NÄr man gerne vil deltage i en tour.
Melder man sig til i TRà DEN, jeg ved at jeg ikke har plads til mere end 2-3 mÄnederŽs PBer og kommer det til tvivl vil det mÄske vÊre umuligt at finde et svar, sÄ derfor skriv jer pÄ her i trÄdene, sÄ er det meget lettere for os alle..
Vi bruger ogsÄ trÄden til at opdatere, hvor langt vi er, sÄ skriv i trÄden ved modtagelse ogsÄ gerne ved afsendelse, sÄ ved alle hvor langt vi er, vi der lÄner ting ud har meget svÊrt ved at holde styr pÄ tingene uden informationer..
NÄr man sÄ er blevet meldt til og dimsen endelig nÄr frem, gÞr man 2 ting
Opdatere trÄden
Sender en PB til nĂŠste deltager efter adressen.
PÄ den mÄde er man klar til at sende nÄr tiden er ovre og der kommer ikke dumme forsinkelser, som i bund og grund skyldes SJUSK..
SÄ gÞr man det bedste for at slide dimsen op i lÄneperioden og undervejs bruger man lige lidt tid til at skrive om dimsen, dette er specielt vigtigt for de fÞrste pÄ listerne, har vi 67 reviews og indtryk, er det ikke lÊngere strengt nÞdvendigt at gentage hvad der er sagt mange gange, ogsÄ selvom alle nye reviews stadig modtages med kyshÄnd ogsÄ nÄr der er 463 i forvejen.
Det man skriver behÞver ikke vÊre langt og smukt formuleret, bare skriv jeres mening, der er ingen der forventer at alle deltagere pÄ turene er professionelle reviewskrivere, men vi kan godt forvente at man som et minimum skriver et par linjer om tingene..
Man skal naturligvis sige sin mening, bare vÊr Êrlig det er alt der forventes og hÄbes pÄ, man scorer ingen point ved mig ved at fedte for mine produkter, derimod fÄr man point for Êrlighed..
Har man problemer med et produkt, sÄ kontakt ham der har sendt tingen pÄ tour via PB, det er meget bedre end at spÞrge en masse forumbrugere som alligevel ikke kan gÞre fra eller til..
Husk at Tourting fÄr en del mere tÊsk end det meste andet grej i verden og derfor oftere gÄr i stykker og det er lidt synd for et godt produkt at fÄ negativ omtale, bare fordi det har vÊret 27 gange igennem postenŽs pakkekvÊrn, sÄ er der problemer sÄ kontakt udlÄneren, vi stÄr standby og er klar til at hjÊlpe..
Der er ingen regler for hvem der kan deltage og os der lÄner ting ud er kun glade for at de bliver lÄnt ud sÄ meget som muligt, sÄ er du nysgerrig, sÄ meld dig til turene..
Tak for din tid..