Hoved-fi Meet Jylland forĂĄr 2013



Re: Hoved-fi Meet Jylland forĂĄr 2013

Indlægaf Pearsondk » 5. feb 2013, 22:36

Bare det er en lørdag.. Arbejder desværre hver anden søndag :-/
Headphones: Sennheiser Momentum,, AiAiAi TMA-1 DJ, Nuforce HP-800, Denon Ah-D7100
Amp/DAC: Marantz HD-DAC1
Mobil: Sansa Clip+ @ Rockbox, Nuforce NE-600X, BrainWavz S3,Sony MDR EX650AP
Pearsondk

Brugeravatar
 
Indlæg: 86
Tilmeldt: 25. nov 2012, 10:39
Geografisk sted: 6818 Ă…rre

Re: Hoved-fi Meet Jylland forĂĄr 2013

Indlægaf Vincent » 8. feb 2013, 13:49

Jeg går ud fra at der stadig arbejdes på en dato, mere ad hensyn til planlægning i familien.

Bare et forslag. Lørdag d.9 Marts i Esbjerg

Venter i spænding musik15
Hovedtelefon: Pt ingen ( Det finder jeg ud af pĂĄ kommende meet )
Forstærker: Naim Headline
Strømforsyning: Naim Flatcap
Kilder: Linn Sondek LP12, Arcam DV137
Vincent

 
Indlæg: 9
Tilmeldt: 3. feb 2013, 17:13

Re: Hoved-fi Meet Jylland forĂĄr 2013

Indlægaf vaskebjørnen » 15. feb 2013, 22:46

Rykker det i dato valg oder was??
WARNING:DO NOT ATTEMPT TO DRIVE OR OPERATE HEAVY MACHINERY WHILE PLAYING YOUR AIR GUITAR

[GEAR] On the go: Ipod 160GB : Qusp LOD : Alo RX : Future Sonics Atrio
vaskebjørnen

Brugeravatar
Kabelsnedker
 
Indlæg: 2165
Tilmeldt: 19. nov 2011, 15:13
Geografisk sted: Næstved

Re: Hoved-fi Meet Jylland forĂĄr 2013

Indlægaf Claus-DK » 15. feb 2013, 22:47

De har vinterferie....
Claus-DK

Brugeravatar
Administrator
 
Indlæg: 12675
Tilmeldt: 1. apr 2011, 12:57
Geografisk sted: Kliplev

Re: Hoved-fi Meet Jylland forĂĄr 2013

Indlægaf vaskebjørnen » 15. feb 2013, 22:48

Hvem har givet lov til det????
WARNING:DO NOT ATTEMPT TO DRIVE OR OPERATE HEAVY MACHINERY WHILE PLAYING YOUR AIR GUITAR

[GEAR] On the go: Ipod 160GB : Qusp LOD : Alo RX : Future Sonics Atrio
vaskebjørnen

Brugeravatar
Kabelsnedker
 
Indlæg: 2165
Tilmeldt: 19. nov 2011, 15:13
Geografisk sted: Næstved

Re: Hoved-fi Meet Jylland forĂĄr 2013

Indlægaf Claus-DK » 15. feb 2013, 22:50

Ikke mig, jeg troppede op hos Densen i mandags og sĂĄ havde de lukket....
Claus-DK

Brugeravatar
Administrator
 
Indlæg: 12675
Tilmeldt: 1. apr 2011, 12:57
Geografisk sted: Kliplev

Re: Hoved-fi Meet Jylland forĂĄr 2013

Indlægaf toppe » 16. feb 2013, 01:48

Claus-DK skrev:Ikke mig, jeg troppede op hos Densen i mandags og sĂĄ havde de lukket....


Kørte du hele vejen fra Kliplev til Esbjerg for at konstatere det? Bummer :-( Jeg håber du havde andre ærinder :-)

Jeg venter også i spænding mht dato: Mine vagtplaner for jobbet er for længst lagt...
toppe

Brugeravatar
Redaktør
 
Indlæg: 2037
Tilmeldt: 13. aug 2011, 16:46
Geografisk sted: Nørrebro

Re: Hoved-fi Meet Jylland forĂĄr 2013

Indlægaf Claus-DK » 16. feb 2013, 02:29

Havde andre ting i Esbjerg og kom lige forbi, men jeg får ikke svar på mine mails og det er træls..

Så mine tanker er begyndt at gå i retning af et andet lokale, det er meget frustrerende at skulle stå for sådan noget, når man skal trække svar ud af andre..
Det var også meget opad bakke sidste gang og det er altså en gang unødvendigt stress...

Jeg har mulighed for at leje et fint lokale på Margarine fabrikken for en plov og er vi en 20-25 stykker er det en meget begrænset udgift for os, der kan vi også få lige den dato vi ønsker (næsten i det mindste)..

Så måske vi skulle gå efter det i stedet, vi har endda en bager ansat, som jeg måske kan betale mig ud af laver noget rigtigt godt kage/brød til os, men det er uvist om det er en mulighed...

