Aune E1 Preorder (rigtigt godt tilbud)

Aune E1 Preorder (rigtigt godt tilbud)

Indlægaf Claus-DK » 20. jul 2017, 03:27

Jeg fik et sæt E1 af Candy i går og de er fremragende på alle mulige måder, jeg blev så lidt ærgelig over prisen, jeg ved godt gode ting koster, men jeg havde håbet på en prisbasker i den helt store klasse, jeg synes bare, at til de godt 1500 de vil rende op i med moms og andre ækelheder (koster 199 $, når mine kollegaer får dem ;-) )

Mit mål var en tusse og så ville de have været en af de bedste varer jeg har "købt" i lange tider..

Så det skal de koste, synes jeg, men da den officielle pris er de der knap 1300 i Kina, må jeg ikke gøre det og det ville heller ikke gøre mig stinkende rig, hvilket jo er 2 forhindringer, man kan tage og føle på..

Jeg ER grossist for Aune, det er sådan en hæderstitel jeg har fået fordi jeg er så sød, så jeg kan få dem billigere end de fleste andre, jeg skal bare købe lidt flere end jeg har trang til, der er dog et prisfald man kan forstå når jeg rammer de 50 kilo, jeg har bare ikke pengene til det lige nu og jeg er pokkers ked af at vente, vil jo gerne være den første der har dem til salg, det betyder meget for mig sådan noget..

Så jeg tænkte jeg ville slå to fluer med eet smæk en pris under 1000 og så et af mine numre med forudsbetaling og så håbe at det giver nok i kassen til at jeg vil komme til at tjene på det..

Så laaaang historie kort cirka 40 % i rabat, på en top Inear, det er incl porto/moms og told og altså billigere end i KIna...aldrig set før...

999 pisk og de leveres 1/9 2017

Tilbuddet gælder til den 1/8

I august vil de kunne købes på samme betingelser til 1200 kroner, altså stadigvæk afsindigt billigt, måske er jeg den billigste i verden ??? test mig

1/9 vil de så koste de 1495 som vil være den officielle (lave) danske pris

Der vil blive oprettet varer og alt det sjov Fredag/Lørdag, jeg har lidt for meget på tapetet i morgen..
Claus-DK

Brugeravatar
Administrator

Geografisk sted: Kliplev

Re: Aune E1 Preorder (rigtigt godt tilbud)

Indlægaf Minetti » 25. jul 2017, 14:25

Jeg er frisk på at købe et par.
Minetti

Indlægaf Claus-DK » 25. jul 2017, 15:49

Lyder godt, jeg er netop gĂĄet pĂĄ ferie, sĂĄ giv mig lige et par dage sĂĄ er vi pĂĄ i butikken..

Jeg er lige ved at finde nogle skumpropper, så jeg kan lægge lidt ekstra i pakken, så vi kan få tilbuddet helt op og ringe, jeg er nød til at gøre de her ting bedre hver gang, ellers er det ikke sjovt..
Claus-DK

Brugeravatar
Administrator

Geografisk sted: Kliplev

Indlægaf Minetti » 25. jul 2017, 17:04

Super, giv mig en besked nĂĄr du er klar!
Minetti

Tilbage til Hoved-grej