Hoved-fi meet - efterår 2012 - Sjælland



Re: Hoved-fi meet - efterår 2012 - Sjælland

Indlægaf Larry » 14. sep 2012, 15:44

Lad os få det afgjort her i weekenden og så booker jeg rummet mandag morgen. Jeg skriver dem på jeg kan se har meldt ud gennem tråden, resten må lige melde kulør, så ser vi hvor den tipper hen.

Edit : Da ingen har givet lyd fra sig resten af fredagen, ved jeg ikke om det skal tolkes som at mit forslag med Struesegade lokalet er noget skod. Jeg ønsker på ingen måde at hive noget ned over hoved på folk, kun at vi får en hurtig løsning. Så meld lige klart ud, hvad I foretrækker og sig om det er parkeringsudgiften der er den negative faktor. Da det er en stor andelsforening jeg bor i, kan jeg ikke love dagene er ledige om en uge.
Harmony Design Ear 909 + Auralic Vega DAC + HiFiMan HE-500 XLR
Larry

Brugeravatar
 
Indlæg: 613
Tilmeldt: 20. jun 2011, 16:21
Geografisk sted: København N

Sv: Hoved-fi meet - efterår 2012 - Sjælland

Indlægaf Thomas WM » 15. sep 2012, 09:56

Larry skrev:Lad os få det afgjort her i weekenden og så booker jeg rummet mandag morgen. Jeg skriver dem på jeg kan se har meldt ud gennem tråden, resten må lige melde kulør, så ser vi hvor den tipper hen.

Edit : Da ingen har givet lyd fra sig resten af fredagen, ved jeg ikke om det skal tolkes som at mit forslag med Struesegade lokalet er noget skod. Jeg ønsker på ingen måde at hive noget ned over hoved på folk, kun at vi får en hurtig løsning. Så meld lige klart ud, hvad I foretrækker og sig om det er parkeringsudgiften der er den negative faktor. Da det er en stor andelsforening jeg bor i, kan jeg ikke love dagene er ledige om en uge.


Jeg vil gerne tilmelde mig Struensegade d. 3/11. Hvis jeg kan få det til at passe ind, og køkkenet kan varme mad, så vil jeg endda tilbyde at tage mad med. Hvis det kan transporteres i æ Trauter? :-)
Thomas WM

 

Re: Hoved-fi meet - efterår 2012 - Sjælland

Indlægaf DavidB » 15. sep 2012, 10:10

Larry, du trækker ikke noget ned over hovedet på nogen. Det bliver stuenseegade. Vælg bare en dato der passer dig bedst og meld ud. 7musik
DavidB

Brugeravatar
 
Indlæg: 781
Tilmeldt: 18. aug 2012, 21:04
Geografisk sted: Værløse

Re: Hoved-fi meet - efterår 2012 - Sjælland

Indlægaf toppe » 15. sep 2012, 10:42

@Larry
Jeg er klar på Struensegade!
Ang parkering mener jeg, at man holder gratis hvis man parkerer længere ude end Jagtvej. Dvs en 5-10 minutters gang til Struensegade... Det er vel til at overkomme ;-)
toppe

Brugeravatar
Redaktør
 
Indlæg: 2037
Tilmeldt: 13. aug 2011, 16:46
Geografisk sted: Nørrebro

Re: Hoved-fi meet - efterår 2012 - Sjælland

Indlægaf Rappo » 15. sep 2012, 11:20

toppe skrev:Ang parkering mener jeg, at man holder gratis hvis man parkerer længere ude end Jagtvej. Dvs en 5-10 minutters gang til Struensegade... Det er vel til at overkomme ;-)
Det kommer vel an på mængden af medslæbt grej. :grin:
Mit grej <--
I need my 1987 DG-20 Casio electric guitar, set to mandolin, yeah. Drop the drums!
Rappo

Brugeravatar
 
Indlæg: 1980
Tilmeldt: 13. jun 2011, 14:37
Geografisk sted: Odense

Re: Hoved-fi meet - efterår 2012 - Sjælland

Indlægaf toppe » 15. sep 2012, 11:22

Rappo skrev:
toppe skrev:Ang parkering mener jeg, at man holder gratis hvis man parkerer længere ude end Jagtvej. Dvs en 5-10 minutters gang til Struensegade... Det er vel til at overkomme ;-)
Det kommer vel an på mængden af medslæbt grej. :grin:


Man kunne køre forbi Struensegade, droppe grej og venner af og derefter parkere bilen, så er det kun chaufføren der får lov at gå...
Just saying :grin:
toppe

Brugeravatar
Redaktør
 
Indlæg: 2037
Tilmeldt: 13. aug 2011, 16:46
Geografisk sted: Nørrebro

Re: Hoved-fi meet - efterår 2012 - Sjælland

Indlægaf Larry » 15. sep 2012, 12:13

OK, vi kører videre efter Struensegade, selv om der er komplet radiotavshed ovre fra fastlandet ;-). Som det ser ud går vi efter d. 3/11. Ved godt det er smertefuldt at hive muldvarpen op af lommen, men som toppe siger kan man smide sit grej af og så parkere ovre på den anden side af Jagtvej, det skulle være gratis så vidt jeg kan se.

