Argon HA2 knitrer i højre øre



Re: Argon HA2 knitrer i højre øre

Indlægaf Krellef » 7. feb 2018, 17:10

Nå, nu er den afhentet af den tidligere ejer. Han regner med at jeg får den tilbage i løbet af ugen. Han snakkede noget om, at han ville skifte røret, hvis det ikke hjalp at reparere på den, og ellers - som jeg forstod det - ville han lade købet gå tilbage.

Jeg er spændt!
Focusrite Solo Gen 3 --> ZS10 Pro
Krellef

 
Indlæg: 792
Tilmeldt: 29. mar 2017, 19:13
Geografisk sted: 8900 Randers

Re: Argon HA2 knitrer i højre øre

Indlægaf Krellef » 10. feb 2018, 22:57

Eftersom jeg har fĂĄet alle de fine svar fra jer alle, vil jeg afslutte trĂĄden pĂĄ passende vis:

Sælger vendte tilbage til mig, og meldte, at han ikke havde været i stand til at få elimineret mislydene, og tilbød prompte at tilbageføre det fulde beløb, jeg købte HA2'eren for. Det tog jeg naturligvis imod.

Så nu er jeg glad - og lidt trist. Jeg er glad, fordi jeg blev behandlet så godt af ham. Mange andre sælgere på DBA havde nok været HELT ligeglade med min oplevelse så snart forstærkeren var ude af deres hænder, så denne oplevelse må siges at være i en klasse for dig.

Jeg er til gengæld trist over, at jeg måtte skille mig af med en del af det lydsetup, der som "stock" (Uden software-EQ) har givet mig den hidtil bedste lydoplevelse, ud af de efterhånden ikke så få kombinationer, jeg har prøvet mig frem med.
Focusrite Solo Gen 3 --> ZS10 Pro
Krellef

 
Indlæg: 792
Tilmeldt: 29. mar 2017, 19:13
Geografisk sted: 8900 Randers

Re: Argon HA2 knitrer i højre øre

Indlægaf Claus-DK » 11. feb 2018, 08:39

Det er helt sikkert en superfyr du har handlet med, fik du ham værget hertil ??

Du skal se det fra den lyse side, du har lært rigtigt meget, både om din smag men sandelig også om forstærkere, det kan man altid få glæde af.
Du ved nogenlunde hvor du vil være i din lyd, det er sq stort i min verden, jeg fumler stadig rundt efter det helt optimale, jeg har været i gang, siden det 20ende århundrede, så selvom det virker som et slag, i den forkerte retning, har du rykket dig meget på kort tid

Du er også et lysende eksempel på at det er klogt at prøve lidt forskellige "billige" ting af inden man smadrer sparegrisen, det er alt sammen godt og det absolut bedste du deler med os.

TAK
Claus-DK

Brugeravatar
Administrator
 
Indlæg: 12661
Tilmeldt: 1. apr 2011, 12:57
Geografisk sted: Kliplev

Re: Argon HA2 knitrer i højre øre

Indlægaf Krellef » 11. feb 2018, 09:00

Claus-DK skrev:Det er helt sikkert en superfyr du har handlet med, fik du ham værget hertil ??

Du skal se det fra den lyse side, du har lært rigtigt meget, både om din smag men sandelig også om forstærkere, det kan man altid få glæde af.
Du ved nogenlunde hvor du vil være i din lyd, det er sq stort i min verden, jeg fumler stadig rundt efter det helt optimale, jeg har været i gang, siden det 20ende århundrede, så selvom det virker som et slag, i den forkerte retning, har du rykket dig meget på kort tid

Du er også et lysende eksempel på at det er klogt at prøve lidt forskellige "billige" ting af inden man smadrer sparegrisen, det er alt sammen godt og det absolut bedste du deler med os.

TAK


Hej Claus.

Nej, så langt fik jeg ikke lige tænkt ruller1

Når jeg tænker over det, har du nok ret mht at have lært en masse. Nogle gange skal det åbenlyse bare lige påpeges af andre, før det er synligt for én - skoven kan man ikke se for bare træer, og alt det der...

Jeg synes faktisk at der kan gå lidt "sport" i at prøve billige produkter, som man finder overraskende gode - og finder man dem ikke gode, er man knap så tæt på at have ruineret sig selv, som man ellers kunne have været rulle2
Focusrite Solo Gen 3 --> ZS10 Pro
Krellef

 
Indlæg: 792
Tilmeldt: 29. mar 2017, 19:13
Geografisk sted: 8900 Randers

ForegĂĄende

Tilbage til DAC/Hovedtelefonforstærker

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte og 3 gæster