Meets hos HiFi Freaks i fremtiden



Meets hos HiFi Freaks i fremtiden

Indlægaf Burning777 » 7. mar 2013, 11:57

Hej,

På vegne af Thomas, er jeg blevet spurgt om jeg vil lægge nedenstående på hoved.fi.dk. Det vil jeg selvfølgelig gerne for jeg synes altid vi har haft det hyggeligt hos HiFi Freaks når vi har haft meets hos dem. Så det undrer mig lidt at de ikke længere kan komme ind på siden. Så hvis det er et teknisk problem er der måske en der lige hurtigt kan fikse det så de har adgang igen :-)

Jeg vil da i hvert fald gerne holde vores meet hos dem næste gang. Ikke at jeg har noget imod et mejeri men der er lidt mere HiFi og Hoved-fi over det når vi er hos dem.

NedenstĂĄende er hermed givet videre :-)

-------------------


Hej Alle sammen,

For lige at gøre det klart, I er ALTID velkomne. Personligt får jeg omkring 150 mails om dagen. Jeg er involveret i 8 firmaer, så – med al respekt – kan jeg ikke altid nå det hele. Efter Daniel har gjort mig opmærksom på denne tråd, har jeg checket lidt op, og kiggede så på min mail på nerds. Der havde jeg ikke været logget på siden før den 9 januar. (der var en mail fra Burning777 som jeg endnu ikke havde set). Jeg checkede min indbakke ved at søge i outlook, men kan ikke finde mailene fra jer. Går ud fra jeg ikke lige får brugt det rigtige søgeord.. Slutteligt prøvede jeg så at logge på her, og kunne ikke huske mit password, så trykkede at jeg skulle have det tilsendt, men der kommer ingen mail til mig fra hoved-fi ? (og det er ikke i spamfolderen). Har prøvet et par gange nu.

Men for lige at slĂĄ det fast:

a) I er altid velkomne.
b) I kan selv bestemme weekend.
c) Vi skal nok sørge for mandskab
d) Brug tlf og ring til mig hvis I ikke fĂĄr svar.

Med venlig hilsen

Thomas Sillesen
Desktop: Meier Daccord ff --> Meier Classic ff --> Beyerdynamic DT-1770 Pro
Portable: iPod Classic --> CLAS --> Meier Quickstep --> Etymotic ER4XR / Beyerdynamic T51p / Tzar 350
Burning777

Brugeravatar
headphoneus supremus extraordinaire
 
Indlæg: 3909
Tilmeldt: 2. apr 2011, 07:58
Geografisk sted: Herning

Re: Meets hos HiFi Freaks i fremtiden

Indlægaf davidsh » 7. mar 2013, 12:31

Min opfattelse er da at Claus har prøvet at ringe?
Hovedtelefoner: B&O H6, Hifiman HE-500, Hifiman HE-5LE, Koss KSC75, Sennheiser HD800, Sennheiser Momentum, Stax Sigma (NB), Stax SR-307, Stax Lambda Signature
Forstærkere: Musical Fidelity X-can V8P, Stax SRM-T1, Emotiva Mini-X
DAC's: Danish Audio Design DAC 05
Kilde:Fiio X3, PC
davidsh

Brugeravatar
 
Indlæg: 1799
Tilmeldt: 26. nov 2012, 14:16
Geografisk sted: Ă…rhus, Danmark

Re: Meets hos HiFi Freaks i fremtiden

Indlægaf Claus-DK » 7. mar 2013, 13:26

Jeg har haft ringet og skrevet til dem, jeg blev ganske enkelt træt af at vente på svar, der skulle ikke være noget der forhindre Thomas i at logge på, kan en af i andre lige teste om det der send mig password virker, for gør det ikke skal jeg lige have det undersøgt..

Grunden til at jeg valgte et andet sted, var ikke kun at jeg ikke fik svar, det er også fordi Vejen er mere central og der er meget bedre plads og jeg kunne få besked omkring lokalerne hurtigt og følte det var nødvendigt at gøre noget så mødet ikke løb ud i sandet for os.
Claus-DK

Brugeravatar
Administrator
 
Indlæg: 12664
Tilmeldt: 1. apr 2011, 12:57
Geografisk sted: Kliplev

Re: Meets hos HiFi Freaks i fremtiden

Indlægaf Claus-DK » 7. mar 2013, 13:30

Der var også medlemmer der meldte ud, at de helst så at træffene ikke foregik i en forretning..