Jeg bor i det blå øverste område, 7-8 min. gang fra den vestre afgrænsning som er Jagtvej.
http://www.kk.dk/Borger/ByOgTrafik/Park ... gende.aspx

Omkring madlavning er der komfur med 4 kogeplader og køleskab. Min lejlighed ligger skråt overfor 20 m. længere henne af gaden, så der er også madlavningsmuligheder. Lyder lækkert Mertodinlo med maden og de der baconcookies, så sørger jeg for der er et par flasker whisky og nogle snacks.
Harmony Design Ear 909 + Auralic Vega DAC + HiFiMan HE-500 XLR
Larry

Brugeravatar
 
Indlæg: 613
Tilmeldt: 20. jun 2011, 16:21
Geografisk sted: København N

Re: Hoved-fi meet - efterår 2012 - Sjælland

Indlægaf vilduseminbøf » 15. sep 2012, 16:24

Larry skrev:Lad os få det afgjort her i weekenden og så booker jeg rummet mandag morgen. Jeg skriver dem på jeg kan se har meldt ud gennem tråden, resten må lige melde kulør, så ser vi hvor den tipper hen.

Edit : Da ingen har givet lyd fra sig resten af fredagen, ved jeg ikke om det skal tolkes som at mit forslag med Struesegade lokalet er noget skod. Jeg ønsker på ingen måde at hive noget ned over hoved på folk, kun at vi får en hurtig løsning. Så meld lige klart ud, hvad I foretrækker og sig om det er parkeringsudgiften der er den negative faktor. Da det er en stor andelsforening jeg bor i, kan jeg ikke love dagene er ledige om en uge.



Jeg er på..;o)
Kim on top of the World
vilduseminbøf

Brugeravatar
 
Indlæg: 365
Tilmeldt: 4. apr 2011, 12:13
Geografisk sted: East Bridge

Re: Hoved-fi meet - efterår 2012 - Sjælland

Indlægaf Buyer no 1 » 15. sep 2012, 16:26

Larry skrev:Tilbagemelding på lokalet i Struensegade Nørrebro hos Larry ( senest update Lør. 15/9 frokost) :

Der er plads til omkring 30 mennesker ved 5 store borde i det lokale vi kan låne ( se mere post side 6)

Lørdag den 27. oktober : Jeppe Vinding, Bagger, Larry, Buyer no. 1, Kolind, Vilduseminbøf, Vaskebjørnen

Lørdag den 3. november (Lige nu førstevalg) : Librarian, Mertodinlo, nc8000, Bagger, Larry, Buyer no. 1, Kolind,

Vilduseminbøf, Vaskebjørnen, Jeppe Vinding, toppe

Lørdag den 10. november : nc8000, Bagger, Larry, Buyer no. 1 , Kolind, Vilduseminbøf, Vaskebjørnen, Jeppe Vinding

OBS : Hi-Fi Freaks er lige nu stand-by som løsning
Buyer no 1

Brugeravatar
 
Indlæg: 3685
Tilmeldt: 1. apr 2011, 15:40
Geografisk sted: Region Hovedstaden

Re: Hoved-fi meet - efterår 2012 - Sjælland

Indlægaf mikkelkhs » 15. sep 2012, 16:38

3/11, jeg er på!
/mikkelkhs - basshead extraordinaire

Current gear: FiiO E3+FiiO E5+Sony MDR-XB1000+Digizoid Z02+Superlux-681+US-780
Billede
http://db.tt/vsWhXmHL << dropbox, brug lige dette link - så får jeg 500mb mere plads ;)
mikkelkhs

Brugeravatar
Basshead extraordinaire
 
Indlæg: 816
Tilmeldt: 11. aug 2011, 23:58
Geografisk sted: Your mom's place

Re: Hoved-fi meet - efterår 2012 - Sjælland

Indlægaf DavidB » 15. sep 2012, 17:05

Mmm... Jeg er på den 27. Og den 10.
DavidB

Brugeravatar
 
Indlæg: 781
Tilmeldt: 18. aug 2012, 21:04
Geografisk sted: Værløse

Sv: Hoved-fi meet - efterår 2012 - Sjælland

Indlægaf mcfrede » 15. sep 2012, 17:13

Jeg har nok ikke udtryk mig helt klart tidligere, men som udgangspunkt er jeg på uanset dato. :smile:

Skal vi også snart til at melde ud hvad grej vi kommer med så vi ikke allesammen behøver slæbe det samme med?

