MSUR N650 tour, diskussionstråd om næste pakke



MSUR N650 tour, diskussionstråd om næste pakke

Indlægaf Claus-DK » 21. maj 2016, 00:08

Jeg vil gerne have alle 3 nye modeller afsted, men for at det hele ikke skal drukne og folk ender op med de tre modeller samtidigt og derfor ikke fĂĄr tid til at dele deres indtryk..Vil jeg justere en smule pĂĄ denne tour..

Så jeg tænker at hvis jeg skyder starten en lille måned og der er gengangere på listen fra N550 som har haft den model på besøg og skrevet om dem, vil i blive rykket frem, som deltagere i denne tour, jeg ved godt det er lidt bisset at lade folk vente i det uendelig, så det vil kun være de 3 første skribenter om N550 der vil blive forkælet..

Jeg håber der er forståelse for den strategi, mit primære formål med touren er ikke et omvandrende showroom, formålet er at få skrevet om grejet og skabe liv her, når der er kommet 5-10 reviewer af tingen, er det fint med mig at man bruger mig som et bibliotek, det er fint nok og en fin service for vores medlemmer og også mine kunder..

En tour hvor der ikke skrives af de tre første, resultere i at nyheden´s interesse er væk og så står jeg med varer der bliver svære at sælge, salget er ikke mit primære mål, men uanset hvordan man vender og drejer det kan jeg ikke som butik, få råd til at have alt det grej ude, hvis i ikke hjælper mig med at skrive om de ting der er på tour, for så sælger jeg mindre og har sværere ved at få råd til næste tourting..

Jo mere i skriver, des mere kan jeg sende rundt, jeg ville elske at have 100 ture kørende..

Det er heller ikke særligt sødt overfor medlemmer der gerne vil skrive og læse om tingene, at der bliver "sjusket", der kan jo sidde flere medlemmer og tørste efter jeres meninger om det lort jeg prøver at prakke jer på...

HUSK at jeg ingen krav stiller om hvad i skriver, der er ingen smagsdommer i det her, om i hader dem eller elsker dem er mig inderligt lige gyldigt, bare i deler jeres indtryk er jeg en glad mand..
Claus-DK

Brugeravatar
Administrator
 
Indlæg: 12664
Tilmeldt: 1. apr 2011, 12:57
Geografisk sted: Kliplev

Re: MSUR N650 tour, starter 15/6, diskussionstråd om næste p

Indlægaf Claus-DK » 21. maj 2016, 09:42

Min modvilje mod at have flere ting i samme pakke, er lidt grundet i at så bliver det en lang række af pro og con , man skal bekymre sig om ved et køb..

Der er simpelthen for lille forskel på N650 og N550, til at en sammenligning, bliver andet end en gang navlepilleri, navlepilleri er ikke noget der informerer os ret meget, det ender måske ud i at den ene er bedst fordi stikket er pænest...

Jeg sidder med en del ting jeg gerne vil have pĂĄ tour, kan lige sĂĄ godt udnytte det gode tilbud jeg fik pĂĄ German Maestro til ogsĂĄ at fĂĄ lidt flere ting pĂĄ tour og mere liv pĂĄ forumet..
Og to træbøffer som jeg også vil have af sted..

Tidligere har jeg sendt relativ ens ting af sted i samme pakke og det har bare ikke været ret godt, på nogen måder..

Men jeg har IKKE prøvet at sende to meget forskellige ting på tour sammen, to produkter hvor man vil have svært ved at holde af begge to, med mindre man er lidt gal i låget og bare gerne vil have forskellige ting at lytte til, jeg er den type, jeg har ikke rigtigt nogen "ideal" signatur mere, jeg knepper både mor, datter og hund, og nyder alle tre og kommer faderen hjem og jeg har tid ?? tjah ...
For mig er det mere de forskellige oplevelser der trækker læsset, end det er at finpudse og forædle en oplevelse jeg kender og holder af, man kan nærmest sige at jeg ønsker at træde på tegnestiften på gulvet, for det er også en oplevelse, ikke en særlig god en, men den er der... musik10 musik10 musik10

SĂĄ mine tanker gĂĄr lidt pĂĄ at tage de to mest forskellige ting, til nogenlunde samme pris og sĂĄ sende dem ud sammen ??

