Chord Mojo



Chord Mojo

Indlægaf SteelyD » 31. okt 2015, 02:52

Nogen der har hørt den?

Er der en dansk forhandler endnu?

Hvis de første lytteindtryk rundt omkring er korrekte, har den 95% af Hugo'ens lydkvalitet til under en tredjedel af prisen. Men dem skal man selvfølgelig ALTID være meget skeptisk over for. Folk elsker jo at hype nye produkter, især hvis de er de første til at prøve dem.

Overvejer en sådan fætter, men er i tvivl om den kan trække HD800 tilfredsstillende. Og jeg lytter ved et pænt højt lydtryk.
SteelyD

 
Indlæg: 34
Tilmeldt: 7. feb 2015, 00:08

Re: Chord Mojo

Indlægaf M.Gjøl » 25. dec 2015, 16:13

Den har desværre ikke fået så meget tid endnu, men det skal den nok få her i ferien.

Den er godt nok kompetent både som hovedtelefons forstærker/dac men også som dac i mit stereo setup!

Helt utrolig ro i lyd billedet. Og sær med Spotify og 44.1 kHz løfter den utrolig meget.

Kg prisen er ikke helt lav pĂĄ Mojo'en.
M.Gjøl

Brugeravatar
 
Indlæg: 1296
Tilmeldt: 8. okt 2012, 21:59
Geografisk sted: Sjælland

Re: Chord Mojo

Indlægaf Kena » 25. dec 2015, 17:02

Glæder mig meget til at høre dine indtryk:-) Virker som en fin lille schweizerkniv.
AudioQuest NightOwl Carbon & PowerBeats Pro & Chord Mojo
Kena

Brugeravatar
 
Indlæg: 665
Tilmeldt: 6. dec 2011, 16:33
Geografisk sted: Amager

Re: Chord Mojo

Indlægaf Kena » 10. feb 2016, 14:41

Så har jeg overtaget Gjøls Mojo og første indtryk med q-Jays er bestemt positivt.
AudioQuest NightOwl Carbon & PowerBeats Pro & Chord Mojo
Kena

Brugeravatar
 
Indlæg: 665
Tilmeldt: 6. dec 2011, 16:33
Geografisk sted: Amager

Re: Chord Mojo

Indlægaf Henrik_sdk » 10. feb 2016, 16:00

Mojo hype er virkeligt (0;
Henrik_sdk

Brugeravatar
Administrator
 
Indlæg: 2384
Tilmeldt: 1. apr 2011, 23:46
Geografisk sted: Ringsted

Re: Chord Mojo

Indlægaf msp » 10. mar 2016, 22:19

Hej Kena,

Jeg har nu haft min Mojo i en ca en uge, jeg er godtnok imponeret, bruger den med mine B&W P7.

Jeg modtog i dag et Audioquest USB kabel, jeg er faktisk lidt træt af det for det er meget stift, men desværre lyder det væsenligt bedere, hvad bruger du af kabel?

Hilsen Morten
msp

 
Indlæg: 271
Tilmeldt: 6. maj 2011, 19:49

Re: Chord Mojo

Indlægaf Kena » 10. mar 2016, 22:41

Mener du fra pc eller smartphone? Fra iPhone benytter jeg Apple CCK og det medfølgende korte USB kabel. Fra pc et tilfældigt kabel jeg havde liggende. Har ikke eksperimenteret med kabler endnu. Nu nørder jeg med at koble den lille forstærker Corda Quickstep på.
AudioQuest NightOwl Carbon & PowerBeats Pro & Chord Mojo
Kena

Brugeravatar
 
Indlæg: 665
Tilmeldt: 6. dec 2011, 16:33
Geografisk sted: Amager

Re: Chord Mojo

Indlægaf msp » 10. mar 2016, 22:51

Ja jeg mener fra CCK til Mojo, som jeg skrev vil jeg ønske det var ligegyldigt, men jeg fik også lige min kone til at lytte hun kunne også høre det, og hun interessere sig ikke for det...

Er det virkligt nødvendigt med en extra AMP på Mojo?

Hilsen Morten
msp

 
Indlæg: 271
Tilmeldt: 6. maj 2011, 19:49

Re: Chord Mojo

Indlægaf Kena » 11. mar 2016, 00:42

Hmm, kunne godt tænke mig at lytte til det kabel på et tidspunkt...

