Aune X1s tour indtryk [OBS: Mange billeder]



Re: Aune X1s tour indtryk [OBS: Mange billeder]

Indlægaf Kolind » 16. jan 2016, 21:50

Jeg havde desværre ikke meget tid at få testet i, da det uheldigvis ramte en meget meget travl periode på jobbet. - Æv bæv.
Jeg havde til gengæld en god aften hvor jeg et par gange i løbet af aftenen prøvede at lave skift imellem X1s og X1, hvilket var meget interessant.

Jeg oplevede en klar forskel pĂĄ de to.

Begge enheder blev brugt med optisk input og Sony SA-5000 hørebøffer - Jeg lyttede primært til rock i lossless format.


Min korte konklusion er at der var noget mere pondus i bassen og noget kontrol over lyden i X1s. Til sammenligning var stortrommen pĂĄ de fleste tracks noget strammere og havde noget mere kraft i sig. Samtidigt syntes jeg at fornemme en noget skarpere lyd i X1 i forhold til X1s - Til den dĂĄrlige side. Der var en mere afrundet, men samtidigt mindst lige sĂĄ detaljeret lyd i X1s.
Det jeg desværre ikke nåede at afprøve var om det var X1s' dac eller forstærkerdel som er blevet løftet mest. Jeg ville gerne have haft prøvet at sætte dem op side imod side som kilde. Mit gæt er at det er forstærkerdelen som er blevet løftet mest, men den mindre skarpe lyd lugter også lidt af DAC tænker jeg.

Alt i alt vil jeg som stand-alone enhed. Dvs, hvor der bruges både dac og forstærker i forening, helt klart sige at X1s er bedre på alle punkter. Der er dog ikke tale om nat og dag naturligvis. Og jeg er stadig glad for min X1'er - Jeg tror heller ikke at den bliver udskiftet med en X1s for den sags skyld.
Det skyldtes blandt andet prisen. X1s er jo næsten dobbelt så dyr, og konkurerer derved med et helt andet felt end den gamle. Jeg har ikke hørt andre dacs for nyligt i den prisklasse, så om den er konkurrencedygtig med andet, kan jeg ikke udtale mig om. Det vil jeg helt klart tro at den er.
Og jovist, den er bedre. Men jeg er ikke helt sikker på om det er merprisen værd. De små forbedringer er jo dyre når vi kommer deropad, så måske?

Tak til Claus for lån. Det er altid spændende at få lidt nyt ind af døren til test jo. Og jeg er også lidt fristet trods alt.

EDIT: der er tilføjet lidt..
Grej
- Indsæt i dine tanker her en sej sætning efter eget valg..
Kolind

Brugeravatar
 
Indlæg: 1643
Tilmeldt: 1. apr 2011, 13:02
Geografisk sted: Holbæk

Re: Aune X1s tour indtryk [OBS: Mange billeder]

Indlægaf Claus-DK » 17. jan 2016, 02:08

Tak for dine indtryk..
Den største årsag til prisforskellen er dollarkursen, den gamle x1 ville med dagens dollarkurs ligge omkring de 21-2300..
Claus-DK

Brugeravatar
Administrator
 
Indlæg: 12664
Tilmeldt: 1. apr 2011, 12:57
Geografisk sted: Kliplev

Re: Aune X1s tour indtryk [OBS: Mange billeder]

Indlægaf Kolind » 18. jan 2016, 00:09

Claus-DK skrev:Tak for dine indtryk..
Den største årsag til prisforskellen er dollarkursen, den gamle x1 ville med dagens dollarkurs ligge omkring de 21-2300..


