Tour de hoved-fi 1.1



Tour de hoved-fi 1.1

Indlægaf Claus-DK » 6. maj 2016, 01:26

Vi har haft vores toure kørende i over 4 år, og det er mit indtryk at det er noget vores medlemmer er glade for og gerne deltager i når der er nogle produkter de har interesse for..

Touren er lidt vingeskudt af at det nærmest kun er hoved-grej der bruger touren, jeg bruger den for at skabe liv og mere diversitet på hoved-fi og dumper der et par kunder i butikken og jeg får mulighed for at flå dem, er det også noget jeg kan holde ud. :mrgreen:

Det at være ene shop begrænser jo vores toure ad H. til, jeg har simpelhen ikke varer nok, jeg har mulighed for at sende på tour, jeg sender alt hvad jeg kan, men mere er bedre og touren er til for hoved-fi, så jeg overvejer meget kraftigt at udvide vores tour..

Jeg kan få fingrene i rigtig mange produkter når en aliexpresser finder ud af hvem jeg er, at jeg er admin på hoved-fi og måske endda en fremtidig storkunde, gør dem ret optimistiske.. ruller1

Jeg har de sidste 4 år stået med hatten i hånden og bedt mine kollegaer være med, de gider bare ikke og jeg har primært undgået, alle de gratis ting af hensyn til deres butikker, jeg vil gerne danske butikker og ønsker dem her..

Det er bare en holdning der begrænser mine muligheder for at gøre touren langt bedre, for det kan jeg gøre, jeg kan arrangere 1 tour med f.eks 3-4 inears i en pakke, på et par timer, det vil tage nogle uger inden jeg har produkterne i Danmark, de to første er såmænd allerede på vej til mig..

Det er synd at blive ved med at begrænse den tour, der kunne blive som en regulær slikbutik for vores medlemmer..

Jeg er helt sikkert klar til at give det et alvorligt skud fra boven og se om jeg kan gøre det, jeg vil gerne gøre vores forum bedre og på det her punkt, tror jeg, at jeg kan gøre en ret stor forskel..

Jeg synes det er sĂĄ trist at se den tour jeg er sĂĄ glad for og stolt af, gĂĄ og humpe rundt..

Hvad er jeres tanker pĂĄ dette ???
Claus-DK

Brugeravatar
Administrator
 
Indlæg: 12664
Tilmeldt: 1. apr 2011, 12:57
Geografisk sted: Kliplev

Re: Tour de hoved-fi 1.1

Indlægaf nc8000 » 6. maj 2016, 09:23

Brian var flink til at lave tours, men han har jo desværre lukket butikken. Sennheiser startede egentlig godt med er par tours, men gik så i stå. Kan ikke lige komme i tanker om andre ud over Claus der har sendt rundt. Underligt i betragtning af det potentiale der burde være i næsten 1.000 personer som specifikt er interesserede i emnet.
Auralic Aries Mini > Audiolab 8200CD cd/dac > RudiStor RPX-100
Sony NW-ZX2
iPhone SE

HiFiMan HE-6, Ultrasone Signature Pro, JH13 (alle balanceret TWau Reference)
q-Jays second gen
nc8000

Brugeravatar
 
Indlæg: 1513
Tilmeldt: 18. nov 2012, 13:28
Geografisk sted: Kalundborgegnen

Re: Tour de hoved-fi 1.1

Indlægaf Henrik_sdk » 6. maj 2016, 11:03

Aiaiaiaiaiai, er et dansk firma, de kunne da osse benytte sig af det..
Henrik_sdk

Brugeravatar
Administrator
 
Indlæg: 2384
Tilmeldt: 1. apr 2011, 23:46
Geografisk sted: Ringsted

Re: Tour de hoved-fi 1.1

Indlægaf Claus-DK » 6. maj 2016, 12:27

Ja men det er sĂĄ meget op ad bakken, jeg skal bruge timer pĂĄ at overtale aiaiai, det tager minutter med Clark fra Kina...
De har fået tilbuddet for længe siden..
De gider ikke, så havde de været her...

Som jeg ser det render jeg fra Herodes til Pilatus for at hjælpe mine konkurrenter, med at tjene penge og får intet den anden vej, andet end at få lov til at være deres plakatsøjle...
Det er i praksis hoved-grej der betaler for Sinus, Kroel og Bluvi og giver dem plads her, jeg kan godt forvente noget den anden vej, bare lidt indlæg, ville være fremskridt..

Jeg kan gøre så meget mere hvis jeg bare skifter til nogen der gider vores forum, og de står nærmest i kø !!!

Danske forhandlere er så velkommen til at være med, de kan bare få fingeren ud af fænghullet...

Mine aktioner for at gavne vores forum, skal ikke hæmmes af folk der ikke gider os længere...

Og det er en ny stil og det er pĂĄ tide...

