Yulong D100



Re: Yulong D100

Indlægaf Coach-Z » 12. feb 2014, 22:56

Kan nævne at jeg har investeret i et sæt XLR til phono kabler for at forbinde Yulong med min Marantz forstærker og det virker efter hensigten..

Som det er lige nu, så er den forbundet til mit B&O og til Marantz henholdsvis via XLR og phono udgangene. Lyden er stadig lige i øjet :-D



/Coach-Z

"Sendt fra min bærbare fladskærm med tæppesnak!!"
Coach-Z

Brugeravatar
 
Indlæg: 439
Tilmeldt: 22. dec 2013, 00:31
Geografisk sted: Næstved

Re: Yulong D100

Indlægaf Coach-Z » 13. feb 2014, 15:10

Coach-Z skrev:Kan nævne at jeg har investeret i et sæt XLR til phono kabler for at forbinde Yulong med min Marantz forstærker og det virker efter hensigten..

Som det er lige nu, så er den forbundet til mit B&O og til Marantz henholdsvis via XLR og phono udgangene. Lyden er stadig lige i øjet :-D



/Coach-Z

"Sendt fra min bærbare fladskærm med tæppesnak!!"


Der var jeg vist lige en tand for hurtig... lyden er ikke lige i øjet, den er ikke engang lige i håret... Der sker nu det man kunne forvente. Når jeg har begge udgange i brug bag på Yulong, så deles de så at sige om Line Out udgangssignalet.. det vil sige at der er halv lyd i begge forstærkere (B&O og Marantz) Selv om Marantz ikke er tændt opfatter Yulong at der er to kabler tilsuttet rulle4 og sender derfor halv kraft afsted til hver.

sådan er det og det er ikke værre end at tilsutte rulle4 (hold da op hvor er jeg egentlig barnlig) og frakoble nogle ledninger for at få det til at spille som jeg vil.

Nu er det også på lånt tid at jeg har min Marantz, den skal jo op på jobbet igen efter vinterferien og derefter vil jeg bruge forstærkerdelen i Yulong.
Coach-Z

Brugeravatar
 
Indlæg: 439
Tilmeldt: 22. dec 2013, 00:31
Geografisk sted: Næstved

Re: Yulong D100

Indlægaf Coach-Z » 16. feb 2014, 21:51

det lader til at den kan trække op til 300 ohms dåser, men er der nogen af jer der ved hvor den selv skiller ved de to hovedtelefonindgange? hvad er forskellen på Low og High?
Coach-Z

Brugeravatar
 
Indlæg: 439
Tilmeldt: 22. dec 2013, 00:31
Geografisk sted: Næstved

ForegĂĄende

Tilbage til DAC/Hovedtelefonforstærker

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte og 4 gæster