HiFi Freaks siger tak ! +konkurrence !



HiFi Freaks siger tak ! +konkurrence !

Indlægaf Thomas Sillesen » 27. feb 2012, 13:23

Hej Alle,

Tak for jeres besøg, det var virkeligt hyggeligt, og Daniel og jeg var glade for at kunne tale om hifi en hel lørdag, uden at vore koner blev trætte af os !

Vi vil gerne hjælpe med lokaler til efterårets meet på sjælland. Vi har adgang til nogle gode lokaler på Christianshavn. I kan bare kontakte os.

Med hensyn til næste års jyllands meet, vil vi gerne være vært igen. Dog vil vi gerne have det er en søndag, for så kan vi bruge danseskolens sal til selve meetet !

Slutteligt vil jeg sige det var fedt at vinde i konkurrencen. Men jeg har intet at bruge den hovedtelefon holder fra Odyssey Audio til, da jeg (mystisk nok), foretrækker at bruge den jeg har fra Stax !

Det er den sorte der ses her pĂĄ billedet jeg vandt:

http://farm8.staticflickr.com/7205/6783440902_3ecde4b273_b.jpg

Så jeg vil gerne lave en lille konkurrence, hvor man kan vinde den stander. Køb en eWood in-ear fra os, og skrive "HOVED-FI" i det meddelses felt der kommer i webshoppen, nederst på den side hvor man skal angive betalingsform. Torsdag den 1 kl 15 trækker jeg så lod, og sender vinderen standeren. Jeg tror IKKE der er mange der deltager, da jeg kun skriver det her, så gevinstchancen er pænt stor !

http://hifi-freaks.dk/webshop//advanced_search_result.php?keywords=ewood&search_in_description=1
Thomas Sillesen

 
Indlæg: 6
Tilmeldt: 30. okt 2011, 00:17

Re: HiFi Freaks siger tak ! +konkurrence !

Indlægaf Claus-DK » 27. feb 2012, 13:58

Det er os der takker Thomas, jeg aftalte med Daniel at oprette et forhandler forum til jer så vi kan få flere dejlige tilbud på jeres lækre udstyr, det kommer senere i dag, jeg skyder dig lige en PB med et link..

Normalt ville jeg så flytte denne tråd dertil, men jeg synes, at HiFifreaks i de sidste par år har været fantastiske og utroligt gavmilde, så vi lader den stå her så du opnår mest mulig reklame, det er det mindste jeg kan gøre..

Jeg kan kun opfordre vores medlemmer til at smide en formue hos jer, for i er altså førsteklasse.. rullw3 rullw3

Jeg glæder mig allerede til næste træf..
Claus-DK

Brugeravatar
Administrator
 
Indlæg: 12674
Tilmeldt: 1. apr 2011, 12:57
Geografisk sted: Kliplev

Re: HiFi Freaks siger tak ! +konkurrence !

Indlægaf Sorensiim » 27. feb 2012, 14:05

Claus-DK skrev:Jeg kan kun opfordre vores medlemmer til at smide en formue hos jer, for i er altså førsteklasse.. rullw3 rullw3


Det meste af min tid siden i lørdags er gået med at forsøge at overbevise mig selv om at Stax SR-009 er hovedtelefonernes Veyron og bør glemmes med det samme da jeg alligevel aldrig kommer til at udnytte dens potentiale osv...

Min salig pappa sagde engang*: "Du skal aldrig prøvekøre en bil du ikke har råd til!" - Jeg skulle have hørt bedre efter. Lad mig rose den uhæmmet på jysk: Den lever op til prisen.


*Da han kom hjem med sin første Audi efter en lang række Volvoer
The best things in life are free. The second best are very, very expensive.
All the gear but no idea | Komfort-mod til Ultrasone & Beyerdynamic | Mine faste testnumre
Sorensiim

Brugeravatar
 
Indlæg: 4908
Tilmeldt: 13. jun 2011, 14:42
Geografisk sted: Skanderborg

Re: HiFi Freaks siger tak ! +konkurrence !

Indlægaf Claus-DK » 27. feb 2012, 15:07

Sådan havde jeg det i flere uger efter vi var på besøg hos Brian i Ringsted, jeg turde ikke give dem et genlyt i Lørdags, lyttede i det hele taget ikke rigtigt til noget, jeg havde alt for travlt med at plage deltagerne med min uendelige ordflomme og det blev ikke mindre af at jeg også drak øl...

Et hovedtelefon træf og socialt samvær er faktisk to ting der egentligt ikke passer synderligt godt til hinanden..
Claus-DK

Brugeravatar
Administrator
 
Indlæg: 12674
Tilmeldt: 1. apr 2011, 12:57
Geografisk sted: Kliplev

Re: HiFi Freaks siger tak ! +konkurrence !

Indlægaf nc8000 » 27. feb 2012, 15:24

Jeg må indrømme at for mig er træffene efter hånden langt mere socialt samvær end lytning til udstyr
nc8000

 

Re: HiFi Freaks siger tak ! +konkurrence !

Indlægaf Burning777 » 27. feb 2012, 16:21

Det irriterer mig dybt at der er andre mennesker til disse meets. Næste gang må man kun komme ind og stille sit udstyr op og derefter forlade rummet så jeg kan få frit spil til at lytte.

Det irriterer mig også at jeg ikke vandt en Audiolab 8200CD i en lodtrækning eller lignende.....
Desktop: Meier Daccord ff --> Meier Classic ff --> Beyerdynamic DT-1770 Pro
Portable: iPod Classic --> CLAS --> Meier Quickstep --> Etymotic ER4XR / Beyerdynamic T51p / Tzar 350
Burning777

Brugeravatar
headphoneus supremus extraordinaire
 
Indlæg: 3909
Tilmeldt: 2. apr 2011, 07:58
Geografisk sted: Herning

Re: HiFi Freaks siger tak ! +konkurrence !

