Indtryk fra mødet 8/10 - 2017



Indtryk fra mødet 8/10 - 2017

Indlægaf Gerner » 12. okt 2017, 00:11

Nu hvor der ikke er nogen andre der har lavet en trĂĄd, sĂĄ vil jeg da starte ud med at vise nogle af de billeder jeg tog til vores lille meet, for smĂĄt det mĂĄ man sige det var..
Jeg bliver nu nødt til at nævne, at selvom de lille fremmøde, så har det været super hyggeligt. I år fik jeg i hvert fald prøvet lidt flere hovedtelefoner, og er blevet så småt forelsket i et sæt T1 1. gen.. De minder mig lidt om mine gamle dage med T70'erne, som her til aften savner en smule. T1'erne gør det bare bedre, så det er nok sådan et par jeg skal eje på et tidspunkt. Jeg er dog er nærig studerende, som bruger pengene på mine PlayStations i stedet og får derfor IKKE købt et sæt T1'er lige foreløbigt..

Billede
Billede
Euklid der får sat sit udstyr op. Der var vist noget nyt og så et par ældre AKG'er.

Billede
Et lille billede af Peters nye setup, og nææh hvor er det pænt.

Billede
Billede
Ja.. Det var det grej-fremmøde jeg kunne finde frem, og af mine egne ting ikke noget spændende. Der var dog lidt godter med fra Custom Art, så der får Piotr lige en stor tak.
(Bag mit eget grej ser i lidt retro fra Jeppe af.)

Billede
Lidt stort og pænt udstyr. Det var dog alt for dyrt for mig, så det gad jeg ikke lytte til.. Som skrevet før, alt for nærrig. ruller1

Billede
Kena's udstyr, som inkluderer en Macbook med en masse fedtfingrer, hehe.

Billede
Billede
Billede
Billede
Ja.. Udstyr har du nok af Henrik.. Men det kabel der.. Kommer det snart i produktion?

Billede
Billede
AltsĂĄ hvad kan jeg sige, I roder godt nok drenge..

Det var så den potion billeder for denne gang, som desværre ikke var så stor i år. For dette år havde jeg travlt med at prøve hovedtelefoner og så sludre med alle I skønne mennesker. Så må vi håbe at næste år (Eller måske et jydemeet i mellem) byder på et større fremmøde.
Uanset fremmøde så har det været så hyggeligt, og så fik jeg og Lanzky da også lige drukket en øl efterfølgende, så en super afslutning.
Gerner

 
Indlæg: 1164
Tilmeldt: 8. maj 2014, 20:36

Re: Indtryk fra mødet 8/10 - 2017

Indlægaf Claus-DK » 12. okt 2017, 00:35

Dejlige billeder, ville gerne have været der, men det gik desværre ikke..
Claus-DK

Brugeravatar
Administrator
 
Indlæg: 12664
Tilmeldt: 1. apr 2011, 12:57
Geografisk sted: Kliplev

Re: Indtryk fra mødet 8/10 - 2017

Indlægaf Lanzky » 12. okt 2017, 14:06

Indsætter lige min kommentar fra mødetråden her.

HE-1000 var, som Peter ogsĂĄ skriver, imponerende.

Jeg brugte nogen tid med Pjotrs in-ears Fibae 1 og 2 pĂĄ lidt forskelligt mobilt grej; AK120 mkII, Aune M2 (med B1) og Chord Mojo.
Fibae 1 var præcis og ganske afmålt i lydbilledet, men måske en anelse for tam og venlig. Omvendt var Fibae 2 sjovere, men manglede stramhed i bunden og klarhed i toppen.
Jeg var ikke blæst bagover, men det kan også hænge sammen med mit sammenligningsgrundlag i Noble 8C, som er min daglige CIEM.

Til prisen er Fibae nok værd at overveje, men konkurrencen er hård i det marked.

