Meet i Kbh søndag d. 6 nov kl. 12 - 16



Meet i Kbh søndag d. 6 nov kl. 12 - 16

Indlægaf Peter Jensen » 6. sep 2016, 11:49

Meet i KBH Søndag d. 6 november kl. 12-16

Jeg vil hermed gerne invitere til meet i Kbh søndag d. 6 november kl. 12-16. Jeg vil arbejde hårdt for at det bliver et fantastisk meet, så skriv det endelig i kalenderen allerede nu. Jeg vil gerne have tilmeldinger senest d. 5 nov. Kl. 12.

Sted:
3Shape´s kantine
Holmens Kanal 7
1060 København K

Tid: 12-16

Kort
Billede

Opdatering med logistik informationer:

Her er et par fif til hvordan du lettest kommer til 3Shapes kontorbygning på Holmens Kanal 7.

Den lette:

Ta metroen til Kongens Nytorv station. Gå op af rulletrapperne og videre op af hovedtrappen. Husk at check ud!... Lige når du når overfladen drejer du ca. 180 grader rundt og går ned til lyskrydset lige bag dig. Over gaden og til højre ca. 100 meter, så står du lige foran hovedindgangen. 2-300 meter i alt.

Den sporty:

Ta cykel. Kig på et kort eller følg vejledningen for biler herunder. Du kan parkere under tag i porten eller i cykel kælderen (trappe findes inde i gården).

Den måske lidt besværlige:

Letteste adgangsvej er ring 2. Fra motorvejen køres mod Centrum af Ring 2. Når du har passeret Slotsholmen har du nationalbanken på venstre hånd og et lyskryds lige fremme. Placer dig i ligeud banen, men sørg for at køre ind af den lille sidevej hvor biler holder parkeret, altså hold ind i banen til højre for busparkeringen og den øvrige ligeud trafik. Kør stille og roligt frem ca. 100 meter til en rød bygning hvor der står 3Shape på vinduerne. Hvis porten er åben er der plads til at du kan parkere inde i gården. Hvis porten er lukket, så har du efter min ringe erfaring bedst chancer for at finde en plads i et af de grønne områder markeret i kortet herunder. Prøv at undgå det røde område, det er et sandt mareridt uden mange parkeringsmuligheder.

Hvis alle parkeringsmuligheder fejler så er der nok god plads i P-huset i Magasin eller på Borgergade, men det koster ca. 45 kroner i timen hvor offentlig parkering på gaden er gratis om søndagen. ca. 1.5 km. tilbage af ring 2 er der et parkeringsområde ved navn ParkZone hvor der kan parkeres for 100 om dagen.

Man er altid velkommen til at ringe til mig for yderligere information, men jeg kan kun gætte på hvor der måske er en p-plads og ikke love noget :|

Pas på cykler i området. De spawner ud af det blå med en hastighed på 40 i timen!!! :-o

Billede

Opdatering med praktiske informationer:

Opdatering d. 31/10:

Vi har fået en forhandler mere på, Terton Audio, som medbringer forskellige HIFIMAN modeller samt Focal Elear. Jeg glæder mig til at byde samtlige forhandlere velkommen, men mener også at der er ved at være nok forhandlere tilmeldt dette meet nu (da jeg mener der ikke er tid og plads til flere på programmet).

Lokalet er en typisk kantine med runde borde hvor jeg regner med at der kan sidde 3 mand ved hvert bord. Der vil være strøm indenfor et par meter fra hvert bord, men regn med at der kun er 1 strømstik pr. person. Det anbefales derfor at medbringe sin egen forlængerledning hvis man har brug for mere strøm. Den samme regel gælder også for forhandlere der dog vil få stillet et lidt større bord til rådighed på godt 1.5 meter x 1 meter. En del af deltagerene vil formegentligt skulle sidde i et tilstødende kantine lokale.

Forhandlere vil have mulighed for at komme fra kl. 11 for at opstille deres udstyr. Almindelige deltagere kan komme fra. kl. 11:30. Der er tale om ca. tider og der er naturligvis ingen som vil blive bedt om at stå og vente ude i kulden :). Mellem kl. 12 og 16 kan man komme og gå helt som man lyster.

