Anda skrev:Tak for svaret. Det er rimelig seriøst. Kan din Stello følge med? Jeg har ikke hørt den, men ville gerne.
Det synes jeg da den kan. Jeg anvender den som 24/96 USB dac i min Mac Mini, men den har ogsĂĄ toslink og coax indgange og sĂĄ er den balanceret ud direkte over i balanceret ind pĂĄ WA-22 ;)
Jeg synes dens lyd er meget behagelig og lyttevenlig - ikke sĂĄ skarp og ultranalytisk, hvilket jeg synes er en fordel parret med en HD800.
Der er en del anmeldelser af Stello DA100 dac'en online. Jeg kan bedre lide denne end fx Dacmagic. Selv en Aune til ca 20.000,- som jeg hørte på Kbh meet engang fandt jeg for skarp i forhold til. Det er ikke fordi Aune ikke er en god dac, men Stello'en gør det altså godt og dens lidt blødere/varmere lyd har en rigtig god SYNERGI (det som alt head-fi drejer sig om) med WA-22 og HD800.
Det er altsĂĄ min vinkel pĂĄ det ;)
Men når det er sagt, så har jeg den eneste tid overvejet at sætte mit setup til salg.
Ikke fordi jeg er ikke er glad for det (det vil blive en hjerteskærende afsked at sende det bort),
men jeg synes simpelthen det er en skam at sĂĄdan et setup ikke skal nydes mere end min travle hverdag tillader mig det......:-/
Well, well....det vil sĂĄ evt komme i en salgs-trĂĄd.....