Mikromeet hos stollesen



Mikromeet hos stollesen

Indlægaf Buyer no 1 » 26. jul 2014, 21:51

Er der mon noget bedre end at tilbringe en varm lørdag oppe under taget hos stollesen, med et par rørforstærkere kørende? :grin:

Sammen med mataugust holdt vi et lille mikromeet. Stollesen havde sørget både for kolde drikke og flere forskellige slags is, så vi kunne holde varmen ud. Vi fik bl.a. lyttet lidt til forskellige kabler og forskellige serienumre af HD800 :ugeek: Men først og fremmest fik vi en rigtig hyggelig snak om hovedtelefoner, forstærkere og musik. Og selv om der ikke hele tiden helt var enighed om musikvalget, var det spændende at få nye input. Der er i hvert fald en opera, jeg lige skal have kigget lidt nærmere på... :-)

Billede

Og jeg fik da også lidt med hjem, som der skal lyttes på i det næste stykke tid. Syv gange måtte jeg op og ned af trapperne inden bilen var tømt :grin:

Billede
Buyer no 1

Brugeravatar
 
Indlæg: 3685
Tilmeldt: 1. apr 2011, 15:40
Geografisk sted: Region Hovedstaden

Re: Mikromeet hos stollesen

Indlægaf Mataugust » 26. jul 2014, 22:11

Og sĂĄ havde jeg endda taget hans lcd2 med allerede 1musik

Vi hørte også på T1 og mine Ortofon O-one. Jeg var glad for at skiftet fra t1 til O-one ikke var katastrofalt, men bare en konstatering af at T1 trods alt er en bedre hovedtelefon..
Audioquest Diamond-->
Denafrips Ares -->
Cambridge CXC --> Luxman LV-107u --> HL Adapterboks--> AKG K701/Grado GS100/Philips A5pro
Thorens TD320 -->Trichord Dino -->
Mataugust

Brugeravatar
 
Indlæg: 2748
Tilmeldt: 25. sep 2011, 22:37
Geografisk sted: Slagelse

Re: Mikromeet hos stollesen

Indlægaf stollesen » 26. jul 2014, 22:37

det var et hyggelig møde vi har og jeg fik lydet på Buyer no 1 wa22 den lyde rigtig godt.
tak til Buyer no 1 og Mataugust få et hyggelig møde i sommen varmen. :grin:
Current headphones: hifiman he-1000
Amps:
DAC:
NAD M50 Digital Music Player
stollesen

 
Indlæg: 559
Tilmeldt: 14. jun 2011, 14:42
Geografisk sted: Næstved


Tilbage til Møder

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte og 6 gæster