Så det var ikke de manglende svar, mere frygten for at det skulle blive det samme mareridt som det sidste træf at arrangere for der var det nærmest umuligt at hive informationer ud af HiFifreaks anden afdeling og det havde jeg ganske enkelt ikke overskuddet til, som også ligger lidt til grund for at jeg har gjort som jeg har gjort..
Claus-DK

Brugeravatar
Administrator
 
Indlæg: 12664
Tilmeldt: 1. apr 2011, 12:57
Geografisk sted: Kliplev

Re: Meets hos HiFi Freaks i fremtiden

Indlægaf Alpha » 7. mar 2013, 13:53

Claus-DK skrev:kan en af i andre lige teste om det der send mig password virker, for gør det ikke skal jeg lige have det undersøgt..

Umiddelbart virker det ikke hos mig. Beskeden siger "Nyt kodeord/password er tilsendt", men der kommer ikke noget på mail, og det gamle password virker stadigvæk fint. Måske kan siden ikke selv generere et nyt password?
Alpha

 
Indlæg: 541
Tilmeldt: 16. apr 2011, 13:50
Geografisk sted: midtjylland

Re: Meets hos HiFi Freaks i fremtiden

Indlægaf Claus-DK » 7. mar 2013, 17:21

Tilbage til topic.
Jeg var måske lidt hurtig til at afskrive Thomas og jeg er lidt ked af hvis han føler sig trådt på, på den konto, men dem der husker sidste træf i Køffenhaun kan vel svagt erindre at det var MEGET op ad bakke og da jeg så ikke fik svar på min mail, fik jeg et dejavu om det rod fra sidste træf og det ville jeg ikke stå model til igen..

Jeg har jo faktisk betalt lejen til lokalet af egen lomme, bare for at slippe for bøvl, det fortæller vel også lidt om hvor irriterende en situation det har været for mig ??

Derfor handlede jeg som jeg gjorde, måske overilet, måske ikke men sket er sket og det står ikke til at ændre..


At det sĂĄ lige ramler sammen med at gensend kodeord ikke virker er meget uheldigt, for jeg sĂĄ jo netop gerne at hififreaks loggede pĂĄ..
Jeg har endnu tilgode at banne eller forhindrer nogle i at logge på og skrive her på side og det skulle gerne blive ved med at være sådan..

Man kunne jo også som bruger der ikke kan komme ind, prøve at skrive til admin om han kunne hjælpe, han har både mit nummer og mail, i stedet for at få andre til at poste indlæg for sig, det virker jo lidt som om jeg, forsøger at forhindrer ham i at logge på og det er jo ikke sandheden, jeg kan ikke se kodeordet her, men jeg kan da lave en ny og sende den til brugeren..

Jeg tager gerne en offentlig debat om emnet..
Claus-DK

Brugeravatar
Administrator
 
Indlæg: 12664
Tilmeldt: 1. apr 2011, 12:57
Geografisk sted: Kliplev

Re: Meets hos HiFi Freaks i fremtiden

Indlægaf Burning777 » 7. mar 2013, 18:29

Tusind tak Claus. Vi er jo også nogle utålmodige bæster. Vi vil bare have den dato på bordet så vi kan sove roligt om natten og drømme frem til meets. Jeg tror såmænd det er helt ok det hele. Vi får rettet de tekniske fejl og det er jo en god ting for alle. Måske er det derfor vi er nået op på 500 medlemmer fordi flere har været nødsaget til at oprette nye brugere? :-)

Vi holder meet i Vejen denne gang - uanset hvad så skal det som sædvanligt nok blive overdrevet hyggeligt. Selvom kokken skal stå tidligt op for at konkurrere med det traktement vi plejer at modtage i Esbjerg :-)

Jeg synes også det er helt super med en åben-for-alle diskussion i stedet for en masse private messages. Jeg håber HiFi Freaks snart finder vej herind igen og skriver. Hvis de har tid kunne det da også være hyggeligt hvis de besøgte meetet i Vejen med noget STAX?
Desktop: Meier Daccord ff --> Meier Classic ff --> Beyerdynamic DT-1770 Pro
Portable: iPod Classic --> CLAS --> Meier Quickstep --> Etymotic ER4XR / Beyerdynamic T51p / Tzar 350
Burning777

Brugeravatar
headphoneus supremus extraordinaire
 
Indlæg: 3909
Tilmeldt: 2. apr 2011, 07:58
Geografisk sted: Herning

Re: Meets hos HiFi Freaks i fremtiden

Indlægaf Claus-DK » 7. mar 2013, 18:54

De har da også¨"takaway" i Vejen, vi kommer så bare selv til at betale maden denne gang, så er der til gengæld også frit valg hvad man vil have, der ligger et ganske godt Pizzahus tæt på..

Jeg har lidt STAX med..