Sendt fra min GT-I9300 med Tapatalk2
McFrede --> :cry: :lol: <-- Verden
mcfrede

Brugeravatar
DIY god
 
Indlæg: 906
Tilmeldt: 11. apr 2011, 23:35
Geografisk sted: Vestsjælland, Danmark

Re: Sv: Hoved-fi meet - efterår 2012 - Sjælland

Indlægaf Anda » 15. sep 2012, 17:19

mcfrede skrev:Jeg har nok ikke udtryk mig helt klart tidligere, men som udgangspunkt er jeg på uanset dato. :smile:

Som det ser ud nu, er det også gældende for mig :-)
HiFiMAN HE-6 | Yamaha M-4 | Palmer Monicon | Audio-GD SA-1.32 | Gustard U10
Grejliste
Anda

Brugeravatar
 
Indlæg: 2239
Tilmeldt: 15. nov 2011, 00:46
Geografisk sted: København V

Re: Hoved-fi meet - efterår 2012 - Sjælland

Indlægaf Claus-DK » 15. sep 2012, 17:27

Lige en opsamling for den sløve Admin *suk*

Vil det sige at vi tager 3/11 ??
Det bliver i Struensegade ??

hvis begge dele er korrekt synes jeg vi skal vedtage det og få startet en tilmeldingstråd, at finde en dato hvor alle der godt kunne tænke sig måske at komme har muligheden er ikke noget der er muligt, det har vist sig før og er egentligt meget naturligt..

Det eneste der kan forhindrer mig i at komme er hvis jeg skal begraves på datoen..
Claus-DK

Brugeravatar
Administrator
 
Indlæg: 12675
Tilmeldt: 1. apr 2011, 12:57
Geografisk sted: Kliplev

Re: Hoved-fi meet - efterår 2012 - Sjælland

Indlægaf Bagger » 15. sep 2012, 17:32

Claus-DK skrev:Det eneste der kan forhindrer mig i at komme er hvis jeg skal begraves på datoen..

Så håber jeg du kan komme :?
Bagger

Brugeravatar
 
Indlæg: 624
Tilmeldt: 4. apr 2011, 09:19
Geografisk sted: København

Sv: Hoved-fi meet - efterår 2012 - Sjælland

Indlægaf Thomas WM » 15. sep 2012, 17:47

Som sagt vil jeg gerne forberede noget mad. Det vil være byg selv med det her resultat:
uploadfromtaptalk1347723982208.jpg
uploadfromtaptalk1347723982208.jpg (191.3 KiB) Vist 8217 gange


Er der stemning for det?

I så fald vil jeg gerne have et ca deltager antal d. 10/10 ca. :-)
Thomas WM

 

Re: Hoved-fi meet - efterår 2012 - Sjælland

Indlægaf Rappo » 15. sep 2012, 18:00

Pulled pork og coleslaw?
Mit grej <--
I need my 1987 DG-20 Casio electric guitar, set to mandolin, yeah. Drop the drums!
Rappo

Brugeravatar
 
Indlæg: 1980
Tilmeldt: 13. jun 2011, 14:37
Geografisk sted: Odense

Re: Hoved-fi meet - efterår 2012 - Sjælland

Indlægaf Buyer no 1 » 15. sep 2012, 18:03

Claus-DK skrev:Lige en opsamling for den sløve Admin *suk*

Vil det sige at vi tager 3/11 ??
Det bliver i Struensegade ??

hvis begge dele er korrekt synes jeg vi skal vedtage det og få startet en tilmeldingstråd, at finde en dato hvor alle der godt kunne tænke sig måske at komme har muligheden er ikke noget der er muligt, det har vist sig før og er egentligt meget naturligt..

Det eneste der kan forhindrer mig i at komme er hvis jeg skal begraves på datoen..


Skal vi starte en ny tråd, eller skal jeg opdatere i første indlæg i denne?

Er vi sikre på, at der IKKE er nogen der har en dialog i gang med HiFi-Freaks angående den 17. november?
Buyer no 1

Brugeravatar
 
Indlæg: 3685
Tilmeldt: 1. apr 2011, 15:40
Geografisk sted: Region Hovedstaden

Re: Hoved-fi meet - efterår 2012 - Sjælland

Indlægaf Claus-DK » 15. sep 2012, 18:05

Vi er ikke sikre på noget som helst, jeg synes helt sikkert at HiFi freaks er at foretrække og jeg ringer gerne til Daniel og finder ud af en dato hvor vi kan komme hos dem, men så er det den dato og ikke en vi selv vælger, ikke at det betyder noget for mig..

En ny tråd er det vi har gjort tidligere, så er tingene lidt mere overskuelige.

Men lad os lige give HiFiFreaks chancen de har lækre lokaler og har altid været flinke og venlige overfor os, så får vi også hele STAX sortimentet som bonus.
Vi har jo også sagt ja til at holde det hos dem og det er lidt dårlig stil bare at hoppe fra fordi de ikke lige har tid den eller den dato..

Så Larry slå lige koldt vand i blodet og giv mig en chance til at få noget klasket sammen..
Claus-DK

Brugeravatar
Administrator
 
Indlæg: 12675
Tilmeldt: 1. apr 2011, 12:57
Geografisk sted: Kliplev

Sv: Hoved-fi meet - efterår 2012 - Sjælland

Indlægaf Thomas WM » 15. sep 2012, 18:17

Rappo skrev:Pulled pork og coleslaw?

Jep
Thomas WM

 

ForegåendeNæste

Tilbage til Møder

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte og 4 gæster