Gerner og Walbum styrer vores toure



Gerner og Walbum styrer vores toure

Indlægaf Claus-DK » 27. jul 2015, 22:40

Vi vil prøve at have to som ikke er udlånere til at stå for vores toure..

Grunden til det er at det er en akavet situation for en butik at skulle skælde en potentiel kunde ud og bede dem om at få fingeren ud og få sendt tingene videre, så derfor har vi søgt frivillige og Gerner og Walbum har meldt sig..

Der vil komme mere struktur på vores toure i fremtiden, da touren startede kendte jeg næsten ½delen af vores medlemmer personligt, det gør jeg desværre ikke mere, jeg kender mange af jer lidt og det er jeg glad for, men vores størrelse har gjort at nu er det ikke nogen vi sådan kender vi sender til, det er et relativt anonymt medlem, ikke noget forkert i det, det er bare noget mere usikkert for en butik at bede en en eller anden sende til en helt femte og ikke vide hvem nogen af dem er, man kan ikke en gang låne en bog på biblioteket under lige så frie forhold som grej er blevet udlånt under her...

SĂĄ I fremtiden, vil man skulle oplyse navn, adresse og telefon nummer til tourholderne, sĂĄ jeg og andre som udlĂĄner ved hvor hvor vores udstyr er..

Man vil også få en velkommen til touren besked som man skal svarer på og dermed kvittere for at man har læst reglerne og er indforstået med dem..

Lidt andre smĂĄting vil dryppe ind undervejs..

Som udlåner står jeg og andre udlånere naturligvis med "det sidste ord", men for mit eget vedkommende beder jeg ikke folk om at tage et ansvar og bliver og svæver over dem som en høg bagefter, jeg har tillid til at Anders og David vil gøre det godt, så deres ord er lov i mine toure, jeg vil kun træde til i helt ekstreme situationer og stå bag dem..
Claus-DK

Brugeravatar
Administrator
 
Indlæg: 12664
Tilmeldt: 1. apr 2011, 12:57
Geografisk sted: Kliplev

Re: Gerner og Walbum styrer vores toure

Indlægaf Claus-DK » 22. aug 2015, 13:51

SĂĄ er der kommet lidt nyt.
Anders og David har fĂĄet titler og en ny farve..
Claus-DK

Brugeravatar
Administrator
 
Indlæg: 12664
Tilmeldt: 1. apr 2011, 12:57
Geografisk sted: Kliplev


Tilbage til Tour de Hoved-fi

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte og 3 gæster