Træf i arrangement kalenderen på hejfej



Re: Træf i arrangement kalenderen på hejfej

Indlægaf Claus-DK » 12. okt 2012, 01:24

Sker der et uheld og man kommer til at ødelægge noget skal man jo bare stå ved det, så dækker ens forsikring det jo, men det er jo det der er risikoen ved en masse ukendte gæster, jeg er ganske overbevist om at brugere her på siden er ærlige og ordentlige mennesker, som vil stå ved deres ansvar..
Claus-DK

Brugeravatar
Administrator
 
Indlæg: 12675
Tilmeldt: 1. apr 2011, 12:57
Geografisk sted: Kliplev

Re: Træf i arrangement kalenderen på hejfej

Indlægaf Buyer no 1 » 12. okt 2012, 14:24

Claus-DK skrev:
toppe skrev:Er det noget der tĂĄler at blive uddybet? ;-)


Ja, Henrik_SDK og jeg startede hoved-fi på et gratis forum og der var i starten en del blæst om Vores kære ven fra det andet sted for at forhindre dette lavede jeg noget ordcensur, således at når man skrev Mikkel Gige, ændrede systemet det til Hubba bubba, det var vældigt skægt, men man skulle nok have været der..


Ja, beklager at jeg bare sad og gnækkede for mig selv, uden at fortælle hvad det drejede sig om. Men det klarede Claus heldigvis for mig. Tak Claus.

Med til historien hører, at Hubba Bubba nogle måneder forinden, i ramme alvor, havde lavet en tilsvarende funktionalitet på sit eget site. Skrev man således "AVtainment" blev det automatisk lavet om til **********. Ak ja, det var tider dengang :lol:
Buyer no 1

Brugeravatar
 
Indlæg: 3685
Tilmeldt: 1. apr 2011, 15:40
Geografisk sted: Region Hovedstaden

ForegĂĄende

Tilbage til Møder

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte og 6 gæster