte med at ryge ud i sandet og gå i glemmebogen. Det gjorde din ide ikke :-)



/Coach-Z

"Sendt fra min bærbare fladskærm med tæppesnak!!"
Coach-Z

Brugeravatar
 
Indlæg: 439
Tilmeldt: 22. dec 2013, 00:31
Geografisk sted: Næstved

Re: Lad os se billeder af dit lyttehjørne

Indlægaf Claus-DK » 3. jan 2014, 16:21

Der er jo kortere til hjernecentret end til storskrald, så det var jo en meget lettere løsning for mig..
Vi smider alt alt for mange fine ting ud i den vestlige verden, jeg har fået forbud af konen mod at komme på genbrugspladsen, jeg har mere med hjem end jeg har med der ned og hun mener ikke det hjælper på mængden af ubrugeligt skrammel vi har liggende, men jeg kan slet ikke tåle at se fine ting der intet fejler bare kasseret fordi man har købt noget nyt,

Vi kunne forsyne hele det offentlige system (børnehaver, skoler, fritidshjem, plejehjem osv osv med gratis møbler/elektronik/legetøj/tøj osv osv uden det ville koste andet end indsamlingen af tingene, hvis bare man ikke var så kræsen med hvordan tingene lige passede ind i moden..

Tænk et kort sekund på mængden af ressourcer vores samfund kunne spare hvis fine ting blev samlet ind i stedet for smidt ud og i stedet givet til folk med behov for det, så slap de for dyre forbrugslån når køleskabet eller vaskemaskinen står af, hvilket jo vil være til stor gavn for dem, men helt sikkert også for resten af samfundet i form af mere genbrug og mindre ressource forbrug og forurening.
Claus-DK

Brugeravatar
Administrator
 
Indlæg: 12661
Tilmeldt: 1. apr 2011, 12:57
Geografisk sted: Kliplev


Re: Lad os se billeder af dit lyttehjørne

Indlægaf Psymon » 12. jan 2014, 16:22

Billede

Mit lille computer/hoved-fi hjørne.
Psymon

 
Indlæg: 786
Tilmeldt: 18. nov 2012, 13:11
Geografisk sted: Brønshøj

Re: Lad os se billeder af dit lyttehjørne

Indlægaf Coach-Z » 12. jan 2014, 16:33

Claus-DK skrev:skal vi ikke flytte denne tråd over i fotodelen ??


Og jo, det er nok der denne tråd hører til.
Coach-Z

Brugeravatar
 
Indlæg: 439
Tilmeldt: 22. dec 2013, 00:31
Geografisk sted: Næstved

Re: Lad os se billeder af dit lyttehjørne

Indlægaf Henrik_sdk » 12. jan 2014, 18:02

Den er da grøn den bordplade...
Henrik_sdk

Brugeravatar
Administrator
 
Indlæg: 2384
Tilmeldt: 1. apr 2011, 23:46
Geografisk sted: Ringsted

Re: Sv: Lad os se billeder af dit lyttehjørne

Indlægaf Rappo » 12. jan 2014, 18:58

Psymon skrev:Billede

Mit lille computer/hoved-fi hjørne.
Ser godt ud. Hvad er det for nogle højttalere?

Sendt fra min Nexus 4 med Tapatalk
Mit grej <--
I need my 1987 DG-20 Casio electric guitar, set to mandolin, yeah. Drop the drums!
Rappo

Brugeravatar
 
Indlæg: 1980
Tilmeldt: 13. jun 2011, 14:37
Geografisk sted: Odense

Næste

Tilbage til Fotos

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte og 2 gæster