Ja den var nok købt ca. da dollaren var på sit laveste i lang tid. Det er nok et godt stykke af vejen allerede der ja.
Grej
- Indsæt i dine tanker her en sej sætning efter eget valg..
Kolind

Brugeravatar
 
Indlæg: 1643
Tilmeldt: 1. apr 2011, 13:02
Geografisk sted: Holbæk

Re: Aune X1s tour indtryk [OBS: Mange billeder]

Indlægaf Euklid » 7. feb 2016, 20:28

Jeg kan ikke rigtigt fĂĄ liv i den :(
Skal der installeres en driver nĂĄr den tilsluttes en Windows pc?
Euklid

Brugeravatar
 
Indlæg: 510
Tilmeldt: 12. okt 2013, 14:16
Geografisk sted: Køge

Re: Aune X1s tour indtryk [OBS: Mange billeder]

Indlægaf Ostebaronen » 7. feb 2016, 23:21

Ja, driver ligger på den det lille USB drev som følger med.
Mmm... Ost...
Ostebaronen

Brugeravatar
Code Poet
 
Indlæg: 2481
Tilmeldt: 17. maj 2011, 10:00
Geografisk sted: Søllerød

Re: Aune X1s tour indtryk [OBS: Mange billeder]

Indlægaf Euklid » 8. feb 2016, 12:01

Det er vist den der er blevet væk. Er der nogen der har et link til et sted den kan downloades, jeg kan ikke umiddelbart finde noget?
Euklid

Brugeravatar
 
Indlæg: 510
Tilmeldt: 12. okt 2013, 14:16
Geografisk sted: Køge

Re: Aune X1s tour indtryk [OBS: Mange billeder]

Indlægaf Gerner » 8. feb 2016, 12:49

StĂĄr ogsĂĄ i Tour trĂĄden, at den er forsvundet. ;-)
Gerner

 
Indlæg: 1164
Tilmeldt: 8. maj 2014, 20:36

Re: Aune X1s tour indtryk [OBS: Mange billeder]

Indlægaf Mataugust » 8. feb 2016, 13:35

Der er et link i første indlæg i tråden.
Audioquest Diamond-->
Denafrips Ares -->
Cambridge CXC --> Luxman LV-107u --> HL Adapterboks--> AKG K701/Grado GS100/Philips A5pro
Thorens TD320 -->Trichord Dino -->
Mataugust

Brugeravatar
 
Indlæg: 2748
Tilmeldt: 25. sep 2011, 22:37
Geografisk sted: Slagelse

Re: Aune X1s tour indtryk [OBS: Mange billeder]

Indlægaf Claus-DK » 8. feb 2016, 15:54

Jeg mener at det er samme driver som til S16 og der er et link.
https://hoved-fi.dk/viewtopic.php?f=44&t=4440

Prøv lige den og hvis den virker får jeg den fluks kopieret til X1s tråden..
Claus-DK

Brugeravatar
Administrator
 
Indlæg: 12664
Tilmeldt: 1. apr 2011, 12:57
Geografisk sted: Kliplev

Re: Aune X1s tour indtryk [OBS: Mange billeder]

Indlægaf Euklid » 8. feb 2016, 16:19

Claus-DK skrev:Jeg mener at det er samme driver som til S16 og der er et link.
https://hoved-fi.dk/viewtopic.php?f=44&t=4440

Prøv lige den og hvis den virker får jeg den fluks kopieret til X1s tråden..


ok, jeg prøver i aften
Euklid

Brugeravatar
 
Indlæg: 510
Tilmeldt: 12. okt 2013, 14:16
Geografisk sted: Køge

Re: Aune X1s tour indtryk [OBS: Mange billeder]

Indlægaf Euklid » 8. feb 2016, 20:00

Euklid skrev:
Claus-DK skrev:Jeg mener at det er samme driver som til S16 og der er et link.
https://hoved-fi.dk/viewtopic.php?f=44&t=4440

Prøv lige den og hvis den virker får jeg den fluks kopieret til X1s tråden..


ok, jeg prøver i aften


musik15

Det kører
Euklid

Brugeravatar
 
Indlæg: 510
Tilmeldt: 12. okt 2013, 14:16
Geografisk sted: Køge

Re: Aune X1s tour indtryk [OBS: Mange billeder]

