CanJam London 2016 13-14 August



Re: CanJam London 2016 13-14 August

Indlægaf Henrik_sdk » 15. aug 2016, 23:16

Jeg fik desværre ikke, der var ikke kø men hele tiden nogen der var i gang.
Henrik_sdk

Brugeravatar
Administrator
 
Indlæg: 2384
Tilmeldt: 1. apr 2011, 23:46
Geografisk sted: Ringsted

Re: CanJam London 2016 13-14 August

Indlægaf nc8000 » 15. aug 2016, 23:35

Jeg fik hørt Elear men ikke Utopia. Elear lød bestemt godt men forholdene var ikke til en ordentlig vurdering
Auralic Aries Mini > Audiolab 8200CD cd/dac > RudiStor RPX-100
Sony NW-ZX2
iPhone SE

HiFiMan HE-6, Ultrasone Signature Pro, JH13 (alle balanceret TWau Reference)
q-Jays second gen
nc8000

Brugeravatar
 
Indlæg: 1513
Tilmeldt: 18. nov 2012, 13:28
Geografisk sted: Kalundborgegnen

Re: CanJam London 2016 13-14 August

Indlægaf Victor Halgaard » 16. aug 2016, 18:00

Ah - NC kan du give noget indtryk deres lyd? Eller en anden hovedtelefon de minder lidt om i lydsignatur?
The Headphone Viking - Courtesy of the sixth circle of Hell... | Mine Kabler kan ses her: http://huginmunincables.blogspot.dk/

Astell&Kern AK240 > Questyle CMA800r / ALO Rx Mk3b > Sennheiser HD800 / Beyerdynamic T1 / IE800 / Beyer DT1350 / Heir 4.A / Fostex TH600 / Pioneer SE-L40 / Koss KDE-250 /
Victor Halgaard

Brugeravatar
 
Indlæg: 1493
Tilmeldt: 17. sep 2011, 15:28
Geografisk sted: AsgĂĄrd

Re: CanJam London 2016 13-14 August

Indlægaf nc8000 » 16. aug 2016, 18:50

Ikke rigtig nej. Jeg lyttede kun halvhjertet til det meste da jeg alligevel ikke var i markedet for noget, og så var der for meget baggrundsstøj og lytning fra ukendt kilde/forstærker og musik, men de lød bestemt til at kunne være en udemærket hovedtelefon med god komfort og rigelig plads til mine ører i koppen uden at støde på noges steder. Med alle forbehold vil jeg sige at de lød bedre end HiFiMan HE-1000
Auralic Aries Mini > Audiolab 8200CD cd/dac > RudiStor RPX-100
Sony NW-ZX2
iPhone SE

HiFiMan HE-6, Ultrasone Signature Pro, JH13 (alle balanceret TWau Reference)
q-Jays second gen
nc8000

Brugeravatar
 
Indlæg: 1513
Tilmeldt: 18. nov 2012, 13:28
Geografisk sted: Kalundborgegnen

CanJam London 2016 13-14 August

Indlægaf nc8000 » 16. aug 2016, 18:55

nc8000 skrev:
Peter Jensen skrev:Posten med MSB og HE1 billeder er der, men ser ingen post med den type kommentar... Ak, håber moderator kommer på bedre tanker og glæder mig over at vi har bedre forhold her på hoved-fi :)


Jeg kan ikke forestille mig at moderator kommer på bedre tanker. Head-fi er blot en forretning der er maskeret som et community så hvad de betragter som business kommer før alt andet inkl. nogen form for etiske betragtninger


Jeg har nu via pm talt med en hel del andre brugere på head-fi og det ser ud til at det er relativt almindeligt at posts med ikke positive kommentarer om sponsorers produkter eller måde at drive forretning på bliver slettet og dem der postede bliver banned uden nogen form for forklaring. Samme gælder posts der forsøger at skabe diskussion om denne praksis. Jude og Ethan gider heller ikke svare på de pm's jeg har sendt til dem. På denne baggrund dropper jeg nu videre deltagelse på head-fi
Auralic Aries Mini > Audiolab 8200CD cd/dac > RudiStor RPX-100
Sony NW-ZX2
iPhone SE

HiFiMan HE-6, Ultrasone Signature Pro, JH13 (alle balanceret TWau Reference)
q-Jays second gen
nc8000

Brugeravatar
 
Indlæg: 1513
Tilmeldt: 18. nov 2012, 13:28
Geografisk sted: Kalundborgegnen

Re: CanJam London 2016 13-14 August

Indlægaf Victor Halgaard » 16. aug 2016, 21:10

nc8000 skrev:Ikke rigtig nej. Jeg lyttede kun halvhjertet til det meste da jeg alligevel ikke var i markedet for noget, og så var der for meget baggrundsstøj og lytning fra ukendt kilde/forstærker og musik, men de lød bestemt til at kunne være en udemærket hovedtelefon med god komfort og rigelig plads til mine ører i koppen uden at støde på noges steder. Med alle forbehold vil jeg sige at de lød bedre end HiFiMan HE-1000