Der er flere der siger de gerne vil have flere ting i pakkerne og det er jer der bestemmer her, jeg vil bare gerne tilpasse mig jeres ønsker og undgå at jokke på for mange af de tegnestifter undervejs..

Man kunne sĂĄ ved den tour lave en trĂĄd pĂĄ hvert produkt og give folk "fribillet" pĂĄ den ene, hvis de skriver om den anden, sĂĄ er der ogsĂĄ mindre stress pĂĄ for deltagerene..

Vi skal bare udvide tingene or tilpasse os, intet er støbt i cement her, jeg vil gerne ændrer ting og det gør ikke noget jeg jokker på en tegnestift af og til, det er gode lektier med kontant afregning, mere er det ikke i det...

Jeg kan nå at få det sat i værk med N550 touren, så feedback er meget meget værdsat..
Claus-DK

Brugeravatar
Administrator
 
Indlæg: 12664
Tilmeldt: 1. apr 2011, 12:57
Geografisk sted: Kliplev

Re: MSUR N650 tour, diskussionstråd om næste pakke

Indlægaf Gerner » 21. maj 2016, 13:03

Sådan jeg tænker, at det kan gøres, så det samtidigt også bliver nemmere for Kaptajnen er således:

Alle på N550 touren bliver spurgt, om de har lyst til, at prøve begge hovedtelefoner, og forhåbentligt siger alle JA! :-)
På den måde, vil jeg kunne sende hver hovedtelefon, med 1 måneds mellemrum. Sender man det hele sammen, tænker jeg lidt, at man slet ikke får tid nok til at teste dem.. Selv 14 dage kan nogle gange være besværligt for nogen, hvis hverdagen liiiige er lidt proppet - her er jo nogle, som har en bedre halvdel, som brokker sig. 7musik

Men uanset, så glææææder jeg mig til at prøve dem!
Gerner

 
Indlæg: 1164
Tilmeldt: 8. maj 2014, 20:36

Re: MSUR N650 tour, diskussionstråd om næste pakke

Indlægaf Claus-DK » 21. maj 2016, 16:12

God idé.
Har du et "vedhæng" med 4 forskellige hovedtelefoner som deltagerene så skal sige 8musik til.

Er jeg lidt bange for at det ender ud i noget, der bliver meget svært at overskue, peter vil gerne prøve 3 af dem, Jens 2, Karl alle 4, det ville risikerer at ende ud i fire toure i samme tråd og gøre ventetider og lister uoverskuelige og ville ikke kunne bruges til at styre med.

Hvad med dem der måske ikke at ønsker at høre N550 men gerne en af de andre, hvor skriver de sig på ??

Jeg kan godt lide idéen, jeg ser bare mange potentielle problemer i den, som den er lige nu..
Jeg er lidt en partypooper og tænker worst case scenario.. rulle6 rulle6
Claus-DK

Brugeravatar
Administrator
 
Indlæg: 12664
Tilmeldt: 1. apr 2011, 12:57
Geografisk sted: Kliplev

Re: MSUR N650 tour, diskussionstråd om næste pakke

Indlægaf Claus-DK » 22. maj 2016, 07:31

KISS, Keep it simple stupid..
Er et godt princip ar gøre ting udfra, i stedet for at sidde og vente på indlæg, prøver vi da bare noget nyt og ser hvordan det går.

SĂĄ mine tanker gĂĄr pĂĄ at jeg tager N650
Billede

Sammen med German Maestro 435 S
Billede

Og smider dem i en samlet tourpakke.
De koster nogenlunde det samme..

Idéen er så at hver model får en tråd og deltagerene kan "nøjes" med at skrive om en af hovedtelefonerne...

Lyder det som en plan ??
Claus-DK

Brugeravatar
Administrator
 
Indlæg: 12664
Tilmeldt: 1. apr 2011, 12:57
Geografisk sted: Kliplev


Tilbage til Tour de Hoved-fi

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte og 2 gæster