Nej, en forstærker er absolut ikke nødvendig med Mojo. Derfor var jeg også på vej til at sætte min Quickstep til salg, men så læste jeg en anmeldelse af Quickstep'en på Headfonia.com. Den bliver sat sammen med netop Mojo med godt resultat. Desuden har de samme dimensioner, så det er en sød lille stak. Det kan godt være at Quickstep'en ryger til salg, men ikke førend kombinationen er testet grundigt. Første indtryk er godt, men jeg ved endnu ikke hvor meget bedre det er. Mojo er en suveræn transportabel lille sag, så det er mere til hjemmebrug at kombinationen kan blive aktuel for mig. Hidtil har jeg lyttet til kombo'en med Beoplay H6 med godt resultat. H6 er den eneste over-ear jeg har efter salg af Denon D7000. På sigt anskaffer jeg måske Sennheiser HD650 igen, og jeg kan godt forestille mig at HD650 kan have godt af den ekstra spand kræfter. Netop HD650 med Mojo/Quickstep bliver rost i testen på Headfonia.
AudioQuest NightOwl Carbon & PowerBeats Pro & Chord Mojo
Kena

Brugeravatar
 
Indlæg: 665
Tilmeldt: 6. dec 2011, 16:33
Geografisk sted: Amager

Re: Chord Mojo

Indlægaf msp » 11. mar 2016, 10:06

Hej Kena,

Ja jeg sĂĄ godt at du har solgt din D7000--jeg gĂĄr og overvejer at opgradere mine P7--og enten D7000 eller D5000 er med i overvejelsen...

Giver dig ret i at det er sej lille stak du har fĂĄet bygget dig :-)

Jeg arbejder i Brøndby, hvis du har din færden heromkring kan du godt låne mit kable nogle dage.

Hilsen Morten
msp

 
Indlæg: 271
Tilmeldt: 6. maj 2011, 19:49

Re: Chord Mojo

Indlægaf Ole » 15. aug 2016, 18:20

Er for et par uger siden kommet med i "Chord Mojo klubben" efter at have haft fornøjelsen af på sidste meet i Esbjerg at give den et lille lyt (kan ikke huske om det var Henriks eller Kenas jeg lyttede til).

Har i et stykke tid været på udkik efter en lille mobil one-box løsning dac/amp, da mit brugsmønster er overgået til i højere grad at rette sig imod et mere mobilt setup. Generelt synes jeg det har været ganske vanskeligt at finde noget, hvor dac-delen er af en tilstrækkelig kvalitet. Men tror det er lykkedes, så tænkte det måtte have et par ord med på vejen.

Design
Pakken Chord Mojo kommer i er ret spartansk og indeholder kun selve dac/ampen og et usb-mikro usb kabel. Selve enheden er i metal og virker meget solid. Der er fin feedback fra knapperne, to 3,5mm udgange og indgang for såvel mikro usb, spdif og 3,5mm coax. Opladning sker via separat mikro usb og kan ske imens Chord Mojo er i drift. Eneste jeg design-/featuremæssigt ikke er så vild med er farve-cirkuset på volume knapperne samt at der ikke er en ren amp-indgang, hvorfor man er tvunget til at bruge den indbyggede dac. Intet af det er dog deal-breakere for mig.

Lyden
Min use-case er alene til iems og har kun lyttet fra Macbook -> Chord Mojo -> Etymotic ER4S. Da det er tale om iems mangler der ingen kræfter og lyden er efter min mening et betydeligt løft i forhold til min ALO International V1 - også når der ses bort fra lydmæssige præferencer, hvor Mojo er mere neutral en den lidt varmere lyd i ALO'en.

Den korte version er, at Chord Mojo umiddelbart er det bedste jeg indtil videre har hørt i et mobilt setup, hvor jeg tidligere har ejet iQube, QuickStep og O2 amp - alle dog med O2 dac spændt foran.

Den lidt længere version er, at der er betydelig mere rum og luft end jeg er vant til i et mobilt setup. ER4S kan med nogle setups godt få ting til at komme lige lovlig tæt nok på i lydbilledet, men dette er ikke et problem her. Det er også let at placere instrumenter/vokaler i lydbilledet.