Fair enough - jeg sidder bare efter at have læst en masse om Utopia og kunne fristes til at sælge stort set alt på nær min kilde og købe den. Sjovere at have én hovedtelefon der er god til det hele end en håndfuld der kan hver deres - man kan jo alligevel kun have én på :P

Og den ticker alle mine bokse: Dynamisk, punchy, ekstremt godt bygget og hyper detaljeret...
The Headphone Viking - Courtesy of the sixth circle of Hell... | Mine Kabler kan ses her: http://huginmunincables.blogspot.dk/

Astell&Kern AK240 > Questyle CMA800r / ALO Rx Mk3b > Sennheiser HD800 / Beyerdynamic T1 / IE800 / Beyer DT1350 / Heir 4.A / Fostex TH600 / Pioneer SE-L40 / Koss KDE-250 /
Victor Halgaard

Brugeravatar
 
Indlæg: 1493
Tilmeldt: 17. sep 2011, 15:28
Geografisk sted: AsgĂĄrd

Re: CanJam London 2016 13-14 August

Indlægaf Jokke » 16. aug 2016, 21:19

Victor Halgaard skrev:
nc8000 skrev:Ikke rigtig nej. Jeg lyttede kun halvhjertet til det meste da jeg alligevel ikke var i markedet for noget, og så var der for meget baggrundsstøj og lytning fra ukendt kilde/forstærker og musik, men de lød bestemt til at kunne være en udemærket hovedtelefon med god komfort og rigelig plads til mine ører i koppen uden at støde på noges steder. Med alle forbehold vil jeg sige at de lød bedre end HiFiMan HE-1000


Fair enough - jeg sidder bare efter at have læst en masse om Utopia og kunne fristes til at sælge stort set alt på nær min kilde og købe den. Sjovere at have én hovedtelefon der er god til det hele end en håndfuld der kan hver deres - man kan jo alligevel kun have én på :P

Og den ticker alle mine bokse: Dynamisk, punchy, ekstremt godt bygget og hyper detaljeret...


Jeg har det på samme måde som dig, jeg vil hellere have én, der gør arbejdet ordentligt. Dog synes jeg $4.000 er lige lovlig mange penge for en hovedtelefon... mest fordi jeg tvivler på at den er dét værd. Uanset så er det fedt at Focal er kommet på banen, så der bliver lidt mere konkurrence. Sennheiser er faldet i søvn...
Jokke

 
Indlæg: 375
Tilmeldt: 31. dec 2014, 02:42

Re: CanJam London 2016 13-14 August

Indlægaf Victor Halgaard » 16. aug 2016, 23:28

Jokke skrev:
Victor Halgaard skrev:
nc8000 skrev:Ikke rigtig nej. Jeg lyttede kun halvhjertet til det meste da jeg alligevel ikke var i markedet for noget, og så var der for meget baggrundsstøj og lytning fra ukendt kilde/forstærker og musik, men de lød bestemt til at kunne være en udemærket hovedtelefon med god komfort og rigelig plads til mine ører i koppen uden at støde på noges steder. Med alle forbehold vil jeg sige at de lød bedre end HiFiMan HE-1000


Fair enough - jeg sidder bare efter at have læst en masse om Utopia og kunne fristes til at sælge stort set alt på nær min kilde og købe den. Sjovere at have én hovedtelefon der er god til det hele end en håndfuld der kan hver deres - man kan jo alligevel kun have én på :P

Og den ticker alle mine bokse: Dynamisk, punchy, ekstremt godt bygget og hyper detaljeret...


Jeg har det på samme måde som dig, jeg vil hellere have én, der gør arbejdet ordentligt. Dog synes jeg $4.000 er lige lovlig mange penge for en hovedtelefon... mest fordi jeg tvivler på at den er dét værd. Uanset så er det fedt at Focal er kommet på banen, så der bliver lidt mere konkurrence. Sennheiser er faldet i søvn...


Yep. Sennheiser har gjort noget godt med HD800S men de har samtidig ødelagt noget af den krystal-klarhed som gjorde den så god... Not much, but enough to notice.
Det at Tyll syntes det er den første hovedtelefon der er de 4000 værd er det som gør mig specielt interesseret, for han har ellers lige som mig selv syntes at de fleste over 1600$ ikke har været gode nok til at retfærdiggøre det, men han virker ret solgt på de nye Focals...
HD800 er allerede en god allrounder, men en mere fyldig lyd som bevarer 800's klarhed og dynamik - og er mere robust bygget... Havde det være 2500-3000 ville jeg være noget mere entusiastisk, men er stadig interesseret...
The Headphone Viking - Courtesy of the sixth circle of Hell... | Mine Kabler kan ses her: http://huginmunincables.blogspot.dk/

Astell&Kern AK240 > Questyle CMA800r / ALO Rx Mk3b > Sennheiser HD800 / Beyerdynamic T1 / IE800 / Beyer DT1350 / Heir 4.A / Fostex TH600 / Pioneer SE-L40 / Koss KDE-250 /
Victor Halgaard

Brugeravatar
 
Indlæg: 1493
Tilmeldt: 17. sep 2011, 15:28
Geografisk sted: AsgĂĄrd

ForegĂĄende

Tilbage til Møder

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte og 4 gæster

cron