Det årlige jyske træf.



Det årlige jyske træf.

Indlægaf Claus-DK » 27. jan 2016, 10:27

Vi plejer at holde vores jyske træf i slutningen af Marts eller starten af April..

Der mangler bare nogle til at stĂĄ for det praktiske, jeg kan se at jeg hverken fĂĄr tid eller overskud til det i ĂĄr.
Vi har lokaler pĂĄ standby i Esbjerg hos hififreaks, sĂĄ tager vi dertil i ĂĄr igen, skal man ikke ud og lede efter lokaler..

Der er intet i vejen for at vi holder det et mere centralt sted i Jylland, men husk at dem fra øerne kommer over ved Fredericia og har allerede kørt langt når de når dertil, så kunne vi finde noget i Vejle/Kolding/Fredericia området ville det måske være en god idé..

Håber der er en der vil tage faklen op og få lavet et godt træf..
Claus-DK

Brugeravatar
Administrator
 
Indlæg: 12664
Tilmeldt: 1. apr 2011, 12:57
Geografisk sted: Kliplev

Re: Det årlige jyske træf.

Indlægaf McM_dk » 27. jan 2016, 12:30

Jeg har mulighed for at lĂĄne en lokation omkring Vejen, et forsamlingshus.
Måske også en lokation omkring Hedensted/Vejle. Vores firma har en afdeling med et større mødelokale vi måske kan låne.

Ulempen ved begge de steder er at vi selv skal stĂĄ for underholdningen. AltsĂĄ kontra Hififreaks der ogsĂĄ gerne vil vise noget frem.
* Zigis RnG * HAD Maestral II * Eufonika H3 * Eufonika H14PE *
* Varna II * Henry MK1 * Aune X8 * *EWCG Discrete R2R HAT PI *
* Beyer DT990 * Beyer Amiron * Ollo S4R * Ollo S4 |
McM_dk

Brugeravatar
 
Indlæg: 428
Tilmeldt: 26. mar 2014, 19:42
Geografisk sted: 6600 Vejen

Re: Det årlige jyske træf.

Indlægaf Henrik_sdk » 28. jan 2016, 23:19

Stax er/kan være turen værd, men ellers når vi nu er i det jyske kunne det være godt med lidt nyt fra f.eks av-connection som har oppo eller tapeconnection som også har en del spændende ting..
Henrik_sdk

Brugeravatar
Administrator
 
Indlæg: 2384
Tilmeldt: 1. apr 2011, 23:46
Geografisk sted: Ringsted

Re: Det årlige jyske træf.

Indlægaf Boegebjerg » 9. feb 2016, 05:14

Er der nogle potentielle datoer, så man så vidt muligt kan forsøge at holde kalenderen fri?
Boegebjerg

Brugeravatar
 
Indlæg: 170
Tilmeldt: 5. jul 2015, 08:35
Geografisk sted: Odense

Re: Det årlige jyske træf.

Indlægaf davidsh » 9. feb 2016, 11:25

^Først når vi har fundet en tovholder?


Sent from my iPhone using Tapatalk
Hovedtelefoner: B&O H6, Hifiman HE-500, Hifiman HE-5LE, Koss KSC75, Sennheiser HD800, Sennheiser Momentum, Stax Sigma (NB), Stax SR-307, Stax Lambda Signature
Forstærkere: Musical Fidelity X-can V8P, Stax SRM-T1, Emotiva Mini-X
DAC's: Danish Audio Design DAC 05
Kilde:Fiio X3, PC
davidsh

Brugeravatar
 
Indlæg: 1799
Tilmeldt: 26. nov 2012, 14:16
Geografisk sted: Ă…rhus, Danmark

Re: Det årlige jyske træf.

Indlægaf Claus-DK » 9. feb 2016, 12:47

Boegebjerg skrev:Er der nogle potentielle datoer, så man så vidt muligt kan forsøge at holde kalenderen fri?


Du finder bare den dato der passer dig bedst og stabler det pĂĄ benene rulle4 rulle4
Odense ville være et godt sted for et træf.

Vi er heller ikke helt uden midler til lokalleje, vi er bestemt heller ikke rige så gratis er da at foretrække.
Claus-DK

Brugeravatar
Administrator
 
Indlæg: 12664
Tilmeldt: 1. apr 2011, 12:57
Geografisk sted: Kliplev

Re: Det årlige jyske træf.

Indlægaf Boegebjerg » 9. feb 2016, 15:20

Claus-DK skrev:
Boegebjerg skrev:Er der nogle potentielle datoer, så man så vidt muligt kan forsøge at holde kalenderen fri?


Du finder bare den dato der passer dig bedst og stabler det pĂĄ benene rulle4 rulle4
Odense ville være et godt sted for et træf.

Vi er heller ikke helt uden midler til lokalleje, vi er bestemt heller ikke rige så gratis er da at foretrække.


