Nu hvor der ikke er nogen andre der har lavet en trĂĄd, sĂĄ vil jeg da starte ud med at vise nogle af de billeder jeg tog til vores lille meet, for smĂĄt det mĂĄ man sige det var..
Jeg bliver nu nødt til at nævne, at selvom de lille fremmøde, så har det været super hyggeligt. I år fik jeg i hvert fald prøvet lidt flere hovedtelefoner, og er blevet så småt forelsket i et sæt T1 1. gen.. De minder mig lidt om mine gamle dage med T70'erne, som her til aften savner en smule. T1'erne gør det bare bedre, så det er nok sådan et par jeg skal eje på et tidspunkt. Jeg er dog er nærig studerende, som bruger pengene på mine PlayStations i stedet og får derfor IKKE købt et sæt T1'er lige foreløbigt..
Euklid der får sat sit udstyr op. Der var vist noget nyt og så et par ældre AKG'er.
Et lille billede af Peters nye setup, og nææh hvor er det pænt.
Ja.. Det var det grej-fremmøde jeg kunne finde frem, og af mine egne ting ikke noget spændende. Der var dog lidt godter med fra Custom Art, så der får Piotr lige en stor tak.
(Bag mit eget grej ser i lidt retro fra Jeppe af.)
Lidt stort og pænt udstyr. Det var dog alt for dyrt for mig, så det gad jeg ikke lytte til.. Som skrevet før, alt for nærrig.
Kena's udstyr, som inkluderer en Macbook med en masse fedtfingrer, hehe.
Ja.. Udstyr har du nok af Henrik.. Men det kabel der.. Kommer det snart i produktion?
AltsĂĄ hvad kan jeg sige, I roder godt nok drenge..
Det var så den potion billeder for denne gang, som desværre ikke var så stor i år. For dette år havde jeg travlt med at prøve hovedtelefoner og så sludre med alle I skønne mennesker. Så må vi håbe at næste år (Eller måske et jydemeet i mellem) byder på et større fremmøde.
Uanset fremmøde så har det været så hyggeligt, og så fik jeg og Lanzky da også lige drukket en øl efterfølgende, så en super afslutning.