I toppen fremstår lyden klar/rolig og sprød som jeg kan lide det, men samtidig ret smooth - sådan at forstå at ER4S har normalt lidt ekstra spræl et sted i toppen, der kan få visse numre til at lyde lidt skarpe i lyden, men det er umiddelbart ikke så udpræget med Mojoen uden at detaljer virker til at være mere tilbagetrukket.

Der virker endvidere til at være en lille snert af en "organisk lyd", som jeg kun tidligere har hørt ved rigtig gode (og lidt dyre) dac's. Som sidebemærkning, så synes jeg klaver lyder ualmindeligt godt fra Mojoen.

Der er naturligvis kvalitetsforskel til mit stationære setup, hvilket dog er vanskeligt helt at sammenligne, da forskellige teknologier, men må sige det er imponerende at man kan få så meget lydkvalitet i en så lille boks. Absolut et godkendt produkt til iems.

Alle ovenstĂĄende udgydelser er naturligvis med forbehold for at det er mine 100% subjektive indtryk 1musik
Ole

Brugeravatar
 
Indlæg: 479
Tilmeldt: 6. feb 2012, 19:50
Geografisk sted: Kolding

Re: Chord Mojo

Indlægaf kvik » 2. sep 2016, 00:26

Har lagt billet ind på lidt Mojo, der skulle ankomme om en uges tid. Gider ikke to kabler til min iPhone, så har også bestilt et hybridkabel, der iflg Mojo-tråden på HeadFi skulle fungere fint (ligesom hybridkablet fra Lavricables, der så koster det dobbelte). Er der nogen erfaring her i landet med disse kabler? Lavricables snakker om RFI, EMI, lavkapasitans mm - hvad er relevansen for en digitalkabel? (Også set i lyset af msp’s erfaring et par indlæg herover)

Billede
Billede
kvik

Brugeravatar
 
Indlæg: 4718
Tilmeldt: 28. jul 2011, 01:27
Geografisk sted: Norge

Re: Chord Mojo

Indlægaf kvik » 2. sep 2016, 20:32

kvik skrev:Lavricables snakker om RFI, EMI, lavkapasitans mm - hvad er relevansen for en digitalkabel? (Også set i lyset af msp’s erfaring et par indlæg herover)

Fandt selv et svar :-) i Mojo-trĂĄden pĂĄ HeadFi (post #3)

Influences *upon* RF noise and *of* RF noise
 
Quote: musicheaven
 
Digital transmission is based on SPDIF standard which transmits data and clock information as an encoded signal usually using PCM, that information is decoded on the Mojo into data and clock signal so it's important that the encoded information be jittered free and not degraded over short distance.
 
The USB transmission on the other end is a device to device transmission mechanism using an encoding scheme and handshaking mechanism, it is usually stream based so more tolerant to poorer wire as frames are transmitted and decoded from the source to the target device. The target device will reconstruct the data and clock signal from the frame and then feed it to the DAC to be analog reconstructed and eventually band pass filtered to remove any residual high and low frequency signals out of the audio band.I still think you need to keep the USB cable short but it is more tolerant of longer lengths up to a limit.
 
To make a story short, the short USB cable is fine but an analog cable used as a digital one is just a bad idea. Again, that's just my opinion.


Quote: Rob Watts

Just to clarify:
 
1. SPDIF decoding is all digital within the FPGA. The FPGA uses a digital phase lock loop (DPLL) and a tiny buffer. This re-clocks the data and eliminates the incoming jitter from the source. This system took 6 years to perfect, and means that the sound quality defects from source jitter is eliminated. How do I know that? Measurements - 2 uS of jitter has no affect whatsoever on measurements (and I can resolve noise floor at -180dB with my APX555) and sound quality tests against RAM buffer systems revealed no significant difference. You can (almost) use a piece of damp string and the source jitter will be eliminated.
 
2. USB is isochronous asynchronous. This means that the FPGA supplies the timing to the source, and incoming USB data is re clocked from the low jitter master clock. So again source jitter is eliminated.
 
So does this mean that any digital cable will do?
 
