Københavnsk minitræf efter påske



Re: Københavnsk minitræf efter påske

Indlægaf Larry » 29. apr 2012, 20:30

Vi ved du bare er beskeden Claus ;-)

Jeg havde også læst at D7000 var meget utæt, så ligesom Kena må jeg tilslutte mig den aha, den fungerede umiddelbart godt isoleret. Min HE-6 er pivåben, så den ville aldrig gå med en kæreste i samme stue, der kunne D7000 klart være en bedre mulighed. Vi må høre når Anders har fået brugt den noget mere, om han får kommentarer fra kontoret eller hjemmefra.
Harmony Design Ear 909 + Auralic Vega DAC + HiFiMan HE-500 XLR
Larry

Brugeravatar
 
Indlæg: 613
Tilmeldt: 20. jun 2011, 16:21
Geografisk sted: København N

Re: Københavnsk minitræf efter påske

Indlægaf Mathias Bak » 29. apr 2012, 20:50

Iøvrigt var Beyer DT660 en meget positiv overraskelse.
Mathias Bak

Brugeravatar
 
Indlæg: 655
Tilmeldt: 30. maj 2011, 22:59

Re: Københavnsk minitræf efter påske

Indlægaf Søren » 30. apr 2012, 06:24

Tak for en hyggelig dag i Lørdags, det var godt at for hilst på dem som ikke var med i Esbjerg :-)...Larry og jeg tog nogle Whiskey sjusser og noget rom og cola, det var nogle gode sager.
Jeg fik også selv lyttet på lidt forskelligt grej - en skam jeg ikke kunne Canamp + Canopus med - men jeg har fået en melding at at der skulle lande nye varer til mig om 1 uge:-)
Søren

 

Re: Københavnsk minitræf efter påske

Indlægaf Larry » 30. apr 2012, 11:20

Selv tak Søren, hyggeligt.

Tror der er en der har glemt en hvid 4 stik stikdåse, det er så desværre også det eneste der blev glemt :-(
:grin:
Harmony Design Ear 909 + Auralic Vega DAC + HiFiMan HE-500 XLR
Larry

Brugeravatar
 
Indlæg: 613
Tilmeldt: 20. jun 2011, 16:21
Geografisk sted: København N

Re: Københavnsk minitræf efter påske

Indlægaf superpronker » 30. apr 2012, 11:37

Puha, min egen DAC lyder sku ikke længere af det samme efter i fredags! Og jeg er blevet pålagt at lade den være derhjemme så nu kører jeg af den indbyggede udgang i min bærbare musik10

Men mht læk af lyd: Det afhænger en lille smule af genren og af lokalet, man er i. Der er MEGET stille i mit kontor og når jeg hører musik med blæs kan det godt genere en lille smule, så jeg kører den en anelse lavere end jeg egentlig ville... men for mange genrer gør det ikke noget. Og lækket overdøves fx af et cd-drev, der kører, så det kommer afgjort an på lydfølsomheden af dem, man er i nærheden af... men mht. kærester så... *suk*
Jeg har før haft et par Sennheiser HD 270 -- de isolerer _perfekt_, men det er virkelig ikke meget D7000'erne lader ud, så hvis man kan leve med at skrue en smule ned når man hører vild blæs så går det endda.
Bøffer: LCDD-XC | LCD-X | k340 | k701
Amp/dac: M-dac | Hegel HD12
In-ear: Jabra 65t
superpronker

Brugeravatar
 
Indlæg: 835
Tilmeldt: 20. mar 2012, 09:58

Re: Københavnsk minitræf efter påske

Indlægaf Sebastian L » 30. apr 2012, 23:21

Dejligt at læse, at min Violectric V181 blev vel modtaget musik13

@Larry: at HE6 skal have masser af power, er jeg helt med på. Og det skulle V181 osse gerne kunne levere. Fik du sat dipswitchene til gain-setting rigtigt? Jeg har nemlig normalt sat dem til mine LCD-2, som er væsentligt mere følsomme end HiFiMans orthostatiske bøffer.
Og hvordan tilslutter du HE6 til din integerede amp, er det til ht. udgangen?
HE60, STAX SR-404 Signature, Mjölnir KGHSSV Carbon, Little Dot mkIV se, totaldac D1 dual
Sebastian L

Brugeravatar
 
Indlæg: 188
Tilmeldt: 1. okt 2011, 00:05
Geografisk sted: København Ø

Re: Københavnsk minitræf efter påske

Indlægaf Larry » 1. maj 2012, 10:06

Sebastian, er ikke helt klar over om jeg fik sat gain helt rigtigt. Mener jeg spillede med volume på omkring kl. 12. HE-6 skal helst have 5 W i 8 ohm for at synge bedst, det har de færreste amps. Når jeg får den nye HE-6, kan jeg da godt kommer over, så vi kan tjekke den på den helt rigtige gain ;-).
Jeg tilslutter HE-6 til min stereo forstærker via den adapter HiFiMan laver, så ganske enkelt faktisk.
Harmony Design Ear 909 + Auralic Vega DAC + HiFiMan HE-500 XLR
Larry

Brugeravatar
 
Indlæg: 613
Tilmeldt: 20. jun 2011, 16:21
Geografisk sted: København N

Foregående

Tilbage til Møder

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte og 2 gæster