Tour de hoved-Fi regel nr. 8 (deltager du i en Tour så læs)



Tour de hoved-Fi regel nr. 8 (deltager du i en Tour så læs)

Indlægaf Walbum4262 » 11. aug 2016, 21:28

Jeg har observeret et stigende problem pĂĄ vores lĂĄne ture,

Regl nr 8: Som tak for lån skriver alle om produktet i den tråd der hører til turen.

bliver sjælendt overholdt, og det syntes jeg er et problem.

Er der nogen som har input til hvad der kan gøres for at vi kan hjælpe hinanden med at skrive om produktet ?
Hvis vi som Tour kaptajner skulle være virkelig grove kunne vi jo faktisk bruge punktet

"Der gøres opmærksom på, at hvis de 8 ovennævnte punkter overtrædes groft, vil det kunne medføre at man ikke længere kan deltage i tourene."

Hvis man gentagende gange ikke skriver om produkter.

Folk skal jo vide at der ikke behøves at blive skrevet stolpe op og stolpe ned om produktet med et par ord om hvad man syntes kan også gå.
på skrivebordet: lenovo thinkpad/iphone6->tidal->david's mutant aune/Davids mutant moddet fostex t50rp mk3 med monkey pod træ kopper

PĂĄ farten: iPhone 7->Airpods eller Sony wh1000x mk2
Walbum4262

Brugeravatar
Tour Kaptajn
 
Indlæg: 1159
Tilmeldt: 25. mar 2015, 18:16
Geografisk sted: Sandved

Re: Tour de hoved-Fi regel nr. 8 (deltager du i en Tour sĂĄ l

Indlægaf kvik » 12. aug 2016, 23:35

Egentlig synes jeg bare, at I tour-kaptajner skal håndhæve reglerne som de står i dag. Ved at deltage i en tour, indgår man en aftale, der bl.a. indebærer, at man nedfælder et par ord om produktet. Gider man ikke det, skal man lade være med at melde sig på.

Jeg tror forøvrigt ikke, at problemet er stigende, det har været der lige så længe tour-konceptet har eksisteret. Det har blot tidligere været Claus, der har skulle svinge pisken (eller sluge kamelen). Fordi det har været der hele tiden, tænker jeg, at det er 'human nature', og at man takler det bedst med et pænt 'nej tak' til gengangere.
kvik

Brugeravatar
 
Indlæg: 4718
Tilmeldt: 28. jul 2011, 01:27
Geografisk sted: Norge

Re: Tour de hoved-Fi regel nr. 8 (deltager du i en Tour sĂĄ l

Indlægaf Decadence » 15. aug 2016, 18:58

Jeg tænker sagtens at man kunne gøre brug af regel nummer 8. Måske ville den virke bedre hvis der var fastsat en deadline på ens tanker fx en måned efter modtagelse af produktet? Så har man lidt over 14 dage til at få nedfældet sine tanker efter afsendelse og ellers kan man jo blot starte før. Det er en del af aftalen at skrive om produktet.


Sent from my iPad using Tapatalk
Rega Apollo R --> Zigis Rock'n Glass --> Philips Fidelio X2 / ZMF Vibro Galaxy / Superlux HD681B
Decadence

Brugeravatar
 
Indlæg: 569
Tilmeldt: 15. mar 2012, 09:39
Geografisk sted: Aarhus

Re: Tour de hoved-Fi regel nr. 8 (deltager du i en Tour sĂĄ l

Indlægaf Walbum4262 » 15. aug 2016, 21:47

Tak kvik og decadence

Vi tager jeres indslag med i overvejelserne
på skrivebordet: lenovo thinkpad/iphone6->tidal->david's mutant aune/Davids mutant moddet fostex t50rp mk3 med monkey pod træ kopper

PĂĄ farten: iPhone 7->Airpods eller Sony wh1000x mk2
Walbum4262

Brugeravatar
Tour Kaptajn
 
Indlæg: 1159
Tilmeldt: 25. mar 2015, 18:16
Geografisk sted: Sandved

Re: Tour de hoved-Fi regel nr. 8 (deltager du i en Tour sĂĄ l

Indlægaf Gerner » 11. sep 2016, 19:22

Beklager, har lige dovnet den det sidste stykke tid.. :geek:

Som det lyder på resten af trådens input, så skal vi Tour-kaptajner håndhæve regel nr. 8 noget mere, som jeg synes er helt i orden.
Hvad der får brugerne til at fravælge et lille review er mig en gåde, for som Walbum også nævner i første indlæg, så er det ikke et krav, at den skal være lang.. Den opgave kan man give til os andre der godt kan lide at skrive. I den forbindelse har jeg et par tiltag vi kan gøre os, som er følge:

1. Som nogle af jer ved, så har Walbum og jeg standard beskeder, hvis en tour-deltager ikke opfører sig efter bogen. Vi kunne lave endnu en standard besked, der vedrører regel nr. 8, hvor vi påminder brugeren om, at man skal skrive.

2. I tour trådene gør vi det mere tydeligt, at man SKAL skrive, for ellers kommer man ikke på fremtidige toure - Blacklisted.

Dette er de tiltag jeg lige kunne komme i tanke om, men har i andre måder at løse problemet, så må i endeligt skrive. Walbum og jegs opgave er IKKE at være bøddel, men en køkkenkniv er vel af finde i ens hjem. 9musik

Skriv skriv skriv i dejlige mennesker!

Hilsen
Anders
Gerner

 
Indlæg: 1164
Tilmeldt: 8. maj 2014, 20:36


Tilbage til Tour de Hoved-fi

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte og 1 gæst