Jamen det lyder da som en fremragende idé. Undersøger lige mulighederne for at låne SDU's lokaler. Kan se man kan leje et lokale til 600 pr time / 3600 pr dag. Det kan dog være gratis, alt efter hvem der arrangerer og hvad formålet er. Snakker lige med nogle mennesker om man kan retfærdiggøre gratis brug af lokalerne.

Hvordan forstår i følgende? http://static.sdu.dk/mediafiles//Files/Om_SDU/Fakulteterne/Sundhedsvidenskab/Studienaevn/Klinisk_Biomekanik/Regler%20for%20laan%20leje%20af%20SDU%20lokaler.pdf
Boegebjerg

Brugeravatar
 
Indlæg: 170
Tilmeldt: 5. jul 2015, 08:35
Geografisk sted: Odense

Re: Det årlige jyske træf.

Indlægaf Walbum4262 » 9. feb 2016, 15:55

Jeg har været i kontakt med Densen/hi-fi freaks i Esbjerg og devil meget gerne se og igen.

Det er gratis og hvis de lige som sidste år sørger for lidt forplejning er det et perfekt sted at afholde det

Jeg vender tilbage med en dato hvor det bliver en gang i næste uge de lie skulle til Amsterdam frem til søndag
på skrivebordet: lenovo thinkpad/iphone6->tidal->david's mutant aune/Davids mutant moddet fostex t50rp mk3 med monkey pod træ kopper

PĂĄ farten: iPhone 7->Airpods eller Sony wh1000x mk2
Walbum4262

Brugeravatar
Tour Kaptajn
 
Indlæg: 1159
Tilmeldt: 25. mar 2015, 18:16
Geografisk sted: Sandved

Re: Det årlige jyske træf.

Indlægaf Mortenhoe » 9. feb 2016, 17:38

Det kunne være fedt. Ellers kunne vi også prøve at kontakte Tape Connection i Århus?
Elektrikeren.
Stationary: Aune S6 Pro. Sennheiser HD800 balanceret.
Portable: Mifo O7 og O5 Pro. Anomoibuds Capsule. Radsone ES100. Balanceret Audio Technica M50x. Balanceret EMXs-500.
Collection: Bravo Audio Ocean. Zishan Z3. Balanceret HiFiMan HE-400. Cleer DU. Yamaha YH-3(Custom). Superlux HD-681. VE Monk + lidt mere.
Mortenhoe

Brugeravatar
 
Indlæg: 2048
Tilmeldt: 28. jun 2015, 22:49
Geografisk sted: Horsens

Re: Det årlige jyske træf.

Indlægaf Henrik_sdk » 9. feb 2016, 17:38

+1 for Esbjerg
Henrik_sdk

Brugeravatar
Administrator
 
Indlæg: 2384
Tilmeldt: 1. apr 2011, 23:46
Geografisk sted: Ringsted

Re: Det årlige jyske træf.

Indlægaf Boegebjerg » 9. feb 2016, 17:48

Jeg aflyser søgning af lokaler så. Esbjerg lyder fint.
Boegebjerg

Brugeravatar
 
Indlæg: 170
Tilmeldt: 5. jul 2015, 08:35
Geografisk sted: Odense

Re: Det årlige jyske træf.

Indlægaf Decadence » 9. feb 2016, 23:09

Jeg er ogsĂĄ med pĂĄ Esbjerg!

Har Tapeconnection store lokaler til rĂĄdighed?


Sent from my iPhone using Tapatalk
Rega Apollo R --> Zigis Rock'n Glass --> Philips Fidelio X2 / ZMF Vibro Galaxy / Superlux HD681B
Decadence

Brugeravatar
 
Indlæg: 569
Tilmeldt: 15. mar 2012, 09:39
Geografisk sted: Aarhus

Re: Det årlige jyske træf.

Indlægaf Mortenhoe » 9. feb 2016, 23:12

Det har de sikkert ikke :-)

+1 til Esbjerg. Jeg har jo sĂĄ umiddelbart 3 frie pladser i bilen, hvad end dag vi aftaler. Fra Horsens til Esbjerg.
Elektrikeren.
Stationary: Aune S6 Pro. Sennheiser HD800 balanceret.
Portable: Mifo O7 og O5 Pro. Anomoibuds Capsule. Radsone ES100. Balanceret Audio Technica M50x. Balanceret EMXs-500.
Collection: Bravo Audio Ocean. Zishan Z3. Balanceret HiFiMan HE-400. Cleer DU. Yamaha YH-3(Custom). Superlux HD-681. VE Monk + lidt mere.
Mortenhoe

Brugeravatar
 
Indlæg: 2048
Tilmeldt: 28. jun 2015, 22:49
Geografisk sted: Horsens

Re: Det årlige jyske træf.

Indlægaf Walbum4262 » 9. feb 2016, 23:38

Mortenhoe skrev:Det har de sikkert ikke :-)

+1 til Esbjerg. Jeg har jo sĂĄ umiddelbart 3 frie pladser i bilen, hvad end dag vi aftaler. Fra Horsens til Esbjerg.



