Gæstebogen..

Re: Gæstebogen..

Indlægaf Claus-DK » 21. maj 2018, 18:12

velkommen til, dejligt du er kommet.
Claus-DK

Brugeravatar
Administrator

Geografisk sted: Kliplev

Indlægaf VinylFi » 17. jun 2018, 17:14

Hej Hoved-Fi.

Jeg er også ny i dette forum. Jeg hedder Thomas, er bosat i København, og er rigtig interesseret i god lyd - både på hovedet, men også traditionel stereo hi-fi. Jeg lytter til rigtig mange genrer af musik, Rock, Pop, Blues, Soul, Elektronisk, Indie osv, og både på fra digitale kilder og på vinyl. Jeg håber at jeg kan lære en masse herinde og deltage i nogle gode diskussioner omkring god lyd, og hvordan den kan blive bedre :-)
Og så vil det være spændende at deltage i fremtidige meet-ups i hovedstadsområdet.
Mvh. Thomas.
VinylFi

Brugeravatar

Geografisk sted: København

Indlægaf Claus-DK » 17. jun 2018, 21:03

velkommen til, dejligt du kunne komme.
Claus-DK

Brugeravatar
Administrator

Geografisk sted: Kliplev

Indlægaf Peter Jensen » 18. jun 2018, 11:56

Hej Thomas

Velkommen til. Vi holder ofte et meet i hovedstaden om efteråret, og jeg regner som udgangspunkt med at tage initiativ på et tidspunkt hen over sommeren (med mindre andre kommer før mig :) ). Hvis der er stemning for et sommer mini-meet kan vi måske godt være hjemme hos mig da jeg som sådan har plads nok, skal bare finde ud af noget børnepasning så.

Post endelig løs om alle de ting du gerne vil snakke om, der er massere af erfaring her på forumet og god diskutionslyst. Der er også mulighed for at gøre gode kup hos Claus i forhandlerafdelingen eller i brugt køb/salg.
Peter Jensen

Geografisk sted: København

ForegĂĄende

Tilbage til Velkommen til Hoved-fi