Hvad siger i andre ?? er det noget vi skal gøre i stedet, det er også mere centralt fynboer og køffenhaunere kan spare omkring 130 km i forhold til Esbjerg, hvilket også er et hensyn at tage..

Jeg får så brug for lidt hænder til at stille ting op og sådan, men mon ikke det ville kunne lade sig gøre ??
Claus-DK

Brugeravatar
Administrator
 
Indlæg: 12675
Tilmeldt: 1. apr 2011, 12:57
Geografisk sted: Kliplev

Re: Hoved-fi Meet Jylland forĂĄr 2013

Indlægaf toppe » 16. feb 2013, 03:08

Tjaa, den er lidt svær at svare på, men...

Jeg var med i Esbjerg sidste år, og jeg var rigtig godt tilfreds med alt det, som der blev disket op med - når alt spiller er de jo fantastiske værter. Jeg havde desværre ikke tid til at blive til at lytte til alt deres grej, og det var jeg faktisk lidt ærgelig over... Densen/Hifi-Freaks kan bestemt noget!

Men, jeg kender så udmærket det, at det kan være meget drænende at bokse med folk, som ikke er så hurtige til at besvare mails/opkald. Jeg er personligt den type, som ikke har lyst til at planlægge mange måneder ud i fremtiden, men det er der vist mange der er. Kan det være en idé at aftale en dato med Densen/Hifi-Freaks +6mdr før arrangementet - altså allerede nu aftale efterårsmeetet, hvis vi ønsker at de skal holde det for os?

Mht til Margarinefabrikken er jeg positiv - alene det at kunne sætte fod på en legendarisk arbejdsplads er jo ganske tillokkende ruller1 . Som Kjøbenhavner er det lidt ligemeget om det er i sønderjylland eller syd/vestjylland, men måske har jyderne andre præferencer? Det vil som udgangspunkt heller ikke genere mig at skulle betale lidt mønt for ophold og forplejning. Hvis det bliver til noget, kan man så købe den gode Margarine engros? rulle6
toppe

Brugeravatar
Redaktør
 
Indlæg: 2037
Tilmeldt: 13. aug 2011, 16:46
Geografisk sted: Nørrebro

Re: Hoved-fi Meet Jylland forĂĄr 2013

Indlægaf Henrik_sdk » 16. feb 2013, 03:19

Det lyder som en god ide. Jeg syntes bare det.. der bliver lettest for dig at sætte igang
Henrik_sdk

Brugeravatar
Administrator
 
Indlæg: 2385
Tilmeldt: 1. apr 2011, 23:46
Geografisk sted: Ringsted

Hoved-fi Meet Jylland forĂĄr 2013

Indlægaf DavidB » 16. feb 2013, 07:00

En dato. En lille bitte dato. Bare en lille dato. Dato betyder meget. Med en dato kan vi meget. En dato kan redde liv. En dato fastsætter dag vi kan bruge til... næ nej den dato den den dato kan jeg ikke der skal jeg noget andet. Tænk hvis den dato allerede er lovet væk til andre. Det kan vi undgå med en dato i god tid. En dato trumfer ofte andre datospecifikke arrangementer. Tænk hvis der kom en dato. Vi må have en dato. En dato kan lette familiens datopuslespil. Vi længes efter dato. Sådan en sød lille dato. Og så gerne en for efteråret allerede nu. Hurra for dato :)


From Phone using Tapatalk
DavidB

Brugeravatar
 
Indlæg: 781
Tilmeldt: 18. aug 2012, 21:04
Geografisk sted: Værløse

Re: Hoved-fi Meet Jylland forĂĄr 2013

Indlægaf Claus-DK » 16. feb 2013, 11:59

Jeg har jo været nærmest stålsat på at vi skulle benytte os af Hififreaks/Densen´s tilbud, men det er ved at være på et meget tyndt grundlag, jeg synes det er dejlige lokaler og de træf vi har holdt i Esbjerg har klart været dem , med de bedste forhold..

På den anden side er det ved at hænge mig ud af halsen ikke at kunne komme med en dato, det er ikke så fedt at skulle arrangere sådan noget for 20-25 personer, når man har yderst svært ved at få tingene til at spille sammen, nu slutter ferien snart og jeg vil skrive endnu engang på Mandag, så tager vi den derfra..
Claus-DK

Brugeravatar
Administrator
 
Indlæg: 12675
Tilmeldt: 1. apr 2011, 12:57
Geografisk sted: Kliplev

Sv: Hoved-fi Meet Jylland forĂĄr 2013

Indlægaf Mataugust » 16. feb 2013, 12:24

Jeg synes hififreaks har været meget venlige mod os, og ville gerne dertil igen, men ikke for enhver pris. Så hvis vi med margarinefabrikken kan få en dato, så vil det altså være meget bedre..Også hvis der skal spyttes lidt i kassen.

Kunne vi fastlægge datoerne for møderne, eks. Sidste weekend i marts og sidste weekend i september, og så ud fra det bestemme hvor det skal være? Datoen er for mig vigtigere end stedet.