Når datoen er klar og en ny tråd oprettet vil der også blive oprette en samkørsels tråd så vi undgår støj i andre tråde og på den måde kan folk bedre koordinere samkørsel :)
på skrivebordet: lenovo thinkpad/iphone6->tidal->david's mutant aune/Davids mutant moddet fostex t50rp mk3 med monkey pod træ kopper

PĂĄ farten: iPhone 7->Airpods eller Sony wh1000x mk2
Walbum4262

Brugeravatar
Tour Kaptajn
 
Indlæg: 1159
Tilmeldt: 25. mar 2015, 18:16
Geografisk sted: Sandved

Re: Det årlige jyske træf.

Indlægaf Boegebjerg » 10. feb 2016, 01:02

NĂĄ, jeg har fĂĄet svar pĂĄ leje af SDU's lokaler. Det er muligt, og jeg kan leje deres lokaler helt gratis, sĂĄ hvis der i fremtiden er brug for det, skal folk endelig bare sige til.
Boegebjerg

Brugeravatar
 
Indlæg: 170
Tilmeldt: 5. jul 2015, 08:35
Geografisk sted: Odense

Re: Det årlige jyske træf.

Indlægaf toppe » 10. feb 2016, 01:33

Boegebjerg skrev:NĂĄ, jeg har fĂĄet svar pĂĄ leje af SDU's lokaler. Det er muligt, og jeg kan leje deres lokaler helt gratis, sĂĄ hvis der i fremtiden er brug for det, skal folk endelig bare sige til.


Boegebjerg, jeg synes du fortjener stor ros for din handlekraft i forhold til at få stablet et træf på benene! rullw3

Også ros til Walbum4262 for allerede at have noget kørende med Hififreaks. De kan være lidt svære at danse med, da de ofte har ret travlt, men jeg synes personligt godt om de træf, som de har lagt lokaler (og forplejning musik16 ) til. Det er også en lille bonus i min bog, at man har mulighed for at lytte lidt til højtalere, men det skal jo ikke være afgørende...
Om det ender med at vi holder det i Esbjerg eller Odense er for mig ikke sĂĄ vigtigt.

Hvem ved, hvis det bliver i Esbjerg denne gang, kunne det jo åbne muligheden op for et årligt tredje træf, det Fynske... rulle2
toppe

Brugeravatar
Redaktør
 
Indlæg: 2037
Tilmeldt: 13. aug 2011, 16:46
Geografisk sted: Nørrebro

Re: Det årlige jyske træf.

Indlægaf Claus-DK » 10. feb 2016, 03:04

Boegebjerg skrev:
Claus-DK skrev:
Boegebjerg skrev:Er der nogle potentielle datoer, så man så vidt muligt kan forsøge at holde kalenderen fri?


Du finder bare den dato der passer dig bedst og stabler det pĂĄ benene rulle4 rulle4
Odense ville være et godt sted for et træf.

Vi er heller ikke helt uden midler til lokalleje, vi er bestemt heller ikke rige så gratis er da at foretrække.


Jamen det lyder da som en fremragende idé. Undersøger lige mulighederne for at låne SDU's lokaler. Kan se man kan leje et lokale til 600 pr time / 3600 pr dag. Det kan dog være gratis, alt efter hvem der arrangerer og hvad formålet er. Snakker lige med nogle mennesker om man kan retfærdiggøre gratis brug af lokalerne.

Hvordan forstår i følgende? http://static.sdu.dk/mediafiles//Files/Om_SDU/Fakulteterne/Sundhedsvidenskab/Studienaevn/Klinisk_Biomekanik/Regler%20for%20laan%20leje%20af%20SDU%20lokaler.pdf



Det er altsĂĄ god stil det der rullw3 rullw3 rullw3 rullw3

Nu du er i gang ser jeg da frem til det første årlige fynske træf thumbs thumbs thumbs
Claus-DK

Brugeravatar
Administrator
 
Indlæg: 12664
Tilmeldt: 1. apr 2011, 12:57
Geografisk sted: Kliplev

Re: Det årlige jyske træf.

Indlægaf Boegebjerg » 10. feb 2016, 03:49

Tak for rosen begge to thumbs

Nu er det ikke fordi, at jeg vil gå alt for meget off topic, men hvis der er interesse for det arrangerer jeg gerne et meet på Fyn. Kan se jeg kan booke et lokale / auditorium med 120 sæder, så der burde være plads. Hvornår tænker I folk har lyst? Jeg mener, det skal jo ikke ligge lige oven i Jyde-meetet.
Boegebjerg

Brugeravatar
 
Indlæg: 170
Tilmeldt: 5. jul 2015, 08:35
Geografisk sted: Odense

Re: Det årlige jyske træf.

Indlægaf Henrik_sdk » 10. feb 2016, 04:38

Københavner træffet kan vel osse holdes i Odense "CAN JAM Fyn"
Henrik_sdk

Brugeravatar
Administrator
 
Indlæg: 2384
Tilmeldt: 1. apr 2011, 23:46
Geografisk sted: Ringsted


Tilbage til Møder

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte og 9 gæster

cron