Indlægaf Claus-DK » 8. feb 2016, 20:28

Super jeg får lige lagt den i første indlæg i tourtråden..
Claus-DK

Brugeravatar
Administrator
 
Indlæg: 12664
Tilmeldt: 1. apr 2011, 12:57
Geografisk sted: Kliplev

Re: Aune X1s tour indtryk [OBS: Mange billeder]

Indlægaf Boegebjerg » 10. feb 2016, 01:07

Jeg nåede ikke at lytte så meget til denne lille fine DAC, som jeg egentlig gerne ville. Jeg forsøgte at få noget DSD op at køre, men med blandede resultater. Det var et rent driver helvede, og det er tæt på umuligt at få fat på DSD musik. Er stadig ikke helt sikker på, om jeg forstår hvordan det fungerer.

Jeg skiftede fra Windows til Ubuntu pga arbejdsmæssige grunde, hvilket kun forværrede driver problemerne.

Kan huske, at jeg fandt lyden fra S16 helt perfekt. Tilgengæld følte jeg, at der manglede lidt hos X1s. Umiddelbart synes jeg, at X1s lyder bedre end min egen DAC, men det er slet ikke nogen endelig konklusion, da jeg som sagt ikke fik brugt vildt meget tid med X1s.
Boegebjerg

Brugeravatar
 
Indlæg: 170
Tilmeldt: 5. jul 2015, 08:35
Geografisk sted: Odense

Re: Aune X1s tour indtryk [OBS: Mange billeder]

Indlægaf Mataugust » 10. feb 2016, 09:13

Den kan ikke køre dsd fra usb, så det er nok derfor det ikke funkede.
Audioquest Diamond-->
Denafrips Ares -->
Cambridge CXC --> Luxman LV-107u --> HL Adapterboks--> AKG K701/Grado GS100/Philips A5pro
Thorens TD320 -->Trichord Dino -->
Mataugust

Brugeravatar
 
Indlæg: 2748
Tilmeldt: 25. sep 2011, 22:37
Geografisk sted: Slagelse

Re: Aune X1s tour indtryk [OBS: Mange billeder]

Indlægaf Mommerman » 1. mar 2016, 23:54

Jeg sidder med lidt af en udfordring.

Jeg har koblet min Aune X1s til min windows 10 pc via usb. jeg har koblet phono stik til audio-out(Aune), som sĂĄ gĂĄr ind i (Phono-in) pĂĄ stax srm-1/mk2 professional .
Udfordringen ved dette setup er så, at jeg ikke kan skrue mere end 30% op inde i Windows før det begynder at distorte.

Hvis jeg i stedet sætter et jack til hovedtelefonudgangen fra Aune X1s til phono indgangen i Stax'en kan der kommer noget mere smæk på, fordi den så bruger Aune's egen amp, for derefter at gå igennem Stax'ens amp. dette kan jeg gøre UDEN at den distorter
fatter ikke en skid....
Mommerman

 
Indlæg: 293
Tilmeldt: 9. okt 2015, 10:54

Re: Aune X1s tour indtryk [OBS: Mange billeder]

Indlægaf Claus-DK » 2. mar 2016, 11:48

Jeg er i kontakt med Mommerman og vi er i gang med at løse problemet.. 1musik
Claus-DK

Brugeravatar
Administrator
 
Indlæg: 12664
Tilmeldt: 1. apr 2011, 12:57
Geografisk sted: Kliplev

Re: Aune X1s tour indtryk [OBS: Mange billeder]

Indlægaf Euklid » 5. mar 2016, 13:34

X1s var også forbi mig og her er lidt indtryk. Jeg fik ikke lyttet særligt systematisk og heller ikke lavet en direkte sammenligning, med min Audiolab M-dac, så det bliver kort denne gang.