Sadly no. Mojo is a DAC, that means its an analogue component, and all analogue components are sensitive to RF noise and signal correlated in-band noise, so the RF character of the electrical cables can have an influence. What happens is random RF noise gets into the analogue electronics, creating intermodulation distortion with the wanted audio signal. The result of this is noise floor modulation. Now the brain is incredibly sensitive to noise floor modulation, and perceives this has a hardness to the sound - easily confused as better detail resolution as it sounds brighter. Reduce RF noise, and it will sound darker and smoother. The second source is distorted in band noise, and this mixes with the wanted signal (crosstalk source) and subtly alters the levels of small signals - this in turn degrades the perception of sound stage depth. This is another source of error for which the brain is astonishingly sensitive too. The distorted in band noise comes from the DAP, phone or PC internal electronics processing the digital data, with the maximum noise coming as the signal crosses through zero - all digital data going from all zeroes to all ones. Fortunately mobile electronics are power frugal and create less RF and signal correlated noise than PC's. Note that optical connection does not have any of these problems, and is my preferred connection. 
 
Does this mean that high end cables are better? Sadly not necessarily. What one needs is good RF characteristics, and some expensive cables are RF poor. Also note that if it sounds brighter its worse, as noise floor modulation is spicing up the sound (its the MSG of sound). So be careful when listening and if its brighter its superficially more impressive but in the long term musically worse. At the end of the day, its musicality only that counts, not how impressive it sounds.         
 
Rob


Quote: Rob Watts
 
The reasons why sources and digital interconnects sound different are well understood - see some of my posts. In a nutshell it is not jitter (all my DACs are completely immune to source jitter) but down to RF noise and distorted currents from the source flowing into the DAC's ground plane. The RF noise inter-modulates with the analogue electronics, creating random noise as a by product, which creates noise floor modulation, and that makes it sound brighter or harder. The correlated or distorted currents very subtly add or subtract to small signals, thus changing the fundamental linearity, which in turn mucks up depth perception.
 
But I also agree in that lots of people hear changes that are not there - I for one have never heard any difference with optical cables (assuming all are bit perfect) with my DAC's, but lots of folks claim big differences. Placebo, or listening with your wallet, plays a part here. Then there are cases of people preferring more distortion... Listening tests must be done in a very controlled and careful fashion, particularly if you are trying to design and develop things.
 
Rob
 

Rob's take on whether cables can affect SQ
 
Quote: HiFlight

At the risk of being flamed, I don't see how the composition of the USB cable wire can add warmth to digital data from whatever device is being used as a transport


Quote: Rob Watts

I understand those concerns too - after all the data is the same. But there are solid scientific reasons why they can make a difference.
 
In the 1980's, people started talking about mains cables making a difference to the sound quality - and I didn't believe it either - particularly as my pre-amp had 300 dB of PSU rejection in the power supply. But I did a listening test, and yes I could hear a difference. Frankly I still could not believe the evidence of my own ears, so did a blind listening test with my girl friend. She reported exactly the same observation - mains cables did make a difference to SQ.
 
To cut a long story short, I proved the problem was down to RF noise. RF noise inter-modulates with the wanted audio signal within the analogue electronics, and if the RF noise is random, then the distortion is random too and you get a increase in noise floor with signal. This increase in noise floor is noise floor modulation, and the brain is very sensitive to it; you can perceive tiny amounts of noise floor modulation as a brightening or hardening of the sound. By tiny I mean the noise floor modulation needs to be well below -200 dB, so the brain is very sensitive to it. With the right test equipment, you (APX5555 is only test equipment that has no innate noise floor modulation) can easily measure the effect.
 
The RF characteristics of the cable can change the RF noise that gets injected into Mojo's ground plane, and this is the mechanism for changes in smoothness. You may say why can't you make it insensitive to it; well I go to silly lengths to RF filter and decouple, and use dual solid ground planes on the PCB, but you can't remove the problem. For Dave, Hugo TT and 2 Qute I have galvanic isolation, and this eliminates the problem (along with other SQ problems such as sound-stage depth). But I can't do this with portable devices, as it draws power from the 'phone. That said it's less of an issue with portable electronics as they are less power hungry and create less noise.
 
So what are the best USB cables? Firstly, be careful. A lot of audiophile USB cables actually increase RF noise and make it sound brighter, and superficially impressive - but this is just distortion brightening things up. Go for USB cables that have ferrites in the cable is a good idea - it may also solve any RF issues from the mobile that you may have too.
 
