Nyhed i touren.



Nyhed i touren.

Indlægaf Claus-DK » 24. jul 2015, 01:37

Vores toure hænger meget hos de forskellige deltagere, det vil vi prøve at gøre noget ved, for alles skyld..

Indtil videre har Gerner og Walbum4262 meldt sig som tovholdere/Indpiskere for at sætte lidt skub i tingene når det går i stå..

Der vil senere komme forskellige opstramninger af vores tourregler, så vi kan få touren tilbage på sporet så flest muligt kan få gavn og glæde af den..

Så får i en PB fra Walbum eller Gerner, så husk at den kommer kun fordi tingene er gået i stå og at de handler på vegne af hele forumet og udlånerne, de skriver ikke for at være ubehagelige, de har begge meldt sig frivilligt til noget som næsten kun kan være et ubehageligt job, så vis hensyn, til de to rare fyre, i sidste ende er det jer de gør det for..

Jeg har valgt denne fremgangsmåde for at tage mig selv som forumadmin/forhandler/udlåner osv osv ud af ligningen, jeg har alle mulige dumme hensyn at skulle tage i kraft af alle mine kasketter, Gerner og Walbum4262 kan/vil handle udelukkende på baggrund af det endnu ikke helt færdige regelsæt der kommer om ikke så frygteligt længe..

Her i starten vil der være nogen steder hvor touren hænger helt vildt, det er fordi jeg har lavet aftaler med deltageren og det er helt OK og planmæssigt, men i risikerer af få en PB om det, får i det så bare tag det roligt og skriv i har en aftale, så er det hele fint..

Jeg håber at vi med disse tiltag kan få touren til at blive lige så god som den burde være, vi er et godt forum med de bedste medlemmer, så det skal nok blive godt..
Claus-DK

Brugeravatar
Administrator
 
Indlæg: 12664
Tilmeldt: 1. apr 2011, 12:57
Geografisk sted: Kliplev

Re: Nyhed i touren.

Indlægaf Elway » 10. aug 2015, 20:01

Sådan - et fint initiativ. Der er en glæde og et privilegium i deltage i tourerne - og derfor har man som deltager også en interesse i og forpligtelse til at få det til at køre. Simpel pli....
Head-fi noob. Grejliste
Elway

Brugeravatar
 
Indlæg: 141
Tilmeldt: 14. sep 2014, 11:35


Tilbage til Tour de Hoved-fi

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte og 2 gæster