Jeg meldte mig først og fremmest til touren, fordi jeg har overvejet om jeg skulle have et sekundært hovedtelefon-setup, der passer til et skrivebord. Mit primære set-up står i stuen, så jeg synes jeg "mangler" noget på arbejdsværelset, så jeg har lidt fler muligheder end iPod/Sansa clip og in-ears.

X1s'eren levede fint op til behovet. Med pc som kilde via usb og et bredt udvalg af hovedtelefoner er den en glimrende skrivebordsløsning. Der var rigeligt med power til trække alt hvad jeg har, faktisk så meget at jeg det meste af tiden kørte med 50% lydstyrke fra pc'en og med Shure 535 skulle ned på 25% for at få lidt manøvremulighed på volumenkontrollen. X1s'eren er altså ikke den bedste makker for letdrevne iems, men det er også den eneste svaghed jeg ser ved den.

Lyden var efter min vurdering glimrende, meget mere kan jeg ikke sige, da jeg som sagt ikke testede den sĂĄ systematisk.

Udseende og byggekvalitet kan der ikke sættes en finger på. Dejlig at se på og lækker at røre ved.

Sidst men ikke mindst: Tak til dem der gør tourerne mulige, først og fremmest Claus, men også alle Jer der støtter op om tourerne og sørger for at der bliver ved at være nogle der gider sende fremragende produkter i omløb

thumbs
Euklid

Brugeravatar
 
Indlæg: 510
Tilmeldt: 12. okt 2013, 14:16
Geografisk sted: Køge

Re: Aune X1s tour indtryk [OBS: Mange billeder]

Indlægaf Decadence » 15. mar 2016, 13:29

Jeg har også haft den lille X1-s på besøg, hvilket var en ganske behagelig oplevelse, jeg brugte den mestendels som DAC, hvor den lød ganske potent.
Jeg kunne faktisk ikke skelne den og min Rega Apollo, hvad der overraskede mig ganske meget. Dog havde jeg dårligt tid til at lytte til den, så denne opfattelse er dannet ud fra få timers lytning, men denne lille forstærker er aldeles en perle, som man roligt kan vælge til langt det meste musik.

Detaljerigdommen er en del større i S16, som jeg husker det, men den koster selvfølgelig også en del mere. Det er en aldeles fin maskine med dejlig fleksibilitet i de mange tilslutningsmuligheder.
Dog er den følsom overfor fedtfingre i den hvide finish. Jeg ved ikke om det er anderledes i den sorte, måske Claus kan svare på det? Men umiddelbart virker det ikke til at overfladen er "lukket".

Ellers virker den robust og godt bygget.
Rega Apollo R --> Zigis Rock'n Glass --> Philips Fidelio X2 / ZMF Vibro Galaxy / Superlux HD681B
Decadence

Brugeravatar
 
Indlæg: 569
Tilmeldt: 15. mar 2012, 09:39
Geografisk sted: Aarhus

Re: Aune X1s tour indtryk [OBS: Mange billeder]

Indlægaf Gerner » 30. maj 2016, 11:34

Dette er mit review af AUNE X1s - Det skal siges, at jeg har skrevet dette review til et andet site, hvorfor den nok er opstillet lidt anderledes. ;-)
HĂĄber det har lykkedes mig, at fĂĄ den smidt ind ordentligt..


Vi ser pĂĄ nedenstĂĄende billede fronten af vores Aune X1s kasse. Kassen er utrolig simpel, da hele kassen er sort, og sĂĄ kan vi se AUNE logoet i fronten.
Billede

Nu er vi så kommet til bagsiden af kassen. Her ser vi også at alt er sort, men med et AUNE logo, samt lidt tekst nede i bunden. Her kan vi bl.a. læse, at det er "Wuhan Ao Lai Er Technology co.LTD" der står bag produktet. Dernæst står deres adresse, telefonnummer og fax.
Billede