Prøv at vend den lidt, vil vores medlemmer helst have 20 toure med spændende produkter, eller en inaktiv forhandler der tilfældigvis har sin butik i Danmark ??
Det er der vi er....
Claus-DK

Brugeravatar
Administrator
 
Indlæg: 12664
Tilmeldt: 1. apr 2011, 12:57
Geografisk sted: Kliplev

Re: Tour de hoved-fi 1.1

Indlægaf Claus-DK » 10. maj 2016, 00:42

Jeg har forfattet en lille appetit-vækker, som jeg vil begynde at bombarderer stakkels aliexpresser med, for at alle skal kunne se hvad jeg skriver og tilbyder, og nå at protestere inden jeg starter maskinen, kommer den i bunden af indlægget, jeg vil meget meget gerne have input på det her...
Det er noget nyt og det kan blive sjovt for os alle sammen, tour produkter kan udloddes som præmier når de er gratis...

Man kunne udnævne en ny kaptajn til hver tour, som når touren er slut får den ting der er på tour, jo bedre og flere toure vi får, des flere ting vil jeg kunne nasse mig til.

Jeg har ingen interesser i at have en container med brugte tourting i mit hus, jeg har hovedtelefoner over det hele i forvejen, så de ting vi får på tour i dette her forsøg,vil ende i ørerne på vores brugere..
Det er mere et spørgsmål hvordan og hvem, end om...

Jeg ved ikke hvor grænserne vil være og det skal vi heller ikke bekymre os om før det kræver at vi sender tourting med penge transporter, så tager vi lige en palaver og stikker en finger i jorden...

Jeg vil meget gerne hører forslag om muligheder, jeg orker ikke at diskuterer problemer der eventuelt kan opstå hvis og hvis og hvis, sådan noget er for folketing og politikere, vi skal se muligheder og åbne døre, ikke starte med at begrænse os selv og låse døren...
Der vil jo kommer nogle bump, det vil ikke kunne undgås, men lad os se på dem når de dukker op, i stedet for at forestille os hvor høje de bump mon er, måske kan vi lige lave tricket med at komme med 50 og trykker på speederen i det rette sekund og slet ikke bemærke bumpet ???

Idéer til produkter modtages med kyshånd og vil alle blive undersøgt, uanset hvad i finder på..

Det ER svært at lokke store kasser ud (hmmm kan jeg skrive sådan noget ??) af kinesere, det koster formuer i shipping og det vil de gerne undgå at betale, de er næsten ligesom os jyder på det punkt, bare ikke helt så høje.....

Jeg har tænkt mig at skrive noget i denne stil:

Hi dear
I own the largest headphone forum in Denmark..
I am interested in products for reviews..

It works like this, when we get a headphone, we send it on tour on our forum, it will circulate among members and they will write reviews and get to know you, and your very nice looking products..
It will both generate reviews, but also work as your "danish showroom" for interested custumers that would like to listen before they buy, now you suddenly have a shopwindow in Denmark, more items more windows and attention...

Your expenses will be the units only, we will take care of the rest..

You will get a link to your shop in the reviewthread and a recommendation from the forum, so that more will choose to buy from you, because you are the kind and nice person that make this happen..

Our forum is here index.php

I also own a shop, but I concentrate on luxery items, so for me and my shop, your products are, sorry to say this, but simply to cheap,it really does not matter how good a product is, it is all about the image..
But I do have a weak spot for good and cheap stuff on a personal level (please do not tell my custumers this ;) )

I will also help you build your image in Denmark as a good place to shop, if you help me with products..

Hope you will be interested in a teamwork, that will make my forum and your shop better and richer..

All the best
claus-DK from hoved-fi.dk


HUSK det ER en fedte mail, jeg smører tykt på, det skal man....
Claus-DK

Brugeravatar
Administrator
 
Indlæg: 12664
Tilmeldt: 1. apr 2011, 12:57
Geografisk sted: Kliplev

Re: Tour de hoved-fi 1.1

Indlægaf Claus-DK » 10. maj 2016, 08:02

Jeg sendte, den i går efter jeg havde skrevet indlægget, to inears til at sende på tour.. rulle2 rulle2 rulle2
Og jeg har bare sovet i mellemtiden.. musik11 musik11

Det var rent faktisk endnu lettere end jeg havde forestillet mig... musik17 musik17

Det her skal vi arbejde noget mere i...

Ser du et produkt i den billige ende og du gerne vil arbejde en smule for det pĂĄ frivillig basis, er der sĂĄdan set en mulighed lige her..

Find produktet, træk mig op, peg mig i den rigtige retning, jeg vil helst ikke sidde og bruge min egen tid på at finde de produkter, så har jeg mindre tid til at gøre hoved-fi bedre og det er min primære opgave her..
Claus-DK

Brugeravatar
Administrator
 
Indlæg: 12664
Tilmeldt: 1. apr 2011, 12:57
Geografisk sted: Kliplev

Re: Tour de hoved-fi 1.1

Indlægaf Decadence » 10. maj 2016, 08:06

Ville det være en ide at afhænde de afsluttede tourprodukter ved en lodtrækning?

Så køber man et lod, hvor pengene kunne gå direkte ind på kontoen til vores allesammens yndlingsforum?


Sent from my iPhone using Tapatalk
Rega Apollo R --> Zigis Rock'n Glass --> Philips Fidelio X2 / ZMF Vibro Galaxy / Superlux HD681B
Decadence

Brugeravatar
 
Indlæg: 569
Tilmeldt: 15. mar 2012, 09:39
Geografisk sted: Aarhus


Tilbage til Tour de Hoved-fi

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte og 1 gæst

cron