Portable DAP



Portable DAP

Indlægaf truebuie| » 3. jan 2020, 15:26

Efter jeg er flyttet, sĂĄ synes jeg ikke at jeg fĂĄr brugt mit desktop setup sĂĄ meget som jeg gerne ville. Tiden er bare ikke til det musik10
Det lille portable setup kører noget der ligner 10-12 timer om dagen. Består pt. af min Sony Walkman Nw-A45 og en Fiio q1 mk2. Formidabel kombi, men syntes næsten at jeg kan gøre det bedre.

Vil gerne væk fra DAP+Amp, da det sku bare er for kluntet, når de skal sidde sammen med kabler og velkro. Så en ren DAP er det jeg skal fingrene i.

Har kigget en del på Fiio M11. Vælger ikke Pro siden den ikke virker til at være pengene værd.
Fiio m11 virker til at tjekke alle mine ønske bokse:

-Flot skærm, 720*1440px.
-Rigeligt med udvidelse når det kommer til SD kort. Vil gerne have alt mit FLAC gejl med på vejen ruller1 Og så kan den køre Spotify, også et stort plus.
-4.4mm, 2.5mm og 3.5mm. Masser af udgange og så virker den 4.4mm ret så spændende.
-Kører USB C. Mere en comfy ting, men det er nu dejligt at få standartiseret alle ens devices med et kabel.
-Skulle holde strøm i ret så lang tid. Ser ud til 13 timer med konstant musik. Lige nok til arbejdsdagen ruller1
-Er hurtig med android. Nok er min Walkman udemærket hurtig, men ser ud til at fiio'en nærmest kan løbe cirkler om den.

Tror selv at det er DAPen, men ville nu gerne høre om der var andre alternativer. Gerne billigere hvis muligt ruller1 Ser ud til det setup jeg har kigget på (Fiio m11 + 2x400GB SD kort) render op omkring 4500kr. Så hvis det kan gøres billigere, ville det da være dejligt.
Skrivebord - Gustard X16 -> Singxer SA-1 -> Hifiman Arya
Portable - Fiio BTR5 -> Dunu SA6 Ultra / Airpods Pro
https://Kabelsnedker.dk
truebuie|

Brugeravatar
 
Indlæg: 546
Tilmeldt: 29. jun 2017, 19:31
Geografisk sted: Svenstrup

Re: Portable DAP

Indlægaf kvik » 4. jan 2020, 12:09

Har ikke konkrete forslag, men forudser, at størrelsen på M11 (7x13 cm) måske kan blive et irritationsmoment, når du er vant til 5,5x10 cm.
kvik

Brugeravatar
 
Indlæg: 4718
Tilmeldt: 28. jul 2011, 01:27
Geografisk sted: Norge

Re: Portable DAP

Indlægaf CHIbsen » 4. jan 2020, 14:26

Jeg går og venter på at der er nogen der køber en Dethonray DTR1 og giver tilbagemelding :-)
- men den er jo det stik modsatte af en M11.

Tapatalk
Pachanko Constellation Miniâ–şViolectric DHA V590â–şSpirit Torino Twin Pulse
CHIbsen

Brugeravatar
headphoneus supremus extraordinaire
 
Indlæg: 1500
Tilmeldt: 27. jul 2017, 20:52
Geografisk sted: Skjern


Tilbage til DAC/Hovedtelefonforstærker

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte og 8 gæster