Hoved-fi's venner Grand Tour 2



Hoved-fi's venner Grand Tour 2

Indlægaf Peter Jensen » 18. apr 2018, 20:50

Introteksten er kopieret fra den første tour da den stadig er relevant, men man skal skrive sig på igen til denne nye tour hvis man ønsker at deltage :)

Alt for mange af os har alt for meget interessant grej liggende i gemmerne, som var sjovt lige at prøve, men som ikke bliver brugt i det daglige. Samtidig klør det afsindigt for lige at prøve "den dersens hypede kina-dims" selvom behovet måske ikke helt er der rulle4

Nu er den her - "modtag noget ukendt og send hvad du vil"-touren!

Regler:
1. ingen tilbehør (dvs. kabler, adaptere, puder osv. osv. - det skal være en direkte del af lyttekæden (kilde / dac / amp / hovedtelefon / in-ear / earbud)
2. Man SKAL skrive hvad man har modtaget og meget gerne indtryk selvfølgelig
3. man mĂĄ IKKE videresende samme ting som man har modtaget i tour 1
4. man mĂĄ ikke skrive hvad man videresender

Første version af denne tour var en stor success efter min personlige overbevisning, så her kommer version 2. Regler og hele molevitten er det samme. Man bedes skrive sig på her i tråden. DEADLINE FOR TILMELDING er d. 30/4 2018.

Kom glad, det bliver fantastisk og du skal sq nok få få tilsendt et rigtigt spændende produkt du måske ender med at blive rigtigt glad for :)
Peter Jensen

 
Indlæg: 894
Tilmeldt: 23. maj 2016, 12:31
Geografisk sted: København

Re: Hoved-fi's venner Grand Tour 2

Indlægaf telum » 19. apr 2018, 10:10

In it to win it thumbs
telum

Brugeravatar
Ridder af Hoved-fi
 
Indlæg: 1727
Tilmeldt: 12. apr 2011, 12:32
Geografisk sted: Dronninglund

Re: Hoved-fi's venner Grand Tour 2

Indlægaf Claus-DK » 19. apr 2018, 11:00

Jeg tager ogsĂĄ en tur mere.
Claus-DK

Brugeravatar
Administrator
 
Indlæg: 12664
Tilmeldt: 1. apr 2011, 12:57
Geografisk sted: Kliplev

Re: Hoved-fi's venner Grand Tour 2

Indlægaf Ole » 19. apr 2018, 20:16

Jeg vil gerne deltage
Ole

Brugeravatar
 
Indlæg: 479
Tilmeldt: 6. feb 2012, 19:50
Geografisk sted: Kolding

Re: Hoved-fi's venner Grand Tour 2

Indlægaf CHIbsen » 21. apr 2018, 21:29

Ja tak

Tapatalk
Pachanko Constellation Miniâ–şViolectric DHA V590â–şSpirit Torino Twin Pulse
CHIbsen

Brugeravatar
headphoneus supremus extraordinaire
 
Indlæg: 1500
Tilmeldt: 27. jul 2017, 20:52
Geografisk sted: Skjern

Re: Hoved-fi's venner Grand Tour 2

Indlægaf crazydazy95 » 27. apr 2018, 16:40

Det er al, al for længe siden jeg har været på dette fantastiske sted! Super fed idé, den hopper jeg gerne med på... Det bliver skægt! :grin:
Bøffer: HD 650 | HD 598 |Philips Fidelio x1 | Dunu DN-1000 | Jays Q-jays
DAC/lydkort: Xonar Essence STX
amps: Lovely Cube
crazydazy95

 
Indlæg: 151
Tilmeldt: 26. mar 2014, 16:21
Geografisk sted: Hurup Thy

Re: Hoved-fi's venner Grand Tour 2

Indlægaf Sweppesfetterlein » 27. apr 2018, 22:55

Jeg har luret lidt på denne tråd i et stykke tid. Det lyder skidehyggeligt og er også en god måde at åbne lidt op for forumets 4 vægge. Jeg har bare ikke rigtig noget liggende som matcher kriterierne. Det skulle da lige være min hfi-15g (ups jeg nævnte en dims), men den vil jeg ikke af med (aldrig nogensinde!) ruller1
Det kan være jeg hopper på næste gang thumbs
Carry on (eller 'karry pĂĄ' som vi siger nord for klisterkanalen) og undskyld forstyrelsen rullw3
Smør til folket!
Sweppesfetterlein