På siden af kassen finder vi et klistermærke, hvor vi kan læse os til lidt specifikationer. Starter vi øverst, kan vi læse os til, at det er en X1s, vi har med at gøre, og at den agerer som mini USB DAC. Lige nedenunder kan vi læse os til, at det er 5. generation af AUNE X1. Hurtigt kan vi også se, at vi har at gøre med den europæiske version med 230V.
Billede

Vi har så åbnet kassen og finder først og fremmest to kabler. Den til venstre er selve strømkablet, hvor man faktisk kan se, at de har valgt et lidt andet stik - altså et balanceret stik. Til højre ser vi så det medfølgende USB A til USB B kabel, som faktisk er et yderst delikat kabel, både kvalitetsmæssigt, men også visuelt.
Billede - Billede

Vi har så fået taget resterende ud af kassen, og her finder vi den nydelige AUNE X1s, som er den vi ser ude til venstre. På højre billede ser vi et 3.5mm til 6.3mm jack-adapter, et lille visitkort og til sidst en USB med tilhørende driver.
Billede - Billede

Vi har nu kigget lidt på kassens ydre samt tilbehøret i kassen. Nu vil vi kigge lidt nærmere på designet af AUNE X1s samt kigge på nogle af de funktioner, den tilbyder.

Billede - Billede
Vi kan på ovenstående billede se vores AUNE X1s set skråt forfra. Det eksemplar, som vi har med at gøre, er den sølvfarvede version, som ser yderst fin ud. Selve designet på den er også ganske elegant; sider som buer indad, samt øverste del buer let opad.

Billede
Her ser vi sĂĄ et billede af fronten, hvor man ogsĂĄ lidt bedre vil kunne fornemme den buede overflade.

Billede
Vi ser lidt nærmere på venstre del af fronten. Ser man ude i venstre side, vil man kunne se den knap, som man vælger sit input med. Her kan vi se, at der kan vælges USB, OPT, COAX eller LINE-IN alt efter, hvad man bruger den som og hvilken afspilningsenhed, man bruger.

Billede
Så ser vi lige på højre del af fronten, hvor vi til venstre kan se vores store 6.3mm jack-indgang. Man bliver altså nødt til at have en hovedtelefon med enten 6.3mm jack-stik, eller man skal bruge en 3.5mm til 6.3mm jack-adapter. Til højre ser vi så vores volumeknap, hvor vi har en fordybning med en streg, som indikerer hvor højt, der er skruet op.

Billede
Her ser vi så siden af vores AUNE X1s. Vi kan se hvordan den indadvendte bue kører fra fronten til bagsiden.

Billede
Her ser vi sĂĄ bagsiden af vores AUNE X1s. Vi kan se at hele konstruktionen er holdt sammen af de to sorte skruer, samt der er yderligere fire grĂĄ skruer.

Billede
Vi har igen lige taget et billede tættere på af den venstre side af bagsiden. Til venstre kan vi se den store, balancerede strømindgang. Dernæst ser vi de mange input samt output. Denne side af bagsiden byder på AUDIO IN, AUDIO OUT, som begge skal bruges med RCA-stik, og så til sidst har vi COAX IN og COAX OUT.

Billede
Vi ser nu på højre side, som byder på de resterende indgange, hvor vi finder OPTICAL og USB. Over USB-indgangen ser vi vores powerknap, hvor den, pga. placeringen, er nemt tilgængelig, når man tænder og slukker den på skrivebordet.

Materialevalg
Tager vi et kig på materialevalget til vores AUNE X1s, så har vi faktisk at gøre med ret så fine materialer. Man kan med det samme mærke, at det er kvalitet, man har i hænderne. Dette gælder så hele produktet - lige undtaget front volumeknappen.

