The 2018 Hoved-Fi DIY Inspirational Tour



The 2018 Hoved-Fi DIY Inspirational Tour

Indlægaf Peter Jensen » 3. aug 2018, 13:26

Hejsa...

Jeg tænkte lidt på om vi mon er nok der gør det selv til at kunne lave en gør-det-selv tour...

Jeg tænkte umiddelbart at man skal sende en DAC, Amp eller hovedtelefon/in-ear som enten er lavet helt fra bunden eller et ret kraftigt mon (ikke bare andre puder...)
Regler må vi lige finde ud af, men tænker at man sender til den næste på listen hver 14 dag. Hvis vi når at køre en hel runde er touren færdig, men der skal nok også være mulighed for at få sin dims hjem hvis man savner den for meget... Men hey, hvis man savner den så meget, eller den går i stykker, så kan man jo bare lave en til, det er jo det smukke ved denne tour musik15

Jeg er self. frisk, men skriv jeg på i kommentarfeltet hvis der er flere, så må vi se om det rækker til en meningsfyldt tour. Jeg er selv væk det meste af August så tænker at starte den i Sep eller når det bliver mørkt og koldt udenfor :)..
Peter Jensen

 
Indlæg: 894
Tilmeldt: 23. maj 2016, 12:31
Geografisk sted: København

Re: The 2018 Hoved-Fi DIY Inspirational Tour

Indlægaf Steffench » 4. aug 2018, 14:14

Det kunne da være meget sjovt!

Har et par "DT 715" hvilket er kopper og headband fra DT 770 samt evt puder ( kan være jeg smider nogle andre på ), og drivere fra DT 660. Umiddelbart ville det eneste " problem " ved at sende dem rundt være, at folk blot er OBS på man ikke må tage puderne af, da driverne så falder ud ( DT 660 drivere passer ikke heeeeelt i DT 770 kopper )

Yderligere har jeg et par "alpha dogs" ( blot T50RP drivere i en 3d printet "kop" med 2x 3.5mm samt HM5 Sheepskin pads), som måske også kunne komme med på en tur, dog skal disse justeres lidt inden jeg synes de er værdige at sende på en tur.

Sidespring; Peter, det er i øvrigt ikke de Alpha Dogs du lavede til mig i sin tid, disse er gået videre i familien da jeg endte med 4 par closedbacks og et par Stax + HD650 i samme periode, hvilket gjorde de ikke fik den spille tid de fortjente, så sættet er et nyt sæt 4musik

Har aldrig deltaget i en tur før, men er sikker på der kommer et resumé mht hvordan det hele fungere, såfremt det bliver til noget.

Godt initiativ musik17
Steffench

 
Indlæg: 106
Tilmeldt: 2. mar 2017, 12:46
Geografisk sted: Aalborg, Nordjylland

Re: The 2018 Hoved-Fi DIY Inspirational Tour

Indlægaf Claus-DK » 5. aug 2018, 12:00

Jeg donere gerne nogle hoved-grej no1 til projektet.
har ogsĂĄ nogle German Maestro i kan fĂĄ et par af og hygge med.

Forstærkere og Inears her jeg ikke rigtigt noget der opfordrer til at modde, ikke på almindeligt dødeligt niveau i det mindste..

Jeg hjælper gerne alt det jeg kan..Så mangler i stumper og dimser så skrive endelig jeg har sikkert en liggende
Claus-DK

Brugeravatar
Administrator
 
Indlæg: 12664
Tilmeldt: 1. apr 2011, 12:57
Geografisk sted: Kliplev


Tilbage til Tour de Hoved-fi

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte og 1 gæst