Som nævnt længere nede er der kun plads til ca. 8 biler i gården. 5 pladser er reserveret til forhandlerene, så alle deltagere opfordres til at benytte offentlig transport til meetet - det er let, metroen går lige til døren. Jeg opfordre både forhandlere og deltagere til at hvis der er en ledig plads ude foran på gaden så tager man den. Vær særligt opmærksom på skiltningen derude, der er dele af gaden som man ikke må parkere på og jeg ser jævnligt bøder i vinduet på de biler der ikke overholder det. Hvis man kommer tidligt og holder inderst i gården vil man ikke kunne komme ud før dem der holder foran giver plads.
Når gården er fyldt lukker jeg den ene side af porten som et signal om at der ikke er plads til flere biler derinde.
Jeg opdatere snarest samkørselstråden med kort over hvor de nærmeste offentlige parkeringsmuligheder er.

Der vil være en begrænset mængde øl og vand samt snacks, samt så meget kaffe og the som man har lyst til. Man er velkommen til at nyde medbragt mad og vi kan sagtens stille service til rådighed.

3Shape, Gerner og jeg glæder os til at byde jer velkommen i næste weekend. Hvis der er nogle spørgsmål er man velkommen til at stille dem her. Man er derudover velkommen til at ringe til mig på 51 94 40 83 hvis man har problemer med at finde stedet eller lignende problematikker.

Forhandlere:
Hoved-Grej
Headaudio
Studiosound
Sennheiser. Representeret ved Gerner som medbringer HD5xx serie, HD800S (Måske også den normale HD800) og HDVD800.
Terton Audio

Deltagerliste (opdateres løbende):
Peter Jensen
nc8000
Psymon
Walbum4262
Claus-DK
Kena
Ostebaronen
Henrik_sdk
DavidB
Buyer no 1
wizh
Navi73
M.Gjøl
darkless
Superpronker
Kolind
Gerner
Sebastian L
Gladforgodlyd
Lanzky
Stefan
Jeppe Vinding
Anda
Razir
Skyeblue
Boegebjerg (muligvis +1)
Jokke
Asgeir101
Frihed89
Mommerman
Abel
Denis (+ søn)
stollesen

38 deltagere (Heraf 5 forhandlere)


Bygningen ligger meget tæt på Kongens Nytorv og er derfor let tilgængelig med Metro. Desværre er der ikke fantastiske parkeringsmuligheder, men der bør kunne holde 6-8 biler i gården. Når der er fyldt op der vil man blive nød til at finde en plads i byen. Det er gratis om søndagen, og jeg skal nok lægge nogle kort op med de mest oplagte steder at lede efter plads.

Da kantinen er delt i 2 bør det være muligt at finde nogle stille kroge at sidde og lytte. Hvis man har nogle kabeltromler eller lange forlængerledninger vil det være super hvis man kan tage dem med, ellers skal jeg også nok prøve at sørge for ekstra strøm så der er til alle.
Der er udmærket Wi-Fi på stedet med alm. standard password beskyttelse. Jeg kan også sætte ekstra mobil netværk op hvis det bliver nødvendigt.
Det er muligt at komme og gå når man vil. Der er ikke nogen vagt men man kan muligvis blive mødt af en låst dør som man kan banke på. Jeg skal nok også oplyse telefon nummer man kan ringe på.
Vi skal efterlade lokalet som vi modtog det.
Der vil være let forplejning med drikkelse og snacks. Hvis man ønsker yderligere at spise kan man købe næsten alle former for mad lige rundt om hjørnet.

I forbindelse med meetet vil jeg (eller muligvis en kollega) gerne holde et kort oplæg om 3Shapes Audio afdeling og teknologi. Vi vil tale om vores 3D skannere og den software som vi sælger til høreapperat industrien samt CIEM producenter som JH Audio og Ultimate Ears. Jeg forestiller mig at vi giver en kort demonstration af hvordan man laver en CIEM i et digitalt workflow og evt. viser vores 3D printere frem samt det elektronik og stik der kommer ind i en in-ear. Jeg regner med at dette vil tage 20-30 minutter max, og det vil naturligvis være helt i orden hvis man hellere vil lytte til grej i det andet kantine rum i stedet.

Gerner tilbød som den første at hjælpe med at arrangere eventet, og han vil prøve at finde nogle lækre produkter der kan prøves. Tak til alle jer andre der også tilbød jeres hjælp.



