Er der en frivillig der vil stå for det jyske træf ??



Re: Er der en frivillig der vil stå for det jyske træf ??

Indlægaf nktnkt » 2. maj 2017, 19:22

Steffench skrev:Få holdt et møde omkring Aalborg også, kunne rigtig godt tænke mig at komme med til en af møderne men når man bor syd for Frederikshavn og ingen bil har er det svært at komme til diverse møder :/


Jeg er også med på Aalborg - måske vi skulle se hvor mange man kunne samle her oppe nordpå til et meet?

Jeg kender også en anden kammerat der lige er startet med hoved Fi og han er også interesseret, men kan ikke den 21 desværre

Så hvis man kunne samle en 10-15 stykker heroppe nordpå som hver især tager deres grej med, så er vi jo langt allerede

Ved bare ikke lige hvor det skulle være - men jeg ville helt sikkert møde op og tage mit grej med

Fyn er også fin men en lang køretur - men overvejer selv kraftigt at tage turen fordi jeg gerne vil høre noget forskelligt grej på een gang

Nicolai




Sent from my iPhone using Tapatalk
nktnkt

 
Indlæg: 213
Tilmeldt: 5. nov 2016, 18:02

Re: Er der en frivillig der vil stå for det jyske træf ??

Indlægaf kvik » 2. maj 2017, 21:10

Der arrangeres jo oftest samkørsel til disse møder, så helt umuligt at komme med er det ikke, selv om man ikke selv har bil.
kvik

Brugeravatar
 
Indlæg: 4718
Tilmeldt: 28. jul 2011, 01:27
Geografisk sted: Norge

Re: Er der en frivillig der vil stå for det jyske træf ??

Indlægaf telum » 2. maj 2017, 21:12

Jeg ville klart være interesseret, men har pt. ikke tiden/overskuddet til at stå for det.

Det er stort set bare at finde et lokale og smide en dato ud og så se hvor mange der hopper på - do it nktnkt, do it! rulle2
Billede
telum

Brugeravatar
Ridder af Hoved-fi
 
Indlæg: 1727
Tilmeldt: 12. apr 2011, 12:32
Geografisk sted: Dronninglund

Re: Er der en frivillig der vil stå for det jyske træf ??

Indlægaf Claus-DK » 3. maj 2017, 07:41

telum skrev:Jeg ville klart være interesseret, men har pt. ikke tiden/overskuddet til at stå for det.

Det er stort set bare at finde et lokale og smide en dato ud og så se hvor mange der hopper på - do it nktnkt, do it! rulle2
Billede


Vi stopper ikke med at holde træf, før vi har dig med mindst 2 gange, det vil så tage cirka uendeligt mange år ruller1 ruller1 ruller1
Claus-DK

Brugeravatar
Administrator
 
Indlæg: 12664
Tilmeldt: 1. apr 2011, 12:57
Geografisk sted: Kliplev

Foregående

Tilbage til Møder

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte og 2 gæster

cron