- D3S_2800.jpg (142.49 KiB) Vist 651 gange
Jeg har lånt sådan en fætter her af audiophile.dk.
Lyder som Niels skriver bestemt ikke tosset.
Jeg har rodet lidt med kvalitet af kilden og hvordan mojo2'eren løfter sig i lyden.
Til sammenligning er brugt Qobuz. Og lyden kom via mine audio 64 u12t.
Starte med min Samsung A41 telefon og en Lenovo X240 laptop der ikke er lyd optimeret. Lyder ok, men også lidt kedeligt. For mig er det de små forskelle der gør om musikken fanger mig eller ej.
Så skiftede jeg til min Lenovo X250 som kører Fidelizer Pro i Purist mode. Det gav noget mere energi i musikken. Fra lidt kedelig til bestemt godkendt.
Prøvede også med Pachanko Constellation Mini som gav lidt ekstra raffinement i lyden i forhold til X250. Men der var ikke den himmelråbene forskel mellem Pachanko og X250 som der er med Violectric'en. Her er trods alt grænsen for hvor meget Mojo2'eren kan skalere.
Havde også min xDuoo X10Tii sat til med coax. Headfonia melder jo i deres anmeldelse at det gav en energisk lyd. Det ved jeg nu ikke. Vi er samme leje som telefonen og X240'eren.
EQ har daf lært mig at man godt må bruge. Og den fungerer rigtig fint her. u12t må godt få lidt ekstra i bunden.
Jeg er så ikke typen der husker farvekoder særlig godt. Og alt på Mojo2'eren er jo med de fire knapper der skifter farve alt efter hvad de gør og ændrer. For andre er det sikkert en genial løsning. Alle er jo ikke besværet med mit hoved...
Jeg synes den lyder fint. Musikken er lidt mere direkte og frisk end min Lotoo PAW 6000. Den er så tilgengæld er mere raffineret i lyden og frembringer flere detaljer.
God spille til prisen.

- Staier 500x500.jpg (57.38 KiB) Vist 651 gange