 
Indlæg: 745
Tilmeldt: 4. jul 2017, 23:18
Geografisk sted: Aalborg

Re: Hoved-fi's venner Grand Tour 2

Indlægaf telum » 30. apr 2018, 09:02

NĂĄr vi ikke har sat en dato for afsendelse, synes jeg da du skal have lov, men det er op til trĂĄdstarter!

Og det siger vi da overhovedet ikke det der nord for fjorden ruller1 musik13
telum

Brugeravatar
Ridder af Hoved-fi
 
Indlæg: 1727
Tilmeldt: 12. apr 2011, 12:32
Geografisk sted: Dronninglund

Re: Hoved-fi's venner Grand Tour 2

Indlægaf Peter Jensen » 30. apr 2018, 12:30

Eftersom at deadline for tilmelding er i dag, så havde jeg regnet med at afsendelse kunne ske fra i morgen. Grundet sygdom har jeg desværre været lidt ude af spillet og jeg er stadig ikke helt tip top (Virussen har sat sig på ørene og alt lyder som Happy Jazz spillet fra en flyudleveret "bøf").

Jeg håber på at der lige når at dukke en 2-3 stykker mere op her på falderebet, men ellers poster jeg i morgen omkring afsendelse. Dvs. Telum må gerne sende sine oplysninger til mig allerede, og så fremdeles ned til sidste mand. Hvis der ikke kommer flere på så sender jeg mine til crazydazy95 som så kan slutte løkken og sende til mig. Skriv endelig hvis det er uklart.
Peter Jensen

 
Indlæg: 894
Tilmeldt: 23. maj 2016, 12:31
Geografisk sted: København

Re: Hoved-fi's venner Grand Tour 2

Indlægaf Sweppesfetterlein » 30. apr 2018, 17:57

Happy jazz fra en flyudleveret "bøf" ruller1
Jeg er glad for jeg ikke er inde i dit hoved Peter.

Anyhoo det var venligt tænkt Telum, men jeg har som sagt ikke rigtig noget jeg kan bidrage med (den er altså go nok - jeg vil sgu ikke af med min Ultrasone rulle6 ), så jeg springer over denne gang.

God bedring Peter. Jeg kan varmt anbefale skoldhed kamilledamp, rom og Neurosis på psyko høj volume. Renser godt ud i kraniet thumbs

P.S. Min familie er fra Brovst og omegn. Det kan godt være problematisk at tyde hvad det er de går og mumler, så jeg forestiller mig altid det morsomste fremfor det mest sansynlige. Det har tjent mig godt indtil nu.
Smør til folket!
Sweppesfetterlein

 
Indlæg: 745
Tilmeldt: 4. jul 2017, 23:18
Geografisk sted: Aalborg

Re: Hoved-fi's venner Grand Tour 2

Indlægaf Claus-DK » 30. apr 2018, 21:28

Ja sĂĄdan er der sĂĄ meget, jeg har sĂĄ meget liggende i depoter og skabe, at jeg gerne skriver mig pĂĄ listen 3-4 gange, men det er ikke rigtigt en mĂĄde at fĂĄ ryddet op pĂĄ, mere at fĂĄ noget andet rod og det er jo dejligt.
Claus-DK

Brugeravatar
Administrator
 
Indlæg: 12664
Tilmeldt: 1. apr 2011, 12:57
Geografisk sted: Kliplev

Re: Hoved-fi's venner Grand Tour 2

Indlægaf Peter Jensen » 1. maj 2018, 21:37

Da der ikke er kommet flere ser listen sĂĄdan her ud:

Peter Jensen
Telum
Claus-DK
Ole
CHIbsen
crazydazy95

Det foregĂĄr ligesom sidst, sĂĄ jeg sender til Telum, som sender til Claus, der sender til Ole, som sender til CHIbsen, der sender til crazydazy95 som sĂĄ sender til Peter Jensen. Man bedes derfor sende sine leveringsoplysninger i en PM til den person der skal sende til en snarest muligt.
Hvis vi skal prøve at koordinere afsendelse en smule, så lad os sige at man sender fredag d. 4 Maj. Jeg har dog personligt intet imod hvis man sender lidt før hvis man er klar til det, eller at man bliver et par enkelte dage forsinket.
Jeg sender fluks min info til crazydazy95 og anbefaler jer andre at gøre det samme til den der skal sende til jer så vi kan få pakkerne undervejs.

Og husk det vigtigste: Skriv lidt om det i har modtaget - sĂĄ bliver touren bare sĂĄ meget sjovere.
Peter Jensen

 
Indlæg: 894
Tilmeldt: 23. maj 2016, 12:31
Geografisk sted: København

Re: Hoved-fi's venner Grand Tour 2

Indlægaf crazydazy95 » 1. maj 2018, 21:57

Det bliver sĂĄ godt.
Jeg har sendt en lille besked i begge retninger thumbs popsy
Bøffer: HD 650 | HD 598 |Philips Fidelio x1 | Dunu DN-1000 | Jays Q-jays
DAC/lydkort: Xonar Essence STX
amps: Lovely Cube
crazydazy95

 
Indlæg: 151
Tilmeldt: 26. mar 2014, 16:21
Geografisk sted: Hurup Thy

Re: Hoved-fi's venner Grand Tour 2

Indlægaf Peter Jensen » 4. maj 2018, 16:59

Hejsa

Det er store sende dag så håber at alle er pakker snart er påvej eller at man som minimum har været i kontakt med dem man skal have info fra.

Da Tour tråden ikke er så lang og Touren ikke køre videre syntes jeg lige så godt vi kan poste indtryk her - sig mig blot imod hvis nogen ønsker en indtryk tråd... Poster man intet indtryk risikere man at jeg dukker op på det mest ubelejlige tidspunkt og kræver et lyt så geden kan blive barberet, så kom glad folkens :-D


Sent from my iPhone using Tapatalk
Peter Jensen

 
Indlæg: 894
Tilmeldt: 23. maj 2016, 12:31
Geografisk sted: København

Re: Hoved-fi's venner Grand Tour 2

Indlægaf Mortenhoe » 4. maj 2018, 17:18

God stil, Peter. Indtryk via frivillig tvang. Jeg glæder mig til at læse med. Jeg har fundet en dims, så jeg kan være med næste gang!
Elektrikeren.
Stationary: Aune S6 Pro. Sennheiser HD800 balanceret.
Portable: Mifo O7 og O5 Pro. Anomoibuds Capsule. Radsone ES100. Balanceret Audio Technica M50x. Balanceret EMXs-500.
Collection: Bravo Audio Ocean. Zishan Z3. Balanceret HiFiMan HE-400. Cleer DU. Yamaha YH-3(Custom). Superlux HD-681. VE Monk + lidt mere.
Mortenhoe

Brugeravatar
 
Indlæg: 2048
Tilmeldt: 28. jun 2015, 22:49
Geografisk sted: Horsens

Re: Hoved-fi's venner Grand Tour 2

Indlægaf Sweppesfetterlein » 4. maj 2018, 18:01

Jeg ved godt jeg ikke er med pĂĄ touren denne gang, men derfor kan man vel godt poppe ind og sige hej (mĂĄske anbefale en god sennep) rulle6
Nej jeg skal nok holde mig på sidelinjen, men det er nu stadig lidt sjovt at følge med thumbs
Har købt et par ultranuttede kirsebær aka Audio Technica ATH-EW9, da jeg tænkte de ville være perfekte til en tour. Sjov, cool, funky udseende. Sagen er bare at jeg heller ikke vil af med dem ruller1
De lyder brandgodt (bedste clip-ons jeg har hørt) og så forsvinder de som magi på ørene. Jeg ved ikke hvor de går hen, de bliver væk...men spiller stadig dejlig musik. Abracadabra den nye (gamle) komfort konge slår til 3musik
Ud og lede igen musik11
Senest rettet af Sweppesfetterlein 4. maj 2018, 20:03, rettet i alt 1 gang.
Smør til folket!
Sweppesfetterlein