Rob
kvik

Brugeravatar
 
Indlæg: 4718
Tilmeldt: 28. jul 2011, 01:27
Geografisk sted: Norge

Re: Chord Mojo

Indlægaf Kena » 2. sep 2016, 22:27

Chord har i går sat et udvidelses-modul for Mojo til salg. Det er bare en lille kasse til at sætte på Mojo'en så usb-kabel sidder bedre fast, samt en bunke kabler så den nye ejer rigtigt kan komme i gang. Chord har i følge dem selv også gang i et eller flere meget mere avancerede udvidelses-moduler, men det kommer til til at vare en rum tid endnu førend det/de er klar.

Det præcise indhold af pakken:

1x USB Adapter Module
1x Standard Optical Cable
1x 3.5mm to Standard Optical Cable
1x 3.5mm to ¼” Headphone Adapter Cable
1x 1m Type A USB to Micro Cable
1x USB Micro to USB Micro OTG Cable
1x USB Micro to Female USB OTG Cable
1x Dual Play and Charge USB Cable
2x Chord Branded 180mm Rubber Band Straps
2x Chord Branded 160mm Rubber Band Straps
1x Ferrite RFI Suppression Choke
AudioQuest NightOwl Carbon & PowerBeats Pro & Chord Mojo
Kena

Brugeravatar
 
Indlæg: 665
Tilmeldt: 6. dec 2011, 16:33
Geografisk sted: Amager

Re: Chord Mojo

Indlægaf kvik » 4. sep 2016, 21:24

kvik skrev:Har lagt billet ind pĂĄ lidt Mojo, der skulle ankomme om en uges tid.

Udover at prøve Mojo med min iPhone SE vha hybridkablet længere oppe, er planen at sammenligne USB- og Coax-indgangene på Mojo via min MacBook Pro. Har en Hiface2 med Whiplash mini-coax fra før, og har en Curious USB Mojo Link på vej i posten fra Australien. Sidstnævnte er det tanken at prøve med og uden ekstern strøm fra AQVOX-psu'en, jeg også har liggende fra før. Det bliver lidt spændende, om USB kan matche Coax, og om Curious USB-kablet er bedre end det medfølgende.

Billede
kvik

Brugeravatar
 
Indlæg: 4718
Tilmeldt: 28. jul 2011, 01:27
Geografisk sted: Norge

Re: Chord Mojo

Indlægaf kvik » 7. sep 2016, 22:41

@Kena: Kan du få Audirvana+ til at afspille i Direct Mode ind i Mojo? Hos mig hænger AV+ på 'Initialising the device' når jeg prøver. Det er med 2.2.4 og det medfølgende usb-micro kabel (de øvrige er ikke ankommet endnu).
kvik

Brugeravatar
 
Indlæg: 4718
Tilmeldt: 28. jul 2011, 01:27
Geografisk sted: Norge

Re: Chord Mojo

Indlægaf Kena » 8. sep 2016, 00:09

kvik skrev:@Kena: Kan du få Audirvana+ til at afspille i Direct Mode ind i Mojo? Hos mig hænger AV+ på 'Initialising the device' når jeg prøver. Det er med 2.2.4 og det medfølgende usb-micro kabel (de øvrige er ikke ankommet endnu).


Jeg er ikke helt inde i programmet endnu. Jeg har kun indstillet det fra start, og sĂĄ bare nydt musikken siden. I preferences kan jeg se at den afspiller i "Direct Mode". Ved ikke hvad "AV+" er. Det er bare med et standard usb-kabel, som jeg havde liggende. Versionen er den nyeste; 2.5.3
AudioQuest NightOwl Carbon & PowerBeats Pro & Chord Mojo
Kena

Brugeravatar
 
Indlæg: 665
Tilmeldt: 6. dec 2011, 16:33
Geografisk sted: Amager

Re: Chord Mojo

Indlægaf kvik » 8. sep 2016, 00:22

AV+ var bare min forkortelse for Audirvana Plus. Jeg læste efterfølgende, at mgl Direct Mode kom med OSX 10.11.5, og var fixet i nyeste version af Audirvana Plus. Jeg har nu opdateret, og det fungerer igen. Nogle gange er jeg nok bare for hurtig på aftrækkeren :-)
kvik

Brugeravatar
 
Indlæg: 4718
Tilmeldt: 28. jul 2011, 01:27
Geografisk sted: Norge

Re: Chord Mojo

Indlægaf kvik » 18. sep 2016, 10:23

Jeg har haft Mojo nogle dage nu. Har indtil videre testet med USB og Coax, og har tænkt mig at prøve optisk også i nær fremtid. Jeg nævnte i Custom Art-tråden, at jeg synes Mojo mangler lidt sjæl (mest via USB, men lidt også via Coax). For mig er det svært at forklare dette i tekniske termer, så jeg vil istedet forsøge på min egen måde..

