FormĂĄlet med dette underforum



FormĂĄlet med dette underforum

Indlægaf Claus-DK » 12. nov 2011, 23:13

Da jeg ind imellem glemmer at vores medlemmer ikke kan læse mine tanker, hvilket vel er logisk nok eftersom jeg ofte selv kan have problemer med det rulle2, vil jeg lige skrive lidt om den store plan for dette underforum..

Dette er ikke et forum til at skrive indlæg i.
Dette er ikke et forum til at kommenterer indlæg.
Det er ikke her du poster din review.

Dette underforum er tænkt som en forhåbentligt lang række af anmeldelser, uden kommentarer, uden spørgsmål, uden diskussioner, bare de rene anmeldelser..
Jeg hĂĄber det med tiden kan udvikle sig til et helt lille bibliotek af anmeldelser, et sted hvor nye i hobbyen kan starte, et sted hvor de gamle kan blive inspireret..
Dem midt imellem må også være med.. rulle5

Men hvor skal jeg sĂĄ poste min review ??
Den skal postes i det relevante forum, således at den kan blive diskuteret, kommenteret og stillet spørgsmål til, når der så er gået et stykke tid 2-3 ugers tid, vil jeg eller en af mine redaktører kopiere anmeldelsen over i dette underforum..

Jamen hvis det hele allerede står et sted hvorfor så bruge tid og kræfter på sådan noget redundant noget som dette ??

Det har jeg valgt at gøre fordi jeg synes at de medlemmer som skriver anmeldelser fortjener de bliver læst rullw3 rullw3 og det er jeg lidt bange for ikke vil ske for en to år gammel anmeldelse der står på 6.side blandt 146 andre tråde, så derfor vil jeg gerne samle det hele her.
Flere kan få glæde af reviewen og flere kan give en thumps up til forfatteren..


Der vil efter hver review være et indlæg med et link til den oprindelige tråd hvor vi kan komme med input..

Nogle Spørgsmål ?? kommentarer..
Claus-DK

Brugeravatar
Administrator
 
Indlæg: 12664
Tilmeldt: 1. apr 2011, 12:57
Geografisk sted: Kliplev

Tilbage til Anmeldelser

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte og 1 gæst