Vi tager lige og beskriver produktet fra start til slut og begynder hermed med fronten. Fronten er ikke en del af det store kabinet, men er en frontplade lavet af aluminium. På denne aluminiumsplade kan vi se knappen, som ligeledes er lavet ud af aluminium. Det hele mærkes utroligt solidt og behageligt grundet belægningen på aluminiumen. Vi kommer dog til volumeknappen, som egentligt er i fin nok kvalitet, men selve knappen sidder lidt løst og kan derfor vippe frem og tilbage. Om det er et særtilfælde for denne AUNE X1s, skal jeg ikke kunne sige, men løst sidder den.

Så bevæger vi os så hen til selve kabinettet, som også er lavet af aluminium. Det er relativ tyk aluminium, for trykker man på midten af kabinettet, så kan det ikke trykkes ind. Desuden giver det en god balast til forstærkeren, hvilket er rart, da den derfor står bedre fast.

Vi kommer så til bag panelet, som igen også er lavet af aluminium. Her har vi så nogle indgange til diverse stik. Disse indgange er også lavet af ganske hæderlig kvalitet, da de sidder godt fast til bagpanelet og bevæger sig derfor ikke, når man tager stik ind eller ud af dem. Vi har så til sidst vores powerknap, som er lavet af hård plast. Den hårde plast virker som ganske fin kvalitet og sidder også godt fast til bagpanelet.

Nu har vi fået kigget lidt på kassens tilbehør, men også lidt på designet af denne pragtfulde AUNE X1s. Nu skal vi så til den seriøse del, som jeg selv har glædet mig meget til at teste, og det er nemlig lyden.
Jeg har selv den ældre version, som går under navnet AUNE X1, som jeg har været meget glad for. Derfor ser jeg meget frem til, at kunne teste dem op mod hinanden, for der skulle jo meget gerne være sket en forandring.
Min test vil derfor blive sammenlignet med min AUNE X1, hvor jeg vil bruge mine dagligdags hovedtelefoner - Beyerdynamic DT990.

Lige for at opsummere hvilke ting jeg tester med:

- AUNE X1s - Stjernen i denne artikel
- AUNE X1 - Sammenligningsgrundlag
- Beyerdynamic DT990 - Brugt igennem hele testen

Billede

For at gøre det nemmere for jer læsere, vil jeg dele min test op i afsnit, og de lyder som følge:
- Diskant
- Mellemtone
- Bas


Diskanten
Lige da jeg satte mine DT990 til AUNE X1s'eren, blev jeg utroligt overrasket. Jeg havde forventet en lyd der mindede meget om X1'eren, men de er nu meget forskellige. Diskanten er kommet lidt længere frem i lydbilledet, men på den her rolige, afdæmpede måde. Den er høj, men den er utrolig behagelig at lytte til.
Som regel ser vi desværre, at diskanten bliver utrolig skinger, hvis man skruer lidt for højt op. Dette oplever jeg bl.a. på min AUNE X1, for der kan jeg ikke skrue specielt højt op, før den faktisk gør ondt i ørene. AUNE X1s leverer bare en diskant der suser direkte til himlen og lyder lige så klart som en skyfri himmel.
Detaljegraden er også helt fænomenal. Når man før har hørt musik med en høj diskant, så forsvinder noget af denne "crisp" fra diskanten og bliver nærmest irriterende - men ikke her. Diskanten forholder sig rolig, så man får lige en lidt mere detaljerig klang.

Mellemtone
Nu bliver det først sjovt, for det er her, hvor AUNE X1s virkeligt sætter sit præg i mine øregange. Jeg blev virkeligt paff første gang jeg lagde øre til et nummer med god vokal. Jeg troede egentligt, at min AUNE X1 gjorde det godt, men der viste X1s mig noget helt andet: Mellemtonen er utroligt fremtrædende, på den behagelige måde, for det gør musikken noget mere intens. Den har fået luft under vingerne, hvor mellemtonen spreder sig utrolig meget og giver en god fornemmelse af, at man er omfavnet af musik.
Tager jeg lige og sammenligner hurtigt med min AUNE X1, så kan man med det samme høre, hvor meget længere tilbage i lydbilledet, at X1'eren er i forhold til X1s. Desuden hører jeg samme skingre lyd, når jeg skruer op på X1'eren, hvor X1s'eren har tungen lige i munden og beholder roen hele vejen til top. Dette betyder også, at jeg faktisk formår at skrue endnu højere op, da mine ører overhovedet ikke lider overlast på samme måde.

