German Maestro GMP435



German Maestro GMP435

Indlægaf Krellef » 16. dec 2018, 16:07

Dette er så andet sæt fra German Maestro, venligst udlånt af Claus.


Byggekvalitetsmæssigt er der ikke meget der adskiller sig fra GMP400. GMP435 er dog hvide i stedet for sorte, og kommer med læderpuder i stedet for velour. Kablet på både GMP400 og GMP435 er der ikke meget at skrive om – det er et ganske almindeligt kabel, som terminerer i et 3.5mm stik, med en adapter til 6.35, som skrues på.

GMP435 er, ligesom GMP400, ganske let og komfortabel.

Jeg har brugt lidt tid på at jonglere med ord, for at prøve at beskrive GMP435's lyd.

GMP435 er ikke hvad du skal købe, hvis du ønsker en kranierystende bas – eller særligt meget bas overhovedet.

GMP435 er, ligesom GMP400 lyse, men ikke helt så meget. Umiddelbart er de mere neutrale, uden helt så meget fokus på diskanten. De lyder for mig til at være en kende...slørede. Det er som om at de kun giver 85%, uanset hvor højt man skruer op. Det lyder på en måde som om de har mere potentiale, end de er villige til at afgive.

Det gør det lidt svært at beskrive mere om lyden. Måske er det i virkeligheden den bedste måde at beskrive lyden – at de for mig lyder – mangelfulde?

Det er også et stærkt ord at bruge, men for mig personligt bliver jeg lidt mut af at lytte til dem – jeg har med andre ord svært ved at nyde dem. Jeg kommer til at tænke: ”Nårh ja, det er derfor jeg ikke har haft dem på i længere tid ad gangen.”





Sendt fra min SM-G960F med Tapatalk
Focusrite Solo Gen 3 --> ZS10 Pro
Krellef

 
Indlæg: 792
Tilmeldt: 29. mar 2017, 19:13
Geografisk sted: 8900 Randers

Tilbage til Hovedtelefoner

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte og 1 gæst

cron