Tak for dit forslag..
Tourlisten kommer i klumper, en tur kan ofte ligge død i flere måneder og så kommer der fire nye deltagere på 2 dage og så skal den i gang igen, så det eneste vi ville opnå med kortere lånetid ville være længere perioder hvor tingene stå stille, det tror jeg i det mindste..
Jeg kan godt se det fikse i at man hurtigere kommer til og hvis man kunne lave lidt planlægning ville det være vidunderligt, men så var man nød til at lave det således at man skal skrive at jeg vil gerne have den i uge 23 og svend vil have den i uge 26 per i uge 24 og Chris i uge 27, det ville være et Sisyfos arbejde at skulle holde styr på sådan noget, bare tanken løber mig koldt ned af ryggen, prøv lige at se min kalender foran dig med 8 produkter med 15 deltagere på hver, som alle har hver deres ønske i en specifik uge (og nogle af de uger ville ramle sammen)...
Når man skriver "senest" et eller andet er man også nød til at have en sanktion hvis senest ikke overholdes og det synes jeg er et problem, skulle jeg som butiksejer gå ud og straffe en potentiel kunde fordi han har lånt en vare en uge for længe ?? Så tvivler jeg på jeg nogensinde ser ham i butikken igen...
Jeg tror også at hvis jeg tager forumejer hatten på ville opnå at vores medlemmer helt sikkert ikke gad skrive noget om tingen og ville sikkert også synes jeg var et dumt svin, det er jeg også, dog ikke hele tiden, så jeg tager Claushatten på og spørger høfligt om vi er faldet i søvn...
Det med at tiderne ikke bliver overholdt har været et større eller mindre problem fra dag 1 af, kunne vi gøre det bedre ?? sikkert, jeg ved bare ikke hvordan, jeg har brugt en ganske pæn del af mine tanker de sidste 4 år på dette emne og jeg kan simpelthen ikke finde nogen løsning der ikke indebærer en eller anden form for "straf" og den vej kan jeg ikke gå, jo hvis en eller anden nar ridser og smadrer mine ting ville det hurtigt ende for hans deltagelse...
Der har været nogle gange hvor jeg har været nød til at skælde ud, men ikke ret ofte...
Jeg gør også ofte det at jeg tager kontakt til den sidste deltager på listen og spørger om min vare må få lidt husly til der kommer gang i touren igen, det er de fleste flinke til at sige ja til og på den måde sparer jeg en mindre formue i porto, men jeg kan jo ikke forlange at man står klar til at sende den med en uges varsel, man kan være i Lalandia med hele den pukkelryggede og ikke vide noget som helst om at der er kommet en deltager mere og jeg kan jo ikke nægte folk at tage på ferie, det tror jeg i det mindste ikke jeg kan, det må jeg lige have undersøgt...
Det hensyn og den respekt jeg sætter mest pris på er når man SKRIVER om det produkt man har haft på besøg, for det er ligesom det der er hele idéen med en produkt tour at få samlet en masse meninger om et produkt fra "tilfældige" personer, så kan man bedre selv danne sig et indtryk af tingene, end hvis der kun var 2 eller 3 der havde prøvet udstyret og så en flok der har læst om det på
www.Hovedbøfferafguld.eu det er meget meget bedre med en masse (håber jeg) ærlige indtryk ofte fra folk der rent faktisk kender markedet for vores nicheprodukter.
Personer som køber en X1 som deres 8. DAC vurderer den anderledes end ham som har den som den første DAC og det er skidegodt at vi har begge dele, desværre er vore nye og ikke så erfarne lidt for tavse, jeg ville ønske at flere af de medlemmer bare skrev løs, det er dem hele touren er lavet til...