Bas
Vi er nu kommet til bas-afsnittet, og det er spændende, for jeg kan til tider godt lide noget lækker bas. Min gamle AUNE X1 har en rigelig mængde af bas, men den kan godt være en anelse mudret; altså ikke så præcis i gengivelsen af den dybe bas.
Med AUNE X1s oplever jeg noget nær det modsatte, for der er ikke nær så meget bas, men til gengæld er den noget mere stram og præcis.
Smider jeg noget af mit tunge, dybe musik frem, så fornemmer jeg ikke den dybe buldrerbas længere. Altså den der tunge bas, som går dybt ind i øregangen og blæser ens trommehinde itu. Alt det er blevet skiftet væk med en bas, som ikke går nær så dybt, men er blevet noget mere præcis. Så begynder ens tunge basmusik lige pludseligt at give mening, for nu lyder hele lydfrekvensen jo godt.

Konklusion
Jeg har nu brugt denne yderst delikate forstærker/digitalkonverter i et stykke tid nu. Den har virkeligt vist sig at overraske, for sikke da meget lyd den kan spytte ud i mine hovedtelefoner. Der er ikke særligt meget, man kan sætte en finger på - lige bortset fra volumenknappen, som lige sidder en tand for løst.
Kigger man derimod på resten af AUNE X1s'eren, så er den bygget af virkelig god kvalitet, som samtidigt har en fin portion ballast oveni. Begynder man så på lyden, så præsterer den jo utroligt godt. Jeg sammenlignede den med den ældre version af produktet, AUNE X1, og det viser sig faktisk, at jeg bedre kan lide lyden af AUNE X1s. Den går godt nok ikke lige så dybt, men den går lidt højere og mere klart i toppen, og så er den blevet strammere i bunden.
Så kan man så også lige nævne, at mellemtonen var der, hvor den virkeligt gav mig en wow-effekt, for der lyder den altså fantastisk.
Tager man så og kigger lidt på prisen, så koster den jo lige omkring de 2.700 kr, men det synes jeg næsten også, den skal have lov til. For den kan virkeligt smide nyt liv ud igennem ens hovedtelefoner. Jeg fik da i hvert fald helt lyst til at skifte min AUNE X1 ud med den nye AUNE X1s, men der i vi også ude i noget opgradér-titis ...
Gerner

 
Indlæg: 1164
Tilmeldt: 8. maj 2014, 20:36

Re: Aune X1s tour indtryk [OBS: Mange billeder]

Indlægaf Mortenhoe » 30. maj 2016, 11:58

Dejlig læsning. Ægte hardware reviewer detaljegrad i udseendet bare. Haha ! Men dejligt at der er andre der er enige med mig. Aune X1s er til dags dato den DAC/amp der passer MIG bedst. (og mine hovedtelefoner)
Elektrikeren.
Stationary: Aune S6 Pro. Sennheiser HD800 balanceret.
Portable: Mifo O7 og O5 Pro. Anomoibuds Capsule. Radsone ES100. Balanceret Audio Technica M50x. Balanceret EMXs-500.
Collection: Bravo Audio Ocean. Zishan Z3. Balanceret HiFiMan HE-400. Cleer DU. Yamaha YH-3(Custom). Superlux HD-681. VE Monk + lidt mere.
Mortenhoe

Brugeravatar
 
Indlæg: 2048
Tilmeldt: 28. jun 2015, 22:49
Geografisk sted: Horsens

ForegåendeNæste

Tilbage til DAC/Hovedtelefonforstærker

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte og 5 gæster

cron