 
Indlæg: 745
Tilmeldt: 4. jul 2017, 23:18
Geografisk sted: Aalborg

Re: Hoved-fi's venner Grand Tour 2

Indlægaf Claus-DK » 4. maj 2018, 18:04

Ole skrev:Jeg vil gerne deltage


Ja, men så skal du sende din adresses til den næste på listen thumbs thumbs
Claus-DK

Brugeravatar
Administrator
 
Indlæg: 12664
Tilmeldt: 1. apr 2011, 12:57
Geografisk sted: Kliplev

Re: Hoved-fi's venner Grand Tour 2

Indlægaf CHIbsen » 7. maj 2018, 18:18

Så lå der en pakke fra Ole da jeg kom hjem. Et sæt AKG K3003. Det ser sørme lækkert ud rulle2
Selvom jeg står i cykeltøjet og skal ud og nyde det gode vejr, så blev jeg nød til at afbryde forberedelsen :-) Sidder nu og nyder klaver med Tal & Groethuyen. Glæder mig allerede til at lytte meget mere til dem :grin:
mere senere.
Pachanko Constellation Miniâ–şViolectric DHA V590â–şSpirit Torino Twin Pulse
CHIbsen

Brugeravatar
headphoneus supremus extraordinaire
 
Indlæg: 1500
Tilmeldt: 27. jul 2017, 20:52
Geografisk sted: Skjern

Hoved-fi's venner Grand Tour 2

Indlægaf Peter Jensen » 8. maj 2018, 18:12

Så har jeg fået min første Superlux, det var sq på tide glæder mig meget til at lytte mere til den hd681 evo og poste indtryk snarest.....

Edit: første indtryk er sådan ca:
Joew, bevares, man kan høre at vi er under 3k, mest pga der mangler opløsning og klarhed! Men den lyder godt og til prisen er den virkeligt imponerende! Hvis man er til lysere bøffer eller uber neutral lyd skal man styre uden om denne, men kan man lide bund, bas og musikalsk sjovhed så spilder man ikke umiddelbart penge....

Mere senere. Har ikke andet i prislejet, mĂĄske sammenligner jeg bare med nogle iPods :)

Sent from my iPhone using Tapatalk
Senest rettet af Peter Jensen 9. maj 2018, 21:45, rettet i alt 1 gang.
Peter Jensen

 
Indlæg: 894
Tilmeldt: 23. maj 2016, 12:31
Geografisk sted: København

Re: Hoved-fi's venner Grand Tour 2

Indlægaf crazydazy95 » 8. maj 2018, 18:37

Jeg glæder mig også helt vildt til at høre dine indtryk rulle2

Jeg har fra skønne CHIbsen modtaget min første... Magiske kasse? Jeg har ingen idé om hvad det er for én, jo altså udover at det er en forstærker! Jeg har altså heller ikke kigget efter hvad der er indeni, men første lytteindtryk siger mig at der sagtens kunne være magi på spil! rulle6 4musik
Der skal helt sikkert lyttes meget, meget mere i aften!

SĂĄdan ser den magiske kasse ud, sammen med mine utĂĄlmodige Philips Fidelio X1! :grin:
Billede
Bøffer: HD 650 | HD 598 |Philips Fidelio x1 | Dunu DN-1000 | Jays Q-jays
DAC/lydkort: Xonar Essence STX
amps: Lovely Cube
crazydazy95

 
Indlæg: 151
Tilmeldt: 26. mar 2014, 16:21
Geografisk sted: Hurup Thy

Næste

Tilbage til Tour de Hoved-fi

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte og 4 gæster