Nyt underforum



Nyt underforum

Indlægaf Claus-DK » 29. jun 2011, 01:13

SĂĄ er der oprettet endnu et underforum, hĂĄber i vil tage godt imod det..

Hvis der er noget jeg mangler at flytte sĂĄ giv mig et praj..
Claus-DK

Brugeravatar
Administrator
 
Indlæg: 12664
Tilmeldt: 1. apr 2011, 12:57
Geografisk sted: Kliplev

Re: Nyt underforum

Indlægaf Sorensiim » 29. jun 2011, 14:19

Hvorfor ikke bare et DAC-forum hvis det er? Vi har lydkilde-forum, vi har headamp-forum, behøver vi et der kombinerer de to?
The best things in life are free. The second best are very, very expensive.
All the gear but no idea | Komfort-mod til Ultrasone & Beyerdynamic | Mine faste testnumre
Sorensiim

Brugeravatar
 
Indlæg: 4908
Tilmeldt: 13. jun 2011, 14:42
Geografisk sted: Skanderborg

Re: Nyt underforum

Indlægaf Rappo » 29. jun 2011, 15:16

Sorensiim skrev:Hvorfor ikke bare et DAC-forum hvis det er? Vi har lydkilde-forum, vi har headamp-forum, behøver vi et der kombinerer de to?
En DAC er vel også at betegne som en lydkilde. Jeg tænkte bare, at når nu der er så mange, af disse kombinerede enheder på markedet, så ville det give god mening, at lave et dedikeret underfora til dem. :-)
Mit grej <--
I need my 1987 DG-20 Casio electric guitar, set to mandolin, yeah. Drop the drums!
Rappo

Brugeravatar
 
Indlæg: 1980
Tilmeldt: 13. jun 2011, 14:37
Geografisk sted: Odense

Re: Nyt underforum

Indlægaf Burning777 » 1. jul 2011, 02:05

Hvad skal man bruge dette underforum til? ;-)
Desktop: Meier Daccord ff --> Meier Classic ff --> Beyerdynamic DT-1770 Pro
Portable: iPod Classic --> CLAS --> Meier Quickstep --> Etymotic ER4XR / Beyerdynamic T51p / Tzar 350
Burning777

Brugeravatar
headphoneus supremus extraordinaire
 
Indlæg: 3909
Tilmeldt: 2. apr 2011, 07:58
Geografisk sted: Herning

Re: Nyt underforum

Indlægaf Rappo » 1. jul 2011, 07:33

Ă…benbart ikke til ret meget ... ruller1

Jeg holder skarpt udkig efter DAC/Headamp trĂĄde, som oprettes de "forkerte" steder, sĂĄ jeg kan anmode om at de bliver flyttet. Der ligger da forresten mindst to trĂĄde i andre foras, som burde flyttes hertil:
viewtopic.php?f=17&t=280
viewtopic.php?f=10&t=71

;-)
Mit grej <--
I need my 1987 DG-20 Casio electric guitar, set to mandolin, yeah. Drop the drums!
Rappo

Brugeravatar
 
Indlæg: 1980
Tilmeldt: 13. jun 2011, 14:37
Geografisk sted: Odense

Re: Nyt underforum

Indlægaf Claus-DK » 1. jul 2011, 22:27

Jeg har tænkt længe over det og jeg synes sådan set at denne forum del er overflødig, hvilket jeg også synes fra starten af, så hvis der ikke er de store protester, vil det forsvinde ret hurtigt igen..

Det virkede umiddelbart som en god idé, men jeg har indtryk af at de fleste bruger deres kombinations ting enten som det ene eller det andet, og bruges de som en helhed, synes jeg de hører hjemme i lydkilder..

Jeg er lidt ked af det på Rappos vegne, men jeg tror ikke på at denne del vil blive brugt, der er også det at flere af tingene ikke er begge dele, men den ene del hvor den anden bare er "påhæftet"..
Claus-DK

Brugeravatar
Administrator
 
Indlæg: 12664
Tilmeldt: 1. apr 2011, 12:57
Geografisk sted: Kliplev

Re: Nyt underforum

Indlægaf Burning777 » 2. jul 2011, 02:44

Jeg synes det var et positivt tiltag af Rappo at foreslĂĄ noget nyt og konstruktivt. :-)
Desktop: Meier Daccord ff --> Meier Classic ff --> Beyerdynamic DT-1770 Pro
Portable: iPod Classic --> CLAS --> Meier Quickstep --> Etymotic ER4XR / Beyerdynamic T51p / Tzar 350
Burning777

Brugeravatar
headphoneus supremus extraordinaire
 
Indlæg: 3909
Tilmeldt: 2. apr 2011, 07:58
Geografisk sted: Herning

Re: Nyt underforum

Indlægaf Rappo » 2. jul 2011, 09:49

Min holdning er helt klart at et underforum, som ikke benyttes bør lukkes. Så hvis ikke der ikke er tilslutning, til et kombineret DAC/hovedtelefonforstærker, så vil jeg ikke stå i vejen for at det forsvinder igen. Vi klarer os sikkert fint uden. :-)
Mit grej <--
I need my 1987 DG-20 Casio electric guitar, set to mandolin, yeah. Drop the drums!
Rappo

Brugeravatar
 
Indlæg: 1980
Tilmeldt: 13. jun 2011, 14:37
Geografisk sted: Odense

Re: Nyt underforum

Indlægaf Claus-DK » 2. jul 2011, 10:45

Burning777 skrev:Jeg synes det var et positivt tiltag af Rappo at foreslĂĄ noget nyt og konstruktivt. :-)


Helt sikkert, jeg synes altid det er dejligt nĂĄr medlemmer kommer med gode forslag, men nu lader vi den stĂĄ i et par uger og ser om det vil blive brugt, jeg flytter endda de trĂĄde som Rappo har foreslĂĄet rullw3

TrĂĄde om gear det passer her vil ogsĂĄ blive flyttet nĂĄr de kommer, med mindre det "kun" er den ene del der skrives om..
Claus-DK

Brugeravatar
Administrator
 
Indlæg: 12664
Tilmeldt: 1. apr 2011, 12:57
Geografisk sted: Kliplev


Tilbage til DAC/Hovedtelefonforstærker

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte og 11 gæster