Fik også lyttet en smule til Chord Mojo med forskelligt grej og den fortsætter med at begejstre. Power i en lille pakke. Hvis Poly udvidelsen bliver rimeligt prissat, kunne den kombination slå mange DAPs, da man både vil få mobilitet til pendling og et glimrende desktopsystem til kontoret i samme løsning.
Lanzky

Brugeravatar
 
Indlæg: 416
Tilmeldt: 22. nov 2012, 16:47
Geografisk sted: København

Re: Indtryk fra mødet 8/10 - 2017

Indlægaf hbj » 12. okt 2017, 21:15

Fedt med billederne, godt at I hyggede jer.

Er det en sølvfarvet RME ADI-2 Pro, jeg spotter på et af billederne?
hbj

 
Indlæg: 160
Tilmeldt: 6. dec 2015, 15:58

Re: Indtryk fra mødet 8/10 - 2017

Indlægaf Boegebjerg » 12. okt 2017, 21:48

Super møde, der var masser af fedt gear at prøve, super hyggeligt at snakke med folk.

NĂĄ ja, hold nu op jeg er blevet forelsket i HE1000. De lyder altsĂĄ bare kanon.
Boegebjerg

Brugeravatar
 
Indlæg: 170
Tilmeldt: 5. jul 2015, 08:35
Geografisk sted: Odense

Re: Indtryk fra mødet 8/10 - 2017

Indlægaf Gerner » 12. okt 2017, 22:05

Det har været et så himmelsk meet.
Så nu må jeg se om jeg kan få anskaffet mig sådan et sæt T1 1.Gen inden næste meet, eller om det måske skal være 2.gen..
De var altsĂĄ lige min smag, og passede ganske fint til min AUNE X1.
Gerner

 
Indlæg: 1164
Tilmeldt: 8. maj 2014, 20:36

Re: Indtryk fra mødet 8/10 - 2017

Indlægaf Kena » 13. okt 2017, 11:30

Igen rigtigt hyggeligt at være til meet i Hovedstaden. Tusind tak til Peter for at lægge hus til igen Desværre var der ikke helt så mange som håbet, men det var rigtigt hyggeligt.

Gerner havde fået Fibae 1 &2 hjem fra Polen og jeg lyttede til sidstnævnte. En “sjov” lytteoplevelse med levende præsentation, måske lidt på bekostning af præcision. Igen må jeg overveje om det er ved at være tid at prøve CIEM? Fibae er i hvert fald en ikke alt for dyr mulighed.

Gerner kommenterede lige min beskidte skærm på den bærbare. Sådan går det når man har 2 døtre der begge spiller Simms på den!

Henrik havde igen en imponerende samling med. En af de største lytteoplevelser var med et af mine yndlingsnumre med Fink. Peter havde lavet en playliste med musik der står godt til ZMK? hovedtelefon, og der var nummeret med Fink med. Har ikke helt styr på hvilken dac og forstærker det var, men jeg blev bestyrket i at det vil være lækkert med en kvalitets rørforstærker på et tidspunkt.

Ellers fik jeg lyttet til flere Beyer modeller, og pĂĄ et tidspunkt mĂĄ jeg ogsĂĄ se at fĂĄ mig meldt mig ind i den klub.

Der var rigtigt meget spændende udstyr jeg ikke fik lyttet til, men dels skulle det jo hyggesnakker og dels går jeg mest efter udstyr jeg har en realistisk chance for at anskaffe. Måske burde jeg være mere nysgerrig, men det er også begrænset hvor mange indtryk man kan kapere. Jeg tør slet ikke tænke på hvordan det er til CamJam og lignende.

Tusind til alle for god eftermiddag
AudioQuest NightOwl Carbon & PowerBeats Pro & Chord Mojo
Kena

Brugeravatar
 
Indlæg: 665
Tilmeldt: 6. dec 2011, 16:33
Geografisk sted: Amager


Tilbage til Møder

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte og 14 gæster