StilleomrĂĄder ved meets



StilleomrĂĄder ved meets

Indlægaf Mataugust » 23. mar 2019, 10:50

Ved sidste (fremragende) meet i Gesten var vi nogle, der havde problemer med rigtig at få noget ud af at lytte til de åbne hovedtelefoner. Simpelthen fordig snakken omkring var forstyrrende. Personligt er lidt ked af at jeg ikke fik hørt ordentligt på Oles Stax.
Nu er snakken jo en vigtig del af meets, mindst lige sĂĄ vigtig som hovedtelefonerne, sĂĄ vi talte om at vi mĂĄske skulle lave et stillerum hvor man kunne kunne koncentrere sig om at lytte.
Til at begynde med fandt jeg at det var en super løsning med et stillerum, men jeg er ikke så sikker længere. Det kunne også være at der skulle være et snakkerum!
Eller er det bare en storm i et glas vand?
Input er velkomne, så vi måske har en ide til næste meet.
Audioquest Diamond-->
Denafrips Ares -->
Cambridge CXC --> Luxman LV-107u --> HL Adapterboks--> AKG K701/Grado GS100/Philips A5pro
Thorens TD320 -->Trichord Dino -->
Mataugust

Brugeravatar
 
Indlæg: 2748
Tilmeldt: 25. sep 2011, 22:37
Geografisk sted: Slagelse

Re: StilleomrĂĄder ved meets

Indlægaf CHIbsen » 23. mar 2019, 11:38

Det var et fremragende meet.
Jeg er helt enig. Ole's Stax, dine GS1000 og Stollesens HE1000, var svære at nyde ordentligt. Nærmest umuligt. De excellerer jo i de fine detaljer, og dem får man ikke med, når der bliver hygge snakket i baggrunden. Og hygge snakkes skal der da :-)
Måske kan det også bare være en skillevæk, der deler rummet op i to. En halvdel til åbne Hovedtelefoner og en anden halvdel med lukkede Hovedtelefoner, hvor der samtidig kan snakkes.
Pachanko Constellation Miniâ–şViolectric DHA V590â–şSpirit Torino Twin Pulse
CHIbsen

Brugeravatar
headphoneus supremus extraordinaire
 
Indlæg: 1500
Tilmeldt: 27. jul 2017, 20:52
Geografisk sted: Skjern

Re: StilleomrĂĄder ved meets

Indlægaf McM_dk » 23. mar 2019, 12:39

Jeg syntes en af fordelene ved at være i Gesten (forsamlingshuset) var at der var rigtig god plads. Så hvorfor ikke udnytte den plads til at gøre alle glade.
Syntes faktisk man skal lave et rum hvor man kan være et med lyden, her kan man godt snakke begrænset omkring tingene. Men vil man pludre burde det være et sted for sig selv. Man kan være mere fokuseret.

+1
* Zigis RnG * HAD Maestral II * Eufonika H3 * Eufonika H14PE *
* Varna II * Henry MK1 * Aune X8 * *EWCG Discrete R2R HAT PI *
* Beyer DT990 * Beyer Amiron * Ollo S4R * Ollo S4 |
McM_dk

Brugeravatar
 
Indlæg: 428
Tilmeldt: 26. mar 2014, 19:42
Geografisk sted: 6600 Vejen


Tilbage til Møder

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte og 2 gæster

cron