Sendt fra min Galaxy Nexus
Audioquest Diamond-->
Denafrips Ares -->
Cambridge CXC --> Luxman LV-107u --> HL Adapterboks--> AKG K701/Grado GS100/Philips A5pro
Thorens TD320 -->Trichord Dino -->
Mataugust

Brugeravatar
 
Indlæg: 2752
Tilmeldt: 25. sep 2011, 22:37
Geografisk sted: Slagelse

Re: Sv: Hoved-fi Meet Jylland forĂĄr 2013

Indlægaf Claus-DK » 16. feb 2013, 12:31

Mataugust skrev:
Kunne vi fastlægge datoerne for møderne, eks. Sidste weekend i marts og sidste weekend i september, og så ud fra det bestemme hvor det skal være? Datoen er for mig vigtigere end stedet.


Rigtigt godt forslag, det ville gøre det uendeligt meget lettere at arrangerer..

Jeg skriver vi gerne vil holde træffet sidste weekend i Marts, så kan de sige ja eller nej..
At finde et lokale er jo ikke det sværeste i verden, men at finde et ukendt lokale på en ukendt dato er nærmest umuligt..

Måske vi skulle sige første weekend i April, så ville vi hvert syvende år mødes på vores føsdá...
Claus-DK

Brugeravatar
Administrator
 
Indlæg: 12675
Tilmeldt: 1. apr 2011, 12:57
Geografisk sted: Kliplev

Re: Hoved-fi Meet Jylland forĂĄr 2013

Indlægaf DavidB » 16. feb 2013, 13:12

Husk at pĂĄsken i ĂĄr falder i sidste weekend i marts.
DavidB

Brugeravatar
 
Indlæg: 781
Tilmeldt: 18. aug 2012, 21:04
Geografisk sted: Værløse

Re: Hoved-fi Meet Jylland forĂĄr 2013

Indlægaf Claus-DK » 16. feb 2013, 13:17

ahhh crap...
Så tager vi første weekend i April 6-7 bliver det så, skal det være Lørdag eller Søndag ?
Claus-DK

Brugeravatar
Administrator
 
Indlæg: 12675
Tilmeldt: 1. apr 2011, 12:57
Geografisk sted: Kliplev

Re: Hoved-fi Meet Jylland forĂĄr 2013

Indlægaf DavidB » 16. feb 2013, 13:22

Søndag ville virke bedst for mig, men er lidt usikker på om jeg kan da der er noget forældrefest lørdag. Så lad ikke min stemmer være afgørende.

Edit: synes det er fint med den weekend. Der skal bare vælges dato nu. At jeg så måske ikke kan er bare to bad for mig. Selvfølgelig ærgerligt for jeg vil rigtig gerne men bare to bad for mig.
DavidB

Brugeravatar
 
Indlæg: 781
Tilmeldt: 18. aug 2012, 21:04
Geografisk sted: Værløse

Re: Hoved-fi Meet Jylland forĂĄr 2013

Indlægaf davidsh » 16. feb 2013, 19:28

Hvilken margarinefabrik omtales?
Nogle medlemmer er lidt nyere :P
Hovedtelefoner: B&O H6, Hifiman HE-500, Hifiman HE-5LE, Koss KSC75, Sennheiser HD800, Sennheiser Momentum, Stax Sigma (NB), Stax SR-307, Stax Lambda Signature
Forstærkere: Musical Fidelity X-can V8P, Stax SRM-T1, Emotiva Mini-X
DAC's: Danish Audio Design DAC 05
Kilde:Fiio X3, PC
davidsh

Brugeravatar
 
Indlæg: 1799
Tilmeldt: 26. nov 2012, 14:16
Geografisk sted: Ă…rhus, Danmark

Re: Hoved-fi Meet Jylland forĂĄr 2013

Indlægaf Claus-DK » 16. feb 2013, 19:47

Grønvang i Vejen..
Claus-DK

Brugeravatar
Administrator
 
Indlæg: 12675
Tilmeldt: 1. apr 2011, 12:57
Geografisk sted: Kliplev

Re: Hoved-fi Meet Jylland forĂĄr 2013

Indlægaf davidsh » 17. feb 2013, 02:52

Sejlt :P
Det er jo (næsten) tæt på
Hovedtelefoner: B&O H6, Hifiman HE-500, Hifiman HE-5LE, Koss KSC75, Sennheiser HD800, Sennheiser Momentum, Stax Sigma (NB), Stax SR-307, Stax Lambda Signature
Forstærkere: Musical Fidelity X-can V8P, Stax SRM-T1, Emotiva Mini-X
DAC's: Danish Audio Design DAC 05
Kilde:Fiio X3, PC
davidsh

Brugeravatar
 
Indlæg: 1799
Tilmeldt: 26. nov 2012, 14:16
Geografisk sted: Ă…rhus, Danmark

ForegåendeNæste

Tilbage til Møder

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte og 1 gæst