Indlægaf Sorensiim » 27. feb 2012, 16:37

Burning777 skrev:Det irriterer mig dybt at der er andre mennesker til disse meets. Næste gang må man kun komme ind og stille sit udstyr op og derefter forlade rummet så jeg kan få frit spil til at lytte.

Det irriterer mig også at jeg ikke vandt en Audiolab 8200CD i en lodtrækning eller lignende.....


Begge dele klares nemt: http://da.wikipedia.org/wiki/Rambuktyveri :mrgreen:
The best things in life are free. The second best are very, very expensive.
All the gear but no idea | Komfort-mod til Ultrasone & Beyerdynamic | Mine faste testnumre
Sorensiim

Brugeravatar
 
Indlæg: 4908
Tilmeldt: 13. jun 2011, 14:42
Geografisk sted: Skanderborg

Re: HiFi Freaks siger tak ! +konkurrence !

Indlægaf Thomas Sillesen » 27. feb 2012, 19:55

Sorensiim skrev:
Burning777 skrev:Det irriterer mig dybt at der er andre mennesker til disse meets. Næste gang må man kun komme ind og stille sit udstyr op og derefter forlade rummet så jeg kan få frit spil til at lytte.

Det irriterer mig også at jeg ikke vandt en Audiolab 8200CD i en lodtrækning eller lignende.....


Begge dele klares nemt: http://da.wikipedia.org/wiki/Rambuktyveri :mrgreen:


Jeg vil foreslĂĄ man bruger sĂĄdan et her istedet:

Billede
Thomas Sillesen

 
Indlæg: 6
Tilmeldt: 30. okt 2011, 00:17

Re: HiFi Freaks siger tak ! +konkurrence !

Indlægaf Burning777 » 28. feb 2012, 09:09

Kommer tid - kommer rĂĄd.
Desktop: Meier Daccord ff --> Meier Classic ff --> Beyerdynamic DT-1770 Pro
Portable: iPod Classic --> CLAS --> Meier Quickstep --> Etymotic ER4XR / Beyerdynamic T51p / Tzar 350
Burning777

Brugeravatar
headphoneus supremus extraordinaire
 
Indlæg: 3909
Tilmeldt: 2. apr 2011, 07:58
Geografisk sted: Herning

Re: HiFi Freaks siger tak ! +konkurrence !

Indlægaf Sorensiim » 28. feb 2012, 09:11

Thomas Sillesen skrev:
Jeg vil foreslĂĄ man bruger sĂĄdan et her istedet:

Billede


Ja det giver jo unægtelig lidt mindre tid i brummen... suk.
The best things in life are free. The second best are very, very expensive.
All the gear but no idea | Komfort-mod til Ultrasone & Beyerdynamic | Mine faste testnumre
Sorensiim

Brugeravatar
 
Indlæg: 4908
Tilmeldt: 13. jun 2011, 14:42
Geografisk sted: Skanderborg

Re: HiFi Freaks siger tak ! +konkurrence !

Indlægaf Thomas Sillesen » 1. mar 2012, 13:44

Hej,

Der er INGEN der har købt eWood og fået stander gratis... så det burde være til at vinde, inden kl 15 idag ;-)
Thomas Sillesen

 
Indlæg: 6
Tilmeldt: 30. okt 2011, 00:17

Re: HiFi Freaks siger tak ! +konkurrence !

Indlægaf Mathias Bak » 1. mar 2012, 14:38

Nogen der fik lyttet til eWood? Hvordan lyder de?
Mathias Bak

Brugeravatar
 
Indlæg: 655
Tilmeldt: 30. maj 2011, 22:59

Re: HiFi Freaks siger tak ! +konkurrence !

Indlægaf Rappo » 1. mar 2012, 16:15

Var der nogen der fik købt sig et sæt eWood?
Mit grej <--
I need my 1987 DG-20 Casio electric guitar, set to mandolin, yeah. Drop the drums!
Rappo

Brugeravatar
 
Indlæg: 1980
Tilmeldt: 13. jun 2011, 14:37
Geografisk sted: Odense

Re: HiFi Freaks siger tak ! +konkurrence !

Indlægaf onetowatch » 4. mar 2012, 16:14

Nej det er nok derfor at folk er så tilbageholdende med køb. Tror nemlig ikke at der var nogen der fik lyttet til dem i Esbjerg.
Jeg var ellers fristet men fik heller ikke lyttet til dem, sĂĄ aner ikke om de lyder som en tom blik skraldespand eller hvordan de sidder i mine lyttelapper.
Forhindringer er det du ser, hvis du fjerner øjnene fra målet.
onetowatch

Brugeravatar
 
Indlæg: 467
Tilmeldt: 13. dec 2011, 21:56
Geografisk sted: Odense S, Fyn

Sv: HiFi Freaks siger tak ! +konkurrence !

Indlægaf Mataugust » 4. mar 2012, 16:38

Jeg hørte dem godtnok, men det var med medium størrelse propper, og jeg skal mindst have store propper. Så jeg fik dem kkke til at lyde godt. Men de føltes godt., konstruktionsmæssigt.

Sendt fra min Galaxy Nexus
Audioquest Diamond-->
Denafrips Ares -->
Cambridge CXC --> Luxman LV-107u --> HL Adapterboks--> AKG K701/Grado GS100/Philips A5pro
Thorens TD320 -->Trichord Dino -->
Mataugust

Brugeravatar
 
Indlæg: 2751
Tilmeldt: 25. sep 2011, 22:37
Geografisk sted: Slagelse


Tilbage til Møder

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte og 6 gæster