Der ligger ingen form for uvilje mod hififreaks fra min side, jeg har sågar kæmpet med næb og klør for at det skulle være hos dem sidste gang, hvilket er noget jeg i bagklogskabens ulidelige klare lys ikke burde have gjort, for det var ikke nogen særlig spændende ting at skulle stå for, jeg overtog det jo sidste gang netop fordi det ikke var muligt at få svar fra dem og troede jo at jeg som admin på siden ville have lettere ved at komme igennem..

Det er også lidt svært for mig at se de to steder som to enheder, for mig er det samme firma, hvilket gjorde min tålmodighed en kende mindre end normalt hos Densen, da efterårstræffet stod meget tydeligt i min hukommelse..

Som en overordnet betragtning er jeg af den personlige holding at vores træf i fremtiden skal være på neutral jord, skal det være en producent eller forhandler skal det være en der er aktiv på siden som et absolut minimum..

Off topic vi mangler stadig en tovholder til næste træf i Sjælland, jeg har meldt ud at jeg ikke vil igen og det er et løfte jeg vil holde, hellere intet træf end skulle igennem den mølle igen, så sidder der en eller anden der har tid og lyst til at stå for det, så meld ind..

OgsĂĄ en grund til at jeg valgte en anden fremgangsmĂĄde denne gang..
Dato, Lokale, velkommen... Så simpelt kan det faktisk gøres, tror jeg brugte 10 minutter på at få det hele på plads, at blive enige om datoer, lokaler, tidspunkter er en umulighed, der kan jo sidde op til 500 og gerne ville med, realistisk nok nærmere 40-50, men det er også mange mennesker hvis man skal finde en weekend alle kan i...
Vi havde på det tidspunkt jo allerede brugt 5-6 uger på at komme til enighed om ingenting og kunne have fortsat af den tangent til køerne kom hjem..

Vi vil også opleve at denne gang har vi masser af plads, masser af borde, masser af stole osv osv, der bliver holdt konfirmationer med 50 gæster i det lokale og vi var lidt presset med pladsen sidste gang i Esbjerg og endnu værre i Køffenhaun, så det er et fremskridt på mange områder..
For pladsen har ALTID været lidt kritisk til vores træf og var det ikke pladsen var det bordene, jeg ved så ikke lige helt med strømmen, men det er en fabrik med et værksted hvor der er kabeltromler og jeg håber også der er nogle der tager godt med elkabler med. Jeg skal nok lige få det studeret nærmere..
Claus-DK

Brugeravatar
Administrator
 
Indlæg: 12664
Tilmeldt: 1. apr 2011, 12:57
Geografisk sted: Kliplev

Re: Meets hos HiFi Freaks i fremtiden

Indlægaf davidsh » 8. mar 2013, 00:10

Jeg antager vi deler om lejen? (altsĂĄ os der kommer)

Hvor meget er det cirka?
Hovedtelefoner: B&O H6, Hifiman HE-500, Hifiman HE-5LE, Koss KSC75, Sennheiser HD800, Sennheiser Momentum, Stax Sigma (NB), Stax SR-307, Stax Lambda Signature
Forstærkere: Musical Fidelity X-can V8P, Stax SRM-T1, Emotiva Mini-X
DAC's: Danish Audio Design DAC 05
Kilde:Fiio X3, PC
davidsh

Brugeravatar
 
Indlæg: 1799
Tilmeldt: 26. nov 2012, 14:16
Geografisk sted: Ă…rhus, Danmark

Re: Meets hos HiFi Freaks i fremtiden

Indlægaf Henrik_sdk » 8. mar 2013, 00:19

Jeg er mere bekymret hvad Stax koster skal de koge steges..?
Henrik_sdk

Brugeravatar
Administrator
 
Indlæg: 2384
Tilmeldt: 1. apr 2011, 23:46
Geografisk sted: Ringsted

Re: Meets hos HiFi Freaks i fremtiden

Indlægaf Claus-DK » 8. mar 2013, 09:45

Lejen er 500 kroner, der vil blive stillet en kasse op folk kan smide en mønt i, hvis de har lyst..
Claus-DK

Brugeravatar
Administrator
 
Indlæg: 12664
Tilmeldt: 1. apr 2011, 12:57
Geografisk sted: Kliplev

Re: Meets hos HiFi Freaks i fremtiden

Indlægaf telum » 8. mar 2013, 10:32

Forudsigelse: kassebeholdning - +900kr. Husk at lave en konkurrence for deltagerne for de overskydende penge eller smid det i hoved-fi kassen :-)
telum

Brugeravatar
Ridder af Hoved-fi
 
Indlæg: 1727
Tilmeldt: 12. apr 2011, 12:32
Geografisk sted: Dronninglund

Re: Meets hos HiFi Freaks i fremtiden

Indlægaf Claus-DK » 8. mar 2013, 17:32

I øvrigt har min kone lige fået et nyt kodeord tilsendt, så den del burde være OK nu
Claus-DK

