Meets hos HiFi Freaks i fremtiden



Re: Meets hos HiFi Freaks i fremtiden

Indlægaf Thomas Sillesen » 10. mar 2013, 22:37

Hej,

Nu kan jeg komme pĂĄ igen :)

For lige at følge op, vil jeg gerne ønske jer et godt meet i Vejen :)

Hvis I ønsker vi skal sørge for lokaler i Kbh som sidst er i altid velkomne til at kontakte os, ligesom vi gerne næste år sørger for lokaler til i Esbjerg.

Med venlig hilsen

Thomas Sillesen
Thomas Sillesen

 
Indlæg: 6
Tilmeldt: 30. okt 2011, 00:17

Re: Meets hos HiFi Freaks i fremtiden

Indlægaf Claus-DK » 10. mar 2013, 22:43

Hej Thomas
Jeg er sq ked af hvis du har opfattet at jeg har nogen former for uvilje mod dig, for intet kunne være længere fra sandheden, til sidste træf trumfede jeg igennem at det SKULLE være hos jer og jeg har altid synes vi er blevet rigtigt godt behandlet, desværre eller heldigvis er vi ved at være for mange deltagere til at vi kan bruge de sædvanlige lokaler i Esbjerg..

Så det var primært på grund af pladsen og at Vejen ligger mere centralt at jeg valgte den lokation, som sådan ikke noget med HiFifreaks at gøre, det skal dog nævnes at det var en plage af format at trække info ud af din kollega, til sidste træf i Køffenhaun og bærer nok lidt af skylden for at jeg fravalgte dig på et senere tidspunkt.

I er naturligvis meget velkommen til at troppe op med alt det grej i kan slæbe..
Claus-DK

Brugeravatar
Administrator
 
Indlæg: 12675
Tilmeldt: 1. apr 2011, 12:57
Geografisk sted: Kliplev

Re: Meets hos HiFi Freaks i fremtiden

Indlægaf Claus-DK » 10. mar 2013, 22:44

Og mange tak fordi du gjorde opmærksom på at "send kodeord" ikke virkede, det anede jeg ikke...
Claus-DK

Brugeravatar
Administrator
 
Indlæg: 12675
Tilmeldt: 1. apr 2011, 12:57
Geografisk sted: Kliplev

ForegĂĄende

Tilbage til Møder

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte og 3 gæster