Skal det jydske træf være den 6. eller 7. April ??



hvilken dag er bedst ??

Afstemning sluttede 25. feb 2013, 01:08

6. April
11
61%
7. April
7
39%
 
Afgivne stemmer : 18

Sv: Skal det jydske træf være den 6. eller 7. April ??

Indlægaf Mataugust » 21. feb 2013, 08:41

Jeg kan godt forstå at det ikke er sjovt at bruge så lang tid på ingenting, når de ikke svarer, og jeg stiller lige så gerne på margarinefabrikken.
Sendt fra min Galaxy Nexus
Audioquest Diamond-->
Denafrips Ares -->
Cambridge CXC --> Luxman LV-107u --> HL Adapterboks--> AKG K701/Grado GS100/Philips A5pro
Thorens TD320 -->Trichord Dino -->
Mataugust

Brugeravatar
 
Indlæg: 2752
Tilmeldt: 25. sep 2011, 22:37
Geografisk sted: Slagelse

Re: Skal det jydske træf være den 6. eller 7. April ??

Indlægaf Claus-DK » 21. feb 2013, 10:19

Ole@ det var slet ikke et angreb på dig, slet ikke..
Det slingrekurs der er fra vores side kommer fordi der bliver startet tråde om træf og datoer og så får det ellers bare lov til at svæve frit i luften...

Når man arrangerer sådan noget er det FØRSTE man gør, at finde en der står for det og når den person så er fundet, kan man begynde at diskuterer datoer og lokaler, så slipper tovholderen også for at skulle starte forfra når man er nået ½vejs..
Claus-DK

Brugeravatar
Administrator
 
Indlæg: 12675
Tilmeldt: 1. apr 2011, 12:57
Geografisk sted: Kliplev

Re: Skal det jydske træf være den 6. eller 7. April ??

Indlægaf davidsh » 21. feb 2013, 10:40

Vile det bedste egentlig ikke være at holde meetet omkring vejle, måske kolding, når det nu lader til, at vi kommer til at betale for lokaler alligvel?

Personligt synes jeg, at vi skal holde meetet is esbjerg nu når vi har en dato, men det er selvfølgelig heller ikke mig, der har stået for planlægningen/bøvlet, eller oplevet det de andre år.
Hovedtelefoner: B&O H6, Hifiman HE-500, Hifiman HE-5LE, Koss KSC75, Sennheiser HD800, Sennheiser Momentum, Stax Sigma (NB), Stax SR-307, Stax Lambda Signature
Forstærkere: Musical Fidelity X-can V8P, Stax SRM-T1, Emotiva Mini-X
DAC's: Danish Audio Design DAC 05
Kilde:Fiio X3, PC
davidsh

Brugeravatar
 
Indlæg: 1799
Tilmeldt: 26. nov 2012, 14:16
Geografisk sted: Ã…rhus, Danmark

Re: Skal det jydske træf være den 6. eller 7. April ??

Indlægaf Claus-DK » 21. feb 2013, 11:12

davidsh skrev:Vile det bedste egentlig ikke være at holde meetet omkring vejle, måske kolding, når det nu lader til, at vi kommer til at betale for lokaler alligvel?

Personligt synes jeg, at vi skal holde meetet is esbjerg nu når vi har en dato, men det er selvfølgelig heller ikke mig, der har stået for planlægningen/bøvlet, eller oplevet det de andre år.


Vejen er omkring Kolding/Vejle, der er under 20 KM til Kolding..
Claus-DK

Brugeravatar
Administrator
 
Indlæg: 12675
Tilmeldt: 1. apr 2011, 12:57
Geografisk sted: Kliplev

Foregående

Tilbage til Møder

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte og 4 gæster