Brugeravatar
Administrator
 
Indlæg: 12664
Tilmeldt: 1. apr 2011, 12:57
Geografisk sted: Kliplev

Re: Meets hos HiFi Freaks i fremtiden

Indlægaf DavidB » 8. mar 2013, 17:34

Jeg vil gerne stå for at få arrangeret træf på sjælland til efteråret.
DavidB

Brugeravatar
 
Indlæg: 781
Tilmeldt: 18. aug 2012, 21:04
Geografisk sted: Værløse

Re: Meets hos HiFi Freaks i fremtiden

Indlægaf mikkelkhs » 8. mar 2013, 21:42

DavidB skrev:Jeg vil gerne stå for at få arrangeret træf på sjælland til efteråret.


Massageklinikken? :mrgreen:
/mikkelkhs - basshead extraordinaire

Current gear: FiiO E3+FiiO E5+Sony MDR-XB1000+Digizoid Z02+Superlux-681+US-780
Billede
http://db.tt/vsWhXmHL << dropbox, brug lige dette link - sĂĄ fĂĄr jeg 500mb mere plads ;)
mikkelkhs

Brugeravatar
Basshead extraordinaire
 
Indlæg: 816
Tilmeldt: 11. aug 2011, 23:58
Geografisk sted: Your mom's place

Meets hos HiFi Freaks i fremtiden

Indlægaf DavidB » 8. mar 2013, 21:48

Desværre ikke plads nok til hele hoved-fi der, og jeg har slet ikke nok unge piger til at tilfredsstille alle. Så det bliver et andet sted.


From Phone using Tapatalk
DavidB

Brugeravatar
 
Indlæg: 781
Tilmeldt: 18. aug 2012, 21:04
Geografisk sted: Værløse

Re: Meets hos HiFi Freaks i fremtiden

Indlægaf vaskebjørnen » 8. mar 2013, 21:50

DavidB skrev:Desværre ikke plads nok til hele hoved-fi der, og jeg har slet ikke nok unge piger til at tilfredsstille alle. Så det bliver et andet sted.


From Phone using Tapatalk

Større massageklinik??
WARNING:DO NOT ATTEMPT TO DRIVE OR OPERATE HEAVY MACHINERY WHILE PLAYING YOUR AIR GUITAR

[GEAR] On the go: Ipod 160GB : Qusp LOD : Alo RX : Future Sonics Atrio
vaskebjørnen

Brugeravatar
Kabelsnedker
 
Indlæg: 2165
Tilmeldt: 19. nov 2011, 15:13
Geografisk sted: Næstved

Re: Meets hos HiFi Freaks i fremtiden

Indlægaf mikkelkhs » 8. mar 2013, 21:56

DavidB skrev:Desværre ikke plads nok til hele hoved-fi der, og jeg har slet ikke nok unge piger til at tilfredsstille alle. Så det bliver et andet sted.


From Phone using Tapatalk


Fuck de andre, så holder vi bare et intims møde. :mrgreen:
/mikkelkhs - basshead extraordinaire

Current gear: FiiO E3+FiiO E5+Sony MDR-XB1000+Digizoid Z02+Superlux-681+US-780
Billede
http://db.tt/vsWhXmHL << dropbox, brug lige dette link - sĂĄ fĂĄr jeg 500mb mere plads ;)
mikkelkhs

Brugeravatar
Basshead extraordinaire
 
Indlæg: 816
Tilmeldt: 11. aug 2011, 23:58
Geografisk sted: Your mom's place

Re: Meets hos HiFi Freaks i fremtiden

Indlægaf vaskebjørnen » 8. mar 2013, 22:04

DavidB skrev:Jeg vil gerne stå for at få arrangeret træf på sjælland til efteråret.

I øvrigt fedt du gider være tovholder 3musik
WARNING:DO NOT ATTEMPT TO DRIVE OR OPERATE HEAVY MACHINERY WHILE PLAYING YOUR AIR GUITAR

[GEAR] On the go: Ipod 160GB : Qusp LOD : Alo RX : Future Sonics Atrio
vaskebjørnen

Brugeravatar
Kabelsnedker
 
Indlæg: 2165
Tilmeldt: 19. nov 2011, 15:13
Geografisk sted: Næstved

Re: Meets hos HiFi Freaks i fremtiden

Indlægaf Claus-DK » 8. mar 2013, 22:11

Ja hatten af for det..Tak for det David..
Claus-DK

Brugeravatar
Administrator
 
Indlæg: 12664
Tilmeldt: 1. apr 2011, 12:57
Geografisk sted: Kliplev

Næste

Tilbage til Møder

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte og 5 gæster