- Lyden fra Mojo er som et billede, hvor alt står super-skarpt. Der diskrimineres ikke mellem vigtige og mindre vigtige detaljer, alt er lige skarpt. Når man ser på billedet imponeres man først og fremmest over denne skarphed, og selve billedets motiv toner lidt i baggrunden.

- Når jeg lytter til samme klaverstykke på henholdsvis PortaDAC/Trissturis og Mojo, registrerer jeg, at med førstnævnte hører/fornemmer jeg, hvor hårdt pianisten anslår tangenterne, med sidstnævnte har jeg langt mindre/næsten ingen fornemmelse af anslagsstyrken.

Rob Watts (designeren af Mojo?) har i Mojo-tråden på HeadFi fornylig skrevet nedenstående om tilkoblingsmåde og dybdeopfattelse. Måske er det USBs begrænsninger jeg hører, når jeg opfatter Mojo som lidt sjælløs. Derfor har jeg som sagt nu tænkt mig at prøve med optisk tilkobling.


---


Rob Watts:

There are two problems that USB has against toslink - and one benefit. The benefit is that timing comes from Mojo - but with toslink the incoming data has to be re-timed via the digital phase lock loop (DPLL) and this is not quite as good - but you will only hear the difference via a careful AB test, so it's in practice insignificant.

The downside with USB is the common ground connection. This will mean RF noise will get into Mojo, making noise floor modulation worse. Now I go to very careful lengths to remove this problem by using lots of RF filtering, and double ground planes on the PCB, but even minute amounts of RF is significant. The other problem is down to the way that digital code works - which is in twos complement. So zero is in 24 bits binary is 0000_0000_0000_0000_0000_0000. If the signal goes slightly positive then we get just one bit changing to: 0000_0000_0000_0000_0000_0001. But if it goes 1 bit negative all the bits change to: 1111_1111_1111_1111_1111_1111. Now the problem with this is that when a bit changes, more power is needed, and this injects current into the ground of the PC - and the ground will get noisier. Unfortunately the noise is worst for small signals. Now the problem with this is that it then couples through to Mojo's ground plane, and the distorted signal currents will add or subtract to small signals - thus changing the small signal linearity. This in turn degrades the ability of the brain to re-create depth information, and so we hear it in terms of depth being flattened. What is really weird about depth perception is that there seems to be no limit to how accurate it needs to be, so the smallest error is significant.

So with toslink we do not get these problems as there is no common ground - so no RF noise, no distorted signals on the ground, and it will sound smoother with better depth against a noisy PC. But the problem can be almost eliminated by using a power efficient USB source that is battery powered - such as a mobile phone. But with noisy PC's the only way of solving it is to use galvanic isolation on the USB - but this draws power from the source, and we can't do that with mobile devices. All of Chord's desktop DAC's have galvanic isolation on the USB, and then you can't hear whether its a noisy PC or a mobile phone. In this case, USB sounds slightly better than optical, because we have the (tiny) timing benefits of USB.

I hope that explains - its a complex subject.
kvik

Brugeravatar
 
Indlæg: 4718
Tilmeldt: 28. jul 2011, 01:27
Geografisk sted: Norge

Re: Chord Mojo

Indlægaf Kena » 18. sep 2016, 23:13

Jeg har også selv overvejet at anskaffe mig et toslink kabel for netop at prøve om jeg opfatter en forskel. Du kan godt tale om at Mojo har en i retning af steril formidling, men omvendt har jeg med Mojo oplevet meget mindre lyttetræthed. Jeg er ret begejstret for Mojo fordi den har en "naturlig" formidling der ikke giver lyttetræthed, samtidigt med at forstærkerdelen ubesværet driver alt undtagen de mest krævende hovedtelefoner. Og alt dette i en kasse som jeg kan koble på min iPhone på farten.
AudioQuest NightOwl Carbon & PowerBeats Pro & Chord Mojo
Kena

Brugeravatar
 
Indlæg: 665
Tilmeldt: 6. dec 2011, 16:33
Geografisk sted: Amager

Næste

Tilbage til DAC/Hovedtelefonforstærker

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte og 2 gæster

cron