HiFi & Surround 2015



HiFi & Surround 2015

Indlægaf Buyer no 1 » 25. okt 2015, 19:12

Var et smut forbi messen i dag, og selvom det primært er full size hifi, er der også lidt hovedtelefoner ind imellem.

Først lyttede jeg til en ADL-hovedtelefon, der fik signal fra en Aurender Streamer og en ADL(tror jeg) forstærker/dac. Det lød faktisk ret godt.

Næste stop var HiFi-freaks, hvor jeg liiige måtte prøve 009 endnu en gang. Men denne gang synes jeg ikke den var så ekseptionel, som de tidligere gange jeg har lytttet til den.

Sidste stop var Audeze LCD-XC med Nordost-kabel, koblet til en Simaudio Neo 438. Uha, det lød godt. Selvom der var en del støj i lokalet, var det stadig godt :-) Håber godt nok ikke at Morten fra HPA begynder at køre tilbud på den forstærker...

Og så var der selvfølgelig alt det andet almindelige hifi - noget var dyrt, og lød godt, mens andet bare var dyrt. Noget var billigt og lød godt, mens andet bare var billigt. Men sådan er det jo altid.

Det bedste af det hele er dog at komme hjem og lytte til sit eget anlæg. Efter en dag med masser af indtryk, lyder det alligevel ikke så ringe endda 4musik
Buyer no 1

Brugeravatar
 
Indlæg: 3685
Tilmeldt: 1. apr 2011, 15:40
Geografisk sted: Region Hovedstaden

Re: HiFi & Surround 2015

Indlægaf Burning777 » 25. okt 2015, 19:28

Tak for indtryk. Jeg gad godt have været der. Det var desværre ikke muligt denne weekend.
Desktop: Meier Daccord ff --> Meier Classic ff --> Beyerdynamic DT-1770 Pro
Portable: iPod Classic --> CLAS --> Meier Quickstep --> Etymotic ER4XR / Beyerdynamic T51p / Tzar 350
Burning777

Brugeravatar
headphoneus supremus extraordinaire
 
Indlæg: 3909
Tilmeldt: 2. apr 2011, 07:58
Geografisk sted: Herning


Tilbage til Møder

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte og 5 gæster