Edit 27/10 - (Kolind) - Opdateret deltagerliste
Senest rettet af Peter Jensen 4. nov 2016, 19:25, rettet i alt 13 gange.
Peter Jensen

 
Indlæg: 894
Tilmeldt: 23. maj 2016, 12:31
Geografisk sted: København

Re: Meet i Kbh søndag d. 6 nov kl. 12 - 16

Indlægaf nc8000 » 6. sep 2016, 13:28

Super. Jeg kommer
Auralic Aries Mini > Audiolab 8200CD cd/dac > RudiStor RPX-100
Sony NW-ZX2
iPhone SE

HiFiMan HE-6, Ultrasone Signature Pro, JH13 (alle balanceret TWau Reference)
q-Jays second gen
nc8000

Brugeravatar
 
Indlæg: 1513
Tilmeldt: 18. nov 2012, 13:28
Geografisk sted: Kalundborgegnen

Re: Meet i Kbh søndag d. 6 nov kl. 12 - 16

Indlægaf Psymon » 6. sep 2016, 14:00

Uhh!!

Jeg kommer!
Psymon

 
Indlæg: 786
Tilmeldt: 18. nov 2012, 13:11
Geografisk sted: Brønshøj

Re: Meet i Kbh søndag d. 6 nov kl. 12 - 16

Indlægaf Walbum4262 » 6. sep 2016, 16:04

Jeg kommer :)
på skrivebordet: lenovo thinkpad/iphone6->tidal->david's mutant aune/Davids mutant moddet fostex t50rp mk3 med monkey pod træ kopper

PÃ¥ farten: iPhone 7->Airpods eller Sony wh1000x mk2
Walbum4262

Brugeravatar
Tour Kaptajn
 
Indlæg: 1159
Tilmeldt: 25. mar 2015, 18:16
Geografisk sted: Sandved

Re: Meet i Kbh søndag d. 6 nov kl. 12 - 16

Indlægaf Claus-DK » 6. sep 2016, 16:15

Med mindre jeg er død, dukker jeg nok også op.
Hvis jeg er død, er det ikke helt sikkert jeg kan.....
Claus-DK

Brugeravatar
Administrator
 
Indlæg: 12664
Tilmeldt: 1. apr 2011, 12:57
Geografisk sted: Kliplev

Re: Meet i Kbh søndag d. 6 nov kl. 12 - 16

Indlægaf Kena » 6. sep 2016, 16:17

Deltager meget gerne
AudioQuest NightOwl Carbon & PowerBeats Pro & Chord Mojo
Kena

Brugeravatar
 
Indlæg: 665
Tilmeldt: 6. dec 2011, 16:33
Geografisk sted: Amager

Re: Meet i Kbh søndag d. 6 nov kl. 12 - 16

Indlægaf Ostebaronen » 6. sep 2016, 16:58

Jeg regner også stærkt med at møde op
Mmm... Ost...
Ostebaronen

Brugeravatar
Code Poet
 
Indlæg: 2481
Tilmeldt: 17. maj 2011, 10:00
Geografisk sted: Søllerød

Re: Meet i Kbh søndag d. 6 nov kl. 12 - 16

Indlægaf Henrik_sdk » 6. sep 2016, 19:40

Jeg er klar (o:
Henrik_sdk

Brugeravatar
Administrator
 
Indlæg: 2384
Tilmeldt: 1. apr 2011, 23:46
Geografisk sted: Ringsted

Re: Meet i Kbh søndag d. 6 nov kl. 12 - 16

Indlægaf DavidB » 6. sep 2016, 22:18

Jeg dukker også op
DavidB

Brugeravatar
 
Indlæg: 781
Tilmeldt: 18. aug 2012, 21:04
Geografisk sted: Værløse

Re: Meet i Kbh søndag d. 6 nov kl. 12 - 16

Indlægaf Buyer no 1 » 6. sep 2016, 22:28

Jeg vil også gerne være med.
Buyer no 1

Brugeravatar
 
Indlæg: 3685
Tilmeldt: 1. apr 2011, 15:40
Geografisk sted: Region Hovedstaden

Re: Meet i Kbh søndag d. 6 nov kl. 12 - 16

Indlægaf wizh » 7. sep 2016, 13:29

Jeg kigger også forbi!
wizh

 
Indlæg: 19
Tilmeldt: 22. jul 2016, 01:00

Re: Meet i Kbh søndag d. 6 nov kl. 12 - 16

Indlægaf Ole » 7. sep 2016, 18:08

Jeg vil gerne deltage.

vh /Ole
Ole

Brugeravatar
 
Indlæg: 479
Tilmeldt: 6. feb 2012, 19:50
Geografisk sted: Kolding

Re: Meet i Kbh søndag d. 6 nov kl. 12 - 16

Indlægaf Navi73 » 11. sep 2016, 14:54

Jeg deltager også gerne.



Sent from my iPhone using Tapatalk
Headphones:Audeze LCD-2 Closed â–ª Focal Elear â–ª Audeze LCD-2C â–ª Denon AH-D7200 â–ª Campfire Polaris v2 â–ª Meze 99 Classic â–ª Jabra 85t â–ª Sony WF-1000XM3
DAC's: Chord Hugo 2 â–ª Marantz HD-DAC1 â–ª iFi iDSD Signature
Amp's: Sugden MasterClass HA-4
Navi73

 
Indlæg: 97
Tilmeldt: 7. mar 2016, 12:01
Geografisk sted: Frederiksberg

Re: Meet i Kbh søndag d. 6 nov kl. 12 - 16

Indlægaf M.Gjøl » 11. sep 2016, 17:57

Vil da også gerne deltage!
M.Gjøl

Brugeravatar
 
Indlæg: 1296
Tilmeldt: 8. okt 2012, 21:59
Geografisk sted: Sjælland

Re: Meet i Kbh søndag d. 6 nov kl. 12 - 16

Indlægaf darkless » 13. sep 2016, 16:45

Jeg er også frisk :)
SPL Phonitor 2 -> Audeze LCD-X
Headamp Pico DAC/Amp -> Sennheiser Momentum
Totaldac D3 -> First Watt SIT-2 -> Tannoy Canterbury GR
darkless

 
Indlæg: 67
Tilmeldt: 30. apr 2011, 13:15
Geografisk sted: Valby

Re: Meet i Kbh søndag d. 6 nov kl. 12 - 16

Indlægaf Peter Jensen » 18. sep 2016, 10:46

Så fik jeg lavet en grejliste tråd: https://hoved-fi.dk/viewtopic.php?f=40&t=5798

Skriv gerne hvad i har tænkt jer at medbringe. Hvis der er kommentare til formateringen af tråden modtages de også meget gerne.
Peter Jensen

 
Indlæg: 894
Tilmeldt: 23. maj 2016, 12:31
Geografisk sted: København

Re: Meet i Kbh søndag d. 6 nov kl. 12 - 16

Indlægaf superpronker » 18. sep 2016, 23:21

Jeg regner også med at dukke op :)
Bøffer: LCDD-XC | LCD-X | k340 | k701
Amp/dac: M-dac | Hegel HD12
In-ear: Jabra 65t
superpronker

Brugeravatar
 
Indlæg: 835
Tilmeldt: 20. mar 2012, 09:58

Re: Meet i Kbh søndag d. 6 nov kl. 12 - 16

Indlægaf Kolind » 19. sep 2016, 19:51

Jeg kommer også :)
Grej
- Indsæt i dine tanker her en sej sætning efter eget valg..
Kolind

Brugeravatar
 
Indlæg: 1643
Tilmeldt: 1. apr 2011, 13:02
Geografisk sted: Holbæk

Re: Meet i Kbh søndag d. 6 nov kl. 12 - 16

Indlægaf Gerner » 19. sep 2016, 19:53

Jeg kommer selvfølgeligt også.. ;-)
Gerner

 
Indlæg: 1164
Tilmeldt: 8. maj 2014, 20:36

Re: Meet i Kbh søndag d. 6 nov kl. 12 - 16

Indlægaf Sebastian L » 23. sep 2016, 20:59

Jeg er på.
HE60, STAX SR-404 Signature, Mjölnir KGHSSV Carbon, Little Dot mkIV se, totaldac D1 dual
Sebastian L

Brugeravatar
 
Indlæg: 188
Tilmeldt: 1. okt 2011, 00:05
Geografisk sted: København Ø

Næste